به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 19
کد خبر: ۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶

مرزبان: دنبال سه امتیاز از استقلال هستیم

مرزبان: دنبال سه امتیاز از استقلال هستیم

 سرمربی تیم پدیده خراسان گفت: با تمرین‌های خوبی که هفته گذشته داشتیم، برای کسب سه امتیاز بازی به میدان می‌رویم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از بازی تیمش با استقلال صنعتی خوزستان، افزود: روز جمعه بازی سختی داریم. با آنالیزی که از استقلال خوزستان داشتیم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با حداکثر امتیازات از زمین مسابقه خارج شویم.

وی تصریح کرد: هفته گذشته تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم بتوانیم دل هواداران خود را شاد کنیم. هواداران در بازی‌های گذشته به ما احساس خوبی دادند. امیدوارم در بازی فردا با حضور در ورزشگاه بتوانند به تیم احساس مثبت منتقل کنند.

مرزبان درباره مشکلات مالی تیمش خاطرنشان کرد: در این چند وقت اخیر مسائل و مشکلات مالی که برایمان به وجود آمده که کمی کار را سخت کرده است اما باید بگویم که اتفاقات خوبی در راه است. مسئولان و مدیران باشگاه قول‌هایی را داده‌اند تا مشکلاتمان حل شود.

وی اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت، بازیکنانم تمام مسائل را فراموش کردند و با یکدلی که در تیم به وجود آمده است تلاش خود را می‌کنیم تا به آرامشی که می‌خواهیم برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در خصوص بازیکنان خارجی تیمش گفت: ایگور پراهیچ به تمرین‌های تیم ما برگشته است و در آمادگی کامل به سر می‌برد. امیدوارم بتواند در این بازی به ما کمک کند.


پیامک :5000291247