به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 08
کد خبر: ۲۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

اعتراف رفعتی؛ اخراج بازیکن استقلال اشتباه بود

اعتراف رفعتی؛ اخراج بازیکن استقلال اشتباه بود

خوزستان اسپورت- رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اعلام کرد تصمیم حسن اکرمی داور بازی استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم در اخراج بازیکن تیم میزبان اشتباه بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسن اکرمی داور بازی استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم در نیمه اول این مسابقه و در صحنه‌ای که حسین پورامینی بازیکن پارس جنوبی با یک خطای بسیار شدید ساق پای احمد آل‌نعمه مدافع باتجربه استقلال خوزستان را هدف قرار داد، با اتخاذ یک تصمیم بسیار عجیب ابتدا به احمد آل‌نعمه کارت قرمز نشان داد و سپس وحید حمدی‌نژاد دومین مدافع استقلال خوزستان را به‌دلیل اعتراض به همین تصمیم عجیب از میدان مسابقه اخراج کرد تا آبی‌پوشان 9 نفره به بازی ادامه دهند.

داود رفعتی رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال امروز در مصاحبه با فارس رسماً اعلام کرد: «در بازی استقلال خوزستان و پارس جنوبی هم داور به اشتباه بازیکن تیم استقلال خوزستان را اخراج کرده است.»

رفعتی همچنین در مورد اعتراض باشگاه‌ها به بی توجهی مسئولان داوری به تیم‌ها گفت: «از مسئولان باشگاه‌ها می‌خواهم که هر اعتراضی دارند ابتدا به فدراسیون فوتبال بیایند. در اتاق من به روی مسئولان تیم‌ها باز است و حرف‌های آنها را می‌شنوم و حتی در حضور آنها صحنه های داوری را آنالیز می‌کنیم. اگر قانع نشده‌اند به کمیته داوران می‌رویم. بهتر است که مسئولان به جای اعتراض در رسانه‌ها به داوری به ما مراجعه کنند تا جو بیش از این متشنج نشود. مطمئن باشید که تلاش مسئولان داوری و همه داوران بر این است که اشتباه‌هات داوری به حداقل برسد.»

صحبت‌های داود رفعتی و اعتراف دیرهنگام رئیس دپارتمان داوری به اشتباه یا افتضاح داوری بازی استقلال خوزستان و پارس جنوبی، البته تغییری در نتیجه آن مسابقه ایجاد نمی‌کند و سه امتیاز روی اشتباهات داور میدان از چنگ آبی‌پوشان خوزستانی خارج شده است.

اما باید این نکته را نیز مد نظر داشت که اگر حسن اکرمی با چنین اشتباه عجیبی اقدام به اخراج احمد آل‌نعمه نمی‌کرد، طبیعتاً وحید حمدی‌نژاد هم کارت قرمز نمی‌گرفت و استقلال خوزستان از حضور دو بازیکن مذکور در مسابقه بعدی نیز محروم نمی‌شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، پیش از این اشاره شد که اشتباهات بزرگ داوران در هفته‌های اخیر امتیازات زیادی را از تیم‌های خوزستانی گرفته و دامنه این اشتباهات تکراری به حدی رسیده است که شک و شبهات زیادی در خصوص سهوی بودن یا نبودن آن‌ها به وجود آمده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
خرمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
1
شکایت کنید به فیفا.‌این مسخره بازیا چیه. درخواست تکرار بازی و رفع محرومیت بدید. اینجور که نمیشه خیلی راحت بگن داور اشتباه کرد و ما باید تاوانشو بدیم. بازی صنعت با پیکان هم داور اشتباه کرد ما باید تاوان بدیم آقا خسته شدیم. حسابی کمر همت بستن که فوتبال خوزستان رو نابود کنن. هرچقدر خوشبینانه نگاه کنیم نمیشه توجیح کرد برادر من
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
1
سر استقلال رو تو اهواز بریدن.یه داور نابینا و بی سواد.فوتبال دولتی وسیاسی همینه
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
1
فوتبال هم ازسبد مردمی در آمد رفت توی سبد آقایون ،،،،البته خیلی وقته اینجوری شده ولی نه به این فضاحت،،،،
ناشناس
|
Spain
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
1
0
کارت داور درست بود ، آل نعمه با دست راست به صورت بازیکن مقابل زد ، به فیلم دقت کنید.
رییس دپارتمان داوری سیاه بازی میکنه.
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
هههههههههه خیلی باحالی
اهوازی متعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
0
خوب اخرش که چی گفت داور اشتباه کرد به همین راحتی یعنی واقعا تموم شما حساب کنید یه تیم میاد سرمایه گذاری میکنه این همه خرج میکنه بعد اخر بخاطر یه امتیار یا دوامتیاز میفته دسته پایینتر خوب این واقعا عدالته؟ کجای دنیا اینجور سراغ دارین که یه داور تو یه صحنه که بنفع اون تیم میاد برعلیه تیم مقابل سوت میزنه واخر دوتا ازبهترین بازیکنای اون تیم اخراج میکنه اخرش میفهمن اره داور اشتباه کرده دوسه هفته دیگه بهش یه بازی دیگه میدن انگار نه انگار بعد بدبختی اینجاس که بازی هم تو زمین خودت این اتفاق بیفته واقعا تماشاگرا به چه امیدی میان ورزشگاه اون از اینکه اینهمه باید پول بدی برسی ورزشگاه اون ازاین همه بی عدالتی واقعا بعد انتظار دارین مردم بیان بخدا باید این فوتبال کثیف مردم تحریم کنن هیچکی نره ورزشگاه بخدا اینطور بهتره لااقل ادم کمتر اعصاب روانش بهم میریزه به امید روزیکه عدالت تو فوتبال حرف اول بزنه که محال اون روز پیش بیاد محال