به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳
تعداد نظرات: ۷ نظر

ابن‌قاسم: اسکوچیچ برای امیدها تصمیم می‌گیرد

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: باید ببینیم دراگان اسکوچیچ چه نظری درباره حضور بازیکنان فولاد در اردوی تیم امید ایران خواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، محمدحسین ابن قاسم در خصوص وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از دیدار فردا با پیکان اظهار داشت: شرایط بسیار خوب است و بعد از دو بازی لیگ قهرمانان آسیا به خوبی تمرین کرده‌ایم. اکنون نیز بازیکنان بسیار سرحال هستند و برای کسب امتیاز به مصاف پیکان می‌رویم.

وی افزود: تمام مسابقات از جمله بازی با پیکان بسیار سخت است و در لیگ هیچ بازی آسانی وجود ندارد. سعی ما این است از شرایط فعلی که سپاهان شکست خورده و دیگر حریفان‌مان هم امتیاز از دست می‌دهند استفاده کنیم و در جدول رده‌بندی بالاتر بیاییم.

سرپرست تیم فولاد خوزستان در خصوص اینکه گفته می‌شود نعیم سعداوی چند روز در تمرینات این تیم غیبت داشته و دلیل غیبت‌های او چیست، گفت: من در جریان این مسئله قرار ندارم و بهتر است خود نعیم سعداوی پاسخ بدهد.

ابن‌قاسم در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه فولاد با تیم امید همکاری خواهد کرد و بازیکنانش را در اردوی کویت به این تیم می‌دهد یا نه، خاطرنشان کرد: در این خصوص باید با اسکوچیچ صحبت کنیم تا ببینیم چه تصمیمی دارد.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
3
5
نعیم سعداوی هم سال ها تو فولاد روش سرمایه گذاری شده و حیف هست از دستش بدیم.
خداروشکر تو فولاد هرموقع درمورد هرچی سوال میشه، میگن ما در جریان نیستیم. البته این مدل جواب برای این هست که حاشیه ای ایجاد نشه ولی بعضی موقع ها هم به شدت اعصاب خورد کن هست.
علی فولاد اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
3
به امید خدا چند روز دیگه نعیم سعداوی به تیم برمیگرده و مشکلی نیست فقط اونطور که شنیدم یک مشکل شخصی براش پیش اومده و بزودی حل میشه و بهتره ما زیاد توی مسائل شخصی دیگران ورود نکنیم
jafar
|
Switzerland
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
6
امیدوارم سعداوی زودتر برگردد سر تمرینات . یکی ازدلسوزانی که بارها خواهان بازگشت بازیکنان سرباز به تیم بوده ایشان هست . در این برهه از زمان که فولاد تحت فشار همه جانبه داخلی و رقابت خارجی در اسیا قرار دارد اختلافات درونی بسیار خطرناک است و باید هر چه سریعتر مربیان تیم به یک تفاهم برسند . ای کاش فولاد قهرمان شود تا یک کارگردان از تیم فولاد یک فیلم سینمایی بسازد و اسم فیلم را بگذارد : چگونه فولاد آبدیده شد .
پاسخ ها
rama
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
جعفر جان من قبلن هم این سناریو رو تو تیمای خوزستانی دیدم که مربوط میشه به زمانی که استقلال اهواز با اون همه اعتبار که فصلش قبل در حال قهرمانی بود سقوط کرد
میبینین این اختلافا که شروعش با قاضی بود و با سعداوی هم تمام نمیشه
این مشکلات ایجاد شده درون تیمی سازماندهی شدس که بعد از طوفان فولاد تو نیم فصل بدخواهان راه انداختن و فولاد دیگه اون فولاد نیست
دوست عزیز قهرمانی با این تیم فقط یه همدلی میخاد
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
3
والا این دوستمون هم که در مورد هرچی می پرسند میگه من در جریان نیستم، خوب چه فرقی بین ایشون و من هست؟ واسه چی حقوق می گیره؟ اگه میخواد برای تیم حاشیه ایجاد نشه، بهتره بگه مشکلاتی هست که انشاءالله حل می شه، یا بهتر بگه در مورد این موضوع صحبت نمی کنم مثل مهرداد حماعتی که گفت خود ایشون باید توضیح بده، نه اینکه هر چی پرسیدیم بگه من در جریان نیستم، پ می خوای بریم از ... بپرسیم؟
amordad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
3
وقتی فدراسیون با فولاد همکاری نمی کند دلیلی هم برای همکاری فولاد وجود ندارد. امیدوارم اسکوچیچ بازیکنان را به تیم امید ندهد.
فولاد خورشيد جنوب
|
Germany
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
1
فولاد به بازيكنانش نياز مبرم دارد كاشاني هم بهتر است اينقدر به پر و پاي فولاديها نپيچد