به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۲۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

رحیمی: پول بازیکن برزیلی هنوز پرداخت نشده است

رحیمی: پول بازیکن برزیلی پرداخت نشده است

خوزستان اسپورت- عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به مهلت تعیین شده برای پرداخت قسط اول دیوید ساکونی، بازیکن سابق این تیم برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه، گفت: هنوز قسط اول این بازیکن خارجی پرداخت نشده است و امیدوارم زمان از دست نرود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمد رحیمی اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر پول دیوید ساکونی پرداخت نشده است و فکر می‌کنم ما سه روز دیگر زمان داشته باشیم. گروه ملی پرداخت این پول را تقبل کرده بود ولی متاسفانه هنوز منابع مالی با توجه به مشکلاتی که گروه ملی درگیر آن می‌باشد، تامین نشده است. به هر حال امیدوارم در مدت زمان باقی‌مانده برای پرداخت بدهی این بازیکن خارجی، اقدامات لازم انجام شود تا پنجره نقل و انتقالات برای استقلال خوزستان باز شود.

وی ادامه داد: بعد از بازی‌های خوبی که استقلال خوزستان علی‌رغم کسر شش امتیاز داشت، خیلی از دوستان و مسوولان گروه ملی تحت تاثیر قرار گرفتند و آقای کسری غفوری نیز گفت که بازیکنان استقلال خوزستان حمایت می‌شوند و حتی بحث پرداخت مبلغی از قرارداد بازیکنان نیز مطرح شد.

عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال خوزستان با بیان این‌که امیدوارم زمان از دست نرود، خاطرنشان‌کرد: قرار بود از طریق ایرانسل که اسپانسری باشگاه را تقبل کرده، مبلغی پول به حساب باشگاه واریز شود که هنوز این اتفاق نیفتاده است و من از استاندار خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان درخواست دارم که در این زمینه به ما کمک کنند و بحث اسپانسری ایرانسل و پولی که قرار است به ما پرداخت شود در اولویت قرار بگیرد.

وی بیان کرد: مسوولان باشگاه پیگیر حل مشکلات تیم هستند و در تلاش‌اند که محرومیت استقلال خوزستان از پنجره نقل و انتقالات برطرف شود. من فکر می‌کنم اگر در این زمینه یک همت جمعی نباشد و مسوولان استان به ما کمک نکند با مشکل مواجه خواهیم شد. اگر قرار باشد پولی به استقلال خوزستان داده شود، ‌بهتر است اکنون این کار صورت بگیرد زیرا اکنون به آن نیاز داریم و در آینده که ممکن است کار از کار بگذرد، این پول به درد ما نمی‌خورد.

رحیمی عنوان کرد: واقعا بازیکنان استقلال خوزستان در این مدت بزرگواری کردند و کارهای بزرگی انجام دادند. آن‌ها با کمترین امکانات کار کرده‌اند و ما در تیم‌مان بازیکنانی مانند ایمان مبعلی را داریم که واقعا به ما کمک می‌کند که جا دارد از او قدردانی کنم زیرا خیلی‌ها زحمات او، کادر فنی و دیگر بازیکنان باتجربه را نمی‌بینند ولی من شاهد تلاش‌های آن‌ها هستم. به هر حال این امیدواری را می‌دهم که این مشکلات حل خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات گروه ملی نیز افزود: امیدوارم از منابع دیگر به ما کمک شود و بخشی از هزینه‌های ما را تقبل کنند و ان‌شاءالله زمانی که پول به دست ما برسد، حتی می‌توانیم مبلغ پولی را که به ما پرداخت کرده‌اند، به آن‌ها برگردانیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
0
1
اینا رو نگاه هنوز پول طرفو جور نکردن و تازه دنبال این هستن کمکشون کنن،با این اوضاع استقلال خوزستانی در نیم فصل دوم نخواهیم دید و به دسته پایین تر سقوط میکنه و کلا از فوتبال محو مشه، آخه بگو گروه ملی پول نداره پول کارگرای اعتصاب کرده رو بده بعد میاد بدهی تیم فوتبالو میده بنده خدا
خرمشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
1
سلام پ منتظر چی هستی هر وقت تیم به دسته اول سقوط کرد بعد میخای پرداخت کنی شما مسولیین خوزستان همتون حیف نون هستید با پول یه روز فروش نفت خوزستان میتونید رونالدو رو هم به خوزستان بیارید پرداخت قسط اول پیش کش
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها