به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۲۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

رضایی: قطبی هنوز لیستی به باشگاه نداده است

رضایی: قطبی هنوز لیستی به باشگاه نداده است


خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: هنوز سرمربی تیم لیستی به باشگاه جهت نقل و انتقال بازیکن نداده و فعلاً هرگونه گمانه‌زنی درباره لیست جذب و خروجی باشگاه، شایعه است.

به گزارش خوزستان اسپورت، حبیب‌الله رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز درباره وضعیت نقل و انتقالات تیمش در نیم‌فصل، اظهار کرد: هنوز آقای قطبی لیستی به باشگاه جهت نقل و انتقال بازیکن نداده و فعلاً هرگونه گمانه‌زنی درباره لیست جذب و خروجی باشگاه، شایعه است.

وی افزود: تا چند روز دیگر و پس از نهایی شدن لیست سرمربی، درباره روند نقل و انتقالات تصمیم می‌گیریم اما آن‌چه مسلم است، روندی را آغاز کرده‌ایم تا در پایان فصل جزو تیم‌های بالای جدول باشیم.

مدیرعامل فولاد با تکذیب جدایی سینا مریدی گفت: خیلی از تیم‌ها هستند که بازیکنان ما را می‌خواهند اما باشگاه فولاد بر حفظ مهره‌های خود تأکید دارد، ضمن اینکه درباره سینا باید بگویم او با ما قرارداد دارد و او را می‌خواهیم و بحثی برای معاوضه او با هیچ تیمی نداشته‌ایم.

وی با اشاره به جدایی دوستانه 2 برزیلی فولاد، بیان کرد: تارتا و نگچی لوپز 2 بازیکن خوب برزیلی بودند که در ابتدای فصل جذب شدند و بد هم کار نکردند، باشگاه نیز بنا نداشت فعلا هیچ لیست خروجی داشته باشد اما باتوجه به فرا رسیدن کریسمس و تعطیلی لیگ، آقای قطبی اعلام کرد این 2 بازیکن از نظر تاکتیکی در برنامه‌های وی نیستند و برای اینکه رفت و آمد از برزیل آن‌ها را اذیت نکند، در همین مقطع با آن‌ها قطع همکاری کنیم.

رضایی عنوان کرد: از این بازیکنان شماره حساب دریافت کردیم و پول‌شان را به‌زودی برای‌شان واریز می‌کنیم و هیچ مشکلی در این زمینه نیست، ضمن اینکه با اهدای هدایای یادگاری و سوغات، خداحافظی دوستانه‌ای با نگچی لوپز که با همسرش بود و تارتا، داشتیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فابرگاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
0
3
با سلام ؛شنیده ها حاکی از مذاکرهٔ نمایندهٔ باشگاه فولاد با عمر خریبین می باشد،لطفاً ما را از صحت و سقم این خبر مطلع نمائید..
بیژن
|
Netherlands
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
0
2
دمت گرم اقای رضایی.ببینیم چه میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
0
2
آقای رضایی در خرید بازیکن خارجی دقت کنید و رزومه اش را مطالعه کنید فولاد با جذب 4تا5 بازیکن باکیفیت در تمام خطوط پیشرفت خواهد کرد
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
0
1
اقای قطبی لیست نداده ولی سایتهای دلال تهرانی واسه بازیکنهاشون به اسم پیشنهاد از فولاد بازارگرمی میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
0
1
آقای فابرگاس مزاح می کنید مذاکره با قوچان نژاد و طارمی را شنیدیم اما عمر خریبین فکر نکنم