به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱

حریف فولاد فاتح سوپر‌جام ازبکستان شد

افشین احمدی
حریف فولاد فاتح سوپر‌جام ازبکستان شد

تیم لکوموتیو با پیروزی قاطع در برابر پاختاکور تاشکند، فاتح سوپر‌جام فوتبال ازبکستان شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، دیدار سوپرجام فوتبال ازبکستان بین پاختاکور به عنوان قهرمان لیگ‌ برتر و لکوموتیو به عنوان قهرمان جام‌حذفی ازبکستان برگزار شد و به قهرمانی تیم لکوموتیو انجامید.

در این بازی که عصر یکشنبه در ورزشگاه بنیادکار به عنوان زمین بی‌طرف برگزار گردید، لکوموتیو تیم برتر میدان بود و بازیکنان این تیم، چهار بار موفق به گشودن دروازه مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر شدند تا با کسب برتری قاطع 0-4 در مقابل پاختاکور، جام قهرمانی را با شایستگی بالای سر ببرند.

لطف‌الله تورائف (37)، تیمور خواجه عبدالخالق‌اف (49)، روسلان کوری (56- پنالتی) و مارات بیک‌مائف (89) گلزنان لکوموتیو در این مسابقه زیبا بودند.

قضاوت این دیدار بر عهده روشن ایرماتف، داور سرشناس ازبک و برتربن داور آسیا در سال‌های اخیر بود.

فصل جدید لیگ برتر ازبکستان در حالی از روز پنج‌شنبه هفته جاری آغاز می شود که دیدار سوپرجام بین قهرمانان لیگ‌برتر و جام حذفی در فصل گذشته همه ساله پیش از شروع فصل جدید برگزار می‌گردد.

ترکیب تیم لکوموتیو تاشکند:
مامور اکرام‌اف، نمانیا یانیچیچ، اسلام توختاخوجایف، سلیم مصطفی‌اف، تیمور کاپادزه (56- جسور حسن‌اف)، ژاسور حسن‌اف (59- شوکت ملاجان‌اف)، لطف‌الله تورائف، روسلان کوری (78- مارات بیک‌مائف)، تیمور خواجه عبدالخالق‌اف، اولگ زوتییف و سردار میرزایف.
سرمربی: وادیم آبراموف

حریف فولاد فاتح سوپر‌جام ازبکستان شد


پیامک :5000291247