به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ September 2024 30
کد خبر: ۲۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

عکس/افشاگری الزورا‌ء از توافق سری با کرار جاسم

عکس/افشاگری الزورا‌ء از توافق سری با کرار جاسم

خوزستان اسپورت- باشگاه الزوراء عراق با انتظار بیانیه‌ای از رفتار غیرحرفه‌ای هافبک عراقی تیم صنعت نفت آبادان انتقاد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، کرار جاسم هافبک عراقی صنعت آبادان شب گذشته با باشگاه الشرطه عراق قرارداد امضا کرد. این درحالی بود که در چند روز گذشته از توافق هافبک صنعت نفت با الزوراء دیگر باشگاه عراقی خبر داده می‌شد.

در این راستا باشگاه الزوراء درباره این اتفاق عجیب با انتشار بیانیه نوشت: وقتی کرار برای آمدن به الزوراء ابراز تمایل کرد مسئولان باشگاه با کادر فنی تیم مشورت کردند و تصمیم بر آن شد تا او را جذب کنند. به همین خاطر به صورت رسمی ابراز علاقه برای قرارداد با او را منتشر کردیم. بعد از بازگشت کرار از ایران به عراق یک جلسه با او برگزار شد و تمام توافقات صورت گرفت و با درخواست خود بازیکن این جلسه سری برگزار شد. تنها این موضوع باقی مانده بود که کرار به ایران برود و قراردادش را با باشگاه ایرانی فسخ کند تا در نقل و انتقالات زمستانی به تیم ما ملحق شود.

اما ما وقتی عکس امضای قرارداد او را با باشگاه الشرطه دیدیم غافلگیر شدیم چون او با این کار توافقش با باشگاه الزوراء را به دیوار زده است و بدون هیچ تماسی با ما و توضیحی با باشگاه الشرطه قرارداد امضا کرده است.

عکس فوق، کرار جاسم را در کنار فلاح حسن مدیرعامل و سایر مسئولان باشگاه الزوراء عراق نشان می‌دهد.

عکس/افشاگری الزورا‌ء از توافق سری با کرار جاسم

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
بابا کرار همه رو ریخت به هم بهتر بره از صنعت برو خدا روزی تو جایی دیگه بده
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
اینکه کرار رفته باشگاه الزورا و عکس گرفته که چیز عجیبی نیست
خود کرار هم گفته بود که علاقه دارم فصل بعد در عراق بازی کنم . از الان پیگیر مقدمات بوده
باشگاه الزورا به خاطر اینکه کرار باشون برا زمستون و باشگاه های آسیا باهاشون قرارداد نبسته بشون فشار اومده و دنبال خراب کردن کرار هستن
کرار اعلام کرده نیم فصل دوم تو آبادانه
داود
|
Netherlands
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
0
0
ای خدا ما خوزستانی ها تا کی باید بدبخت باشیم؟ اینم تقصیر تهرانی و اصفهانی هاست؟ اینم از زرنگی اوناست؟ اینم آب کارون بگیم باندبازی شده؟ اینم دود فولاد و پالایشگاه آبادان؟ صبح تا شب آه و ناله می کنیم؟ بابا تقصیر خود ماست، بخدا به دیگران ربطی نداره، وقتی می ریم ایمانی و کرار می خریم و هیچ نگاهی به استان و داشته های خودمون نداریم همین می شه که باید ناز عیال اکبر ایمانی هم بکشیم که تو رو خدا بزار این اکبر آقا برای تیم ما بیاد تو زمین، باید ناز جاسم کرار هم بکشیم، خاک بر سر ما، خاک بر سر ما، تا کی بدبختی و نگاه به ته مانده های دیگران، ما صبح تا شب می گیم تهرانی ها و اصفهانی ها بودجمون می برن و می خورن، بازیکنامون دیگه چرا اینجوری انتخاب می کنیم؟ یعنی اگه هر کس دیگه ای بغیر از این دو نفر تو ترکیب تیم بودند از این بدتر نتیجه می گرفتیم؟ دیگه 15 بازی 16 امتیاز خیلی هنر می خواد؟