به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

امیدهای فولاد؛ تیمی که امیدوارمان می‌کند

امیدهای فولاد؛ تیمی که امیدوارمان می‌کند

در روزهایی که تیم فولاد خوزستان از نظر فنی افت داشته، نمایش تیم امیدهای فولاد، نقطه ای روشن برای باشگاهی است که از کمبود بازیکن در تیم اصلی رنج می برد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم امیدهای فولاد خوزستان که به دلیل تغییر شرایط سنی مسابقات و مشکلات سربازی حدود 80 درصد نسبت به فصل گذشته تغییرات داشته، حالا و در اواخر مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای ایران تبدیل به تیمی شده که فولادی ها را به آینده امیدوار می کند.

امیدهای فولاد خوزستان، صرف نظر از جایگاهش در جدول و این موضوع که قهرمان لیگ برتر امید شود یا نشود، تیمی است که می تواند بخشی از کمبودهای تیم اصلی فولاد در زمینه بازیکن را برطرف کند. یک تیم خوزستانی با مشخصات فوتبال متمایز جنوب که فقط دو بازیکن از استان های جنوبی را به عنوان نفرات غیر بومی در لیست خود قرار داده است.

تیم جدیدی که داریوش هرمزی در این فصل ساخته، بازیکنانی دارد که می توانند همانند بازیکنان سال گذشته تیم امیدهای فولاد، همانند یوسف وکیا، احمد عبدالله زاده، سینا ربانی، ولید مشایی زاده و بهمن جهان تیغ به تیم اصلی راه پیدا کنند. به شرطی که سرمربی تیم اصلی فولاد، ریسک میدان دادن به آنان را بپذیرد.

سید بهنام موسوی، دروازه بان خوزستانی تیم امیدهای فولاد، دروازه بانی که بیشترین دقایق بازی و کمترین گل خورده را در لیگ برتر امیدهای ایران داشته، امیدوارمان می کند که باشگاه فولاد پس از سال ها واردات دروازه بان از خارج از خوزستان، صاحب یک سنگربان مطمئن بومی و پرورش یافته تیم های پایه ای فولاد شود.

خط دفاعی تیم امیدهای فولاد خوزستان صاحب بازیکنانی است که عنوان بهترین خط دفاع لیگ برتر امیدهای کشور را به نام خود دارند. بازیکنانی مستعد که حاصل استعدادیابی کادر فنی امیدهای فولاد بوده و از تیم های حاضر در مسابقات داخلی استان جذب باشگاه فولاد شده اند.

رضا ایار و محمود مطلق زاده در خط میانی امیدهای فولاد خوزستان بازیکنانی هستند که از تیم سال گذشته باقی مانده اند. بازیکنانی که در کنار احمد عبدالله زاده و ولید مشایی زاده، بهترین خط هافبک مسابقات سال گذشته لیگ امیدها را تشکیل می دادند. ایار و مطلق زاده در روزهایی که دو همبازی سال گذشته آن ها به دلیل خدمت سربازی از تیم اصلی فولاد جدا شده اند، در روزهایی که اسکوچیچ از آسیب پذیری در خط میانی تیمش صحبت می کند، می توانستند و می توانند بخشی از مشکلات اسکوچیچ در خط میانی را برطرف کنند.

و بالاخره، خط حمله امیدهای فولاد خوزستان، زهردارترین خط حمله دور برگشت لیگ برتر امیدها، چند بازیکن از جمله میلاد پاک پرور یا رضا بهمئی را در خود جای داده که تیم اصلی فولاد از اعتماد به آن ها ضرر نخواهد کرد.

میلاد پاک پرور که در استقلال اهواز درخشیده و سپس به فولاد خوزستان پیوسته یا رضا بهمئی که اگر چه در این فصل، دیر به تیم امیدهای فولاد اضافه شده، اما با 5 گل و 5 پاس گل در کمتر از هزار دقیقه حضور در میدان، امتیاز آورترین مهاجم لیگ برتر امیدها بوده، نمونه ای از استعدادهای خوزستانی حاضر در تیم امیدهای فولاد هستند.

همان گونه که تیم جوانان فولاد خوزستان بازیکنانی چون شاهین عباسیان، مهرداد پورابوالقاسم، محمد شمس، مجتبی نجاریان، حمید میرسالاری، میلاد بدرقه، سینا مریدی و ... را دارد که اگر درست پرورش داده شوند، می توانند نیازهای تیم اصلی فولاد به واردات بازیکن را به حداقل برسانند.

داریوش هرمزی، سرمربی تیم امیدهای فولاد خوزستان، همانند موسی سواری، سرمربی تیم نوجوانان فولاد خوزستان، می تواند به کاری که در باشگاه فولاد ارائه می دهد، افتخار کند.

به ساختن تیمی که خالی از بازیکن شده، به سالم سازی، به استعدادیابی، به بومی سازی، به در اولویت قرار دادن توانایی های فنی بازیکنان بدون توجه به نام و نشان آنان، افتخار کنند.

و سیف الله دهکردی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، مدیری که سال ها قبل از اسکوچیچ و هرمزی و سواری در سطح اول فوتبال ایران مربیگری کرده، همانطور که روزی در مقابل مجید جلالی ایستاد تا به بازیکنانی نظیر مهرداد جماعتی و آرش افشین اجازه حضور در تمرینات تیم اصلی فولاد را بدهد، امروز می تواند از سرمربی کروات تیمش بخواهد تا به جای نالیدن از کمبود بازیکن که نتیجه ای جز تضعیف روحیه بازیکنان فعلی فولاد را ندارد، کمی به داشته های باشگاه توجه کند. به جوانان مستعدی توجه کند که می توانند باشگاه فولاد را تا حدود زیادی از واردات بازیکن بی نیاز کنند.

امیدهای فولاد؛ تیمی که امیدوارمان می‌کند


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ارين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
9
عالى بود اين مطلب اسكوچيچ خيلى محافظه كار شده هيچكسو بازى نميده بازيكناى سرباز هم ديگه برنمى گردن بايد با ميدون دادن به استعدادها تيمو براى اينده بازسازى كرد
عشقم فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
1
8
آفرین.خیلی جامع و زیبا نوشتید. ما طرفدارهای فولاد میدونیم که این تیم بازیکنهای خیلی خوبی در ردههای امید وجوانان داره و باید به اینها میدون داده بشه تا برا سال دیگه آبدیده بشن چون اون بازیکنهایی روکه محروم کردن تا دوسال در اختیار نداریم وباید بازیکنهای خوبی جاشون رو پر کنن. و باید از همین جونها استفاده بشه نه مثل نیم فصل بریم بازیکنهایی رو بخریم که معلوم نیست تو زمین دارن چکار میکنن وبرد و بخت تیم و ناراحتی تماشاگرها و طرفدارهاش براشون هیچ اهمیتی نداره. اگه اقای اسکو این رو قبول نکنه با اخراجش موافقم وآقانعیم رو جایگزین کنن مثل منصوریان و گل محمدی که دارن هم خوب بازی میکنن و هم خوب نتیجه میگیرن. این شرایط خیلی سخته و اسکو اصلا دست به ارنج تیم نمیزنه و این در حالیه که دیگه این ارنج جواب نمیده.ای مدیان باشگاه فولاد کارمون به جایی رسیده که اقای رضاییان برامون کری میخونه که اونموقع که من بودم 7تا از بازیکنهای تیم ملی و 5تا از بازیکنهای امید رو در اختیار نداشتیم ولی تیم با مهدکودک فولاد میرفت بازی میکرد ونتیجه میگرفت.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
1
8
با تشکر از سایت خوزستان اسپورت که حامی فوتبال خوزستانه/واقعا نمیدونم چرا اقای اسکوچیچ نمیخاد بپذیره که باید به بازیکنانی جوون میدون بده دیروز بازی با پیکان یک تعویضم انجام نداد که بگه بازیکن ندارم در حالیکه هر کس به جای قاضی بازی میکرد بهتر از قاضی بود
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
6
دیروز حاصر نبود یه بازیکن جون بیاره توزمین ماکه مدافع نگفتیم بیاره توزمین تا اشتباه کنه گل بخوریم بازیکنی که ۷۰دقیقه کاری موفیدی نکرده باید تعویص بشه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها