به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵

محمدی: شکست دادن پرسپولیس حیاتی است

محمدی: شکست دادن پرسپولیس حیاتی است

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازی با پرسپولیس برای تیم ما حیاتی است و باید سه امتیاز این بازی را بگیریم.

فرزاد محمدی در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص بازی با پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی گرفته ولی در لیگ برتر نتوانسته خوب کار کند. کادر فنی تیم ما روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس آنالیز انجام داده و با شناخت کامل به مصاف این تیم می رویم.

محمدی در خصوص وضعیت مالی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: بیست درصد از مبالغ قراردادها به حساب بازیکنان واریز شده و وضعیت بهتری نسبت به هفته های گذشته داریم.

مهاجم تیم نفت درباره میزان امیدواری برای ابقای تیم نفت در لیگ برتر اظهار کرد: امتیازات تیم های پایین جدول به هم نزدیک است و با یک پیروزی می توانیم از ته جدول بالا بیاییم. تیم نفت به راحتی به لیگ برتر صعود نکرده که حالا بخواهد به راحتی سقوط کند. ما تا روز آخر برای ماندن تیم نفت در لیگ برتر می جنگیم و مطمئنم که با حمایت هواداران در لیگ خواهیم ماند.

فرزاد محمدی در پایان مصاحبه با خوزستان اسپورت گفت: خیلی امیدوار هستم که با شکست دادن پرسپولیس برای پیروزی های بعدی استارت بزنیم. بردن پرسپولیس می تواند از نظر روحی به تیم خیلی کمک کند و انشالله با حمایت هواداران در بازی روز پنجشنبه پیروز میدان شویم.


پیامک :5000291247