به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۶۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

خارجی‌ترین ترکیب صنعت نفت مقابل پرسپولیس

خارجی‌ترین ترکیب صنعت نفت مقابل پرسپولیس

خوزستان اسپورت- اضافه شدن مهاجم سنگالی و صادر شدن کارت بازی هافبک قرقیزستانی باعث تکمیل فهرست نفت آبادان برای ادامه لیگ برتر شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم صنعت نفت آبادان فصل ویژه‌ای را در لیگ برتر سپری می‌کندغ فصلی که در 19 مسابقه 13 تساوی را به جای گذاشته و در حال ثبت یک رکورد در فوتبال ایران است.

صنعتی‌ها خیلی سخت پیروز می‌شوند، اما به راحتی هم تن به شکست نمی‌دهند و تعداد باخت‌های این تیم از برخی تیم‌های نیمه بالای جدول لیگ کمتر است.

پائولو سرجیو سرمربی پرتغالی صنعت نفت که بخاطر تساوی‌های پرتعداد انتقادات زیادی را تحمل می‌کند، در شرایطی تیمش را برای بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آماده می‌کند که سقف بازیکنان خارجی نفت آبادان کامل شده و به عدد 4 رسیده است.

جاناتان بالوتلی مهاجم برزیلی از نیم‌فصل اول در صنعت نفت مانده؛ وینیسیوس فرانکو هافبک برزیلی هم از دوهفته قبل به ترکیب نفت آبادان راه یافت. همچنین کارت بازی عزیز سیدیکوف هافبک میانی اهل قرقیزستان از هفته گذشته صادر شد و با صادر شدن ویزای ماکومبا کانجی مهاجم اهل کشور سنگال این بازیکن نیز در تمرینات صنعت نفت حضور یافت تا آماده بازی برای تیم طلایی پوش آبادان شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم صنعت نفت آبادان که طی سه فصل اخیر با 14 بازیکن خارجی قرارداد امضا کرده و جزو رکوردداران تعداد بازیکن خارجی در سه فصل اخیر لیگ بوده است، اکنون با در اختیار داشتن 4 بازیکن خارجی برای ادامه مسابقات لیگ هجدهم آماده می‌شود و در صورت صلاحدید کادر فنی از خارجی‌ترین ترکیب صنعت نفت مقابل پرسپولیس رونمایی خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
0
0
بهتره همگی بازی کنن چون با تجربه هستن وبدون استرس بازی میکنن براشون فرقی نمیکنه کجا وجلوی چه تیمی هستن ولی بعضی بازیکنای داخلی وقتی با این دو تا تیم بازی دارن اینقدر دستپاچه وبا ترس بازی میکنن که انگار تا الان پاشون به توپ نخورده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
0
0
اتفاقا بازیکنای داخلی وقتی استرس بگیرن کمتر حرکات افرادی انجام میدن و تعداد پاسکاری بیشتر میشه و بازی قشنگتر میشه
رضا ازاصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
0
0
با سلام . صنعت نفت تو بارها در استادیوم آزادی برنده زمین را ترک کردی این بار هم میتوانی پیروز این مسابقه باشی . درود بر خوزستان سلام بر آبادان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها