به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

کرملاچعب: پرسپولیس را شکست می‌دهیم

کرملاچعب: پرسپولیس را شکست می دهیم

مهاجم جوان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: وضعیت تیم ما خوب است و بازیکنان منتظر بازی مقابل پرسپولیس هستند.

رضا کرملاچعب در گفت و گو با خوزستان اسپورت درباره آخرین وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان و بازی برابر پرسپولیس گفت: خدا را شکر وضعیت تیم خوب است و همه بچه ها آماده اند تا مقابل پرسپولیس بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند. این بازی برای تیم نفت بازی سرنوشت سازی است و باید هر طور شده سه امتیاز را از آن خود کینم.

کرملاچعب ادامه داد: به نظر من ارزش بازی نفت و پرسپولیس از سه امتیاز و شش امتیاز بیشتر است، چرا که برنده شدن در این بازی از نظر روحی روانی تأثیر خاصی روی تیم نفت خواهد گذاشت و می تواند در ادامه مسابقات برای ما مفید باشد.

مهاجم 17 ساله باشگاه نفت و تیم ملی جوانان ایران در خصوص وضعیت آمادگی خود و احتمال بازی کردن برابر پرسپولیس گفت: از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارم. اگر کادر فنی صلاح بداند از من استفاده کند، با تمام وجود برای تیمم بازی خواهم کرد و در غیر اینصورت برای موفقیت سایر بازیکنان دعا می کنم.

وی درباره احتمال ماندن یا سقوط تیم نفت گفت: درست است که تیم نفت در انتهای جدول قرار گرفته اما بازی های این تیم از خیلی تیم های بالای جدول زیباتر است. تیم ما در بعضی مسابقات بدشانسی آورد و باید تلاش کنیم که از این وضعیت خارج شویم.

رضا کرملاچعب در پایان مصاحبه با خوزستان اسپورت درباره طرفداران تیم نفت مسجدسلیمان گفت: هواداران مسجدسلیمان واقعاً برای تیم نفت سنگ تمام گذاشته اند. آن ها همیشه در کنار تیم حضور دارند و از بازیکنان حمایت می کنند. انشاءالله فردا بتوانیم پرسپولیس را شکست یدهیم تا دل هواداران مسجدسلیمانی را شاد کنیم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
1
5
به امید پیروزی نفت مسجدسلیمان