به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ September 2024 30
کد خبر: ۲۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

قربانی: از کار کردن با سرجیو لذت می‌برم

قربانی: از کار کردن با سرجیو لذت می‌برم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما در این فصل با انواع بدشانسی‌ها مواجه شده است و فوتبال هم روی بدش را به صنعت‌نفت نشان می‌دهد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیروان قربانی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به شکست تیمش برابر تراکتورسازی در تبریز اظهار داشت: ما به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم. در این بازی چند موقعیت بسیار خوب را از دست دادیم و اگر در دقایق ابتدایی آن موقعیت خوبی را که به دست آوردیم، تبدیل به گل می‌کردیم خیلی چیزها تفاوت می‌کرد. ما تحت تأثیر جو ورزشگاه و تیم تراکتورسازی قرار نگرفتیم و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم، ولی متأسفانه در نهایت به حق‌مان نرسیدیم و شکست خوردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا صنعت نفت در این فصل نتایج خوبی نگرفته است، تأکید کرد: واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. ما تیمی بی‌حاشیه هستیم و بهترین و منظم‌ترین تمرینات را انجام می‌دهیم. بازیکنان تیم هم کیفیت فنی خوبی دارند و سرمربی ما هم بسیار کاربلد و باتجربه است. متأسفانه تیم ما در این فصل با انواع بدشانسی‌ها مواجه شده است و فوتبال روی بدش را به صنعت نفت نشان می‌دهد. در یک بازی امکان ندارد که چند موقعیت خوب را از دست ندهیم. واقعاً نمی‌دانم چرا نتیجه نمی‌گیریم. امیدوارم که در شش بازی پایانی خوب امتیاز بگیریم و شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره کار کردن با پائولو سرجیو خاطرنشان کرد: این اولین سالی است که در لیگ برتر بازی کردم و سرجیو هم اولین مربی من در لیگ برتر است. سرجیو از لحاظ فنی و شخصیتی در سطح بالایی قرار دارد و از کار کردن با این مربی لذت می‌برم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
0
اقای قربانی شما که امسال از لیگ 2 اومدی باید هم لذت ببری ولی ما بعده این همه سال انتظار داشتیم تیممون مدعی سهمیه آسیا باشه خود مدیرعامل قبل از شروع لیگ گفت هدف گذاری امسال کسب سهمیه اس و سرمربی خارجی آورد که بهتر از پارسال نتیجه بگیریم نه سیزدهم جدول باشیم از چی لذت ببریم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
0
با تعریف وتمجید چیزی بدست نمیاد آخه مربی که ضعف گل خوردن رو بعد از یک فصل نتونسته ترمیم کنه تعریف نداره همین بازی آخر چه گل بچه گانه ای خوردیم یک توپ ساده امد دفاعها بجای محافظت همراهی توپ گذاشتن یارو ده متر استارت بزنه دروازه بان هم که خروج نکرد توپ گل شد یا پاس دادن دفاعها وگردان چند بازی قریشی وگردان خراب کردن مهاجمان حریف تک به تک شدن آقا بزنین زیر توپ حالا ببینیم بازی با پارس جم چی کار میکنید شما که اینقدر از مربیتون تعریف میکنید لا اقل براش با جون و دل بازی کنید همه تیمها اول گل نمی‌خورن بعد دنبال گل زدنن شما بر عکس کار میکنید که این خیلی مشکوکه
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
0
0
بحث مربی نیست
صنعت نیاز به یه مدیر خوب مثل آذری داره
منظورم از نظر دیدگاه هست
صنعت نفت فقظ زمانی موفق میشه که مدیریت قوی داشته باشه و به تیم های پایه و امید بها بده
موفقیت یک شبه بدست نمیاد باید براش برنامه ریزی کرد
که متاسفانه تیم صنعت بی برنامه است
هر سال یه مربی میاد 80 درصد بازیکنا عوض میشن و تیم وسطا جدول میچرخه
این مدیریت نیست که تمام نیم های پایه حذف بشن