به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

بهانه جدید دست نشان برای سقوط سپیدرود رشت

بهانه جدید دست نشان برای سقوط سپیدرود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم سپیدرود رشت باخت تیمش مقابل استقلال تهران و سقوط به لیگ دسته اول را به اعلام ترکیب ذوب آهن در بازی با نفت مسجدسلیمان ربط داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، نادر دست‌ نشان سرمربی تیم سپیدرود رشت که در این تیم عملکرد موفقی نداشت و به لیگ دسته اول سقوط کرد، در هفته‌های پایانی لیگ برتر چندین بار به بهانه‌های مختلف سعی در ایجاد جنگ روانی با تیم نفت مسجدسلیمان داشت تا شاید رقیب مستقیم تیمش برای ماندن در لیگ برتر را وارد حاشیه کند.

تلاش‌های دست‌ نشان اما راه به جایی نبرد و تیم سپیدرود رشت که اتفاقاً در مشکوک ترین بازی لیگ هجدهم مقابل تراکتورسازی به پیروزی رسیده بود، در نهایت به لیگ دسته اول سقوط کرد.

نادر دست نشان امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که قبل از بازی پنجشنبه شب بین تیم‌های استقلال تهران و سپیدرود رشت در ورزشگاه آزادی، هنگامی که بازیکنان سپیدرود از ترکیب تیم ذوب آهن در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان باخبر شدند، روحیه خودشان را از دست دادند و به همین دلیل در میدان سردرگم ظاهر شدند!

صحبت‌های دست نشان در حالیست که ذوب آهن در بازی برابر نفت مسجدسلیمان تا آخرین لحظات جنگید و 10 نفره در دقیقه 93 گل مساوی را وارد دروازه نفتی‌ها کرد اما در بازی همزمان سپیدرودی‌های رشت توان شکست دادن استقلال را نداشتند و به لیگ یک سقوط کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سقوط سپیدرود رشت زمانی رقم خورد که در 4 بازی‌ رفت و برگشت برابر تیم‌های پایین جدولی استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان از 12 امتیاز ممکن تنها یک امتیاز کسب کرد تا بدین ترتیب به لیگ یک بازگردد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
بنده با برخی از همشهریان با بنری که نوشته بود فوتبال پاک تیم پاک و شهر پاک عکس دسته جمعی گرفتیم اما متاسفانه در رسانه ها منعکس نشد
تیم نفت پاک بازی کرد و هیچ تبانی نکرد و اتفاقا برخی از تیمها مشکوک به تبانی با سپیدرود بودند که با وقت کشی ضربه به نفت زدند حتی برخی از بازیکنهای خودی نیزی مشکوک به تبانی با سپیدرود بودند
اقای دست نشان این را در حافظه ات حک کن تا همیشه یادت باشه و ان اینست
مکر خدا و دست خدا بالاتر از همه مکرها و دستهاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
ولی انصافا نفت اگر تقویت درست و حسابی نشود سال دیگه کارش سخت تر از امسال هست
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
0
الان که باید سر مربی انتخاب کنیم بازیکن خوب بگیریم اسانسر برگزینیم مدیر عامل استعفا داده حالا این چه وقت استعفا دادن است مرد حسابی اول این کارها رو می کردی بعد استعفا می دادی فازت چیه هدفت چیه می خواهی ضربه بزنی مثل بقیه دوست عزیزتیم نفت هزار زخم کهنه داره کارد به استخوانش رسیده بجای این اداها تو نیکی کن و در کارون انداز غیرت بختیاریت کجاست.

تهران اردیبهشت 98
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها