به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حضور پنج دروازه‌بان خوزستانی در ترکیب اصلی

پنج دروازه‌بان خوزستانی در ترکیب اصلی

خوزستان اسپورت- حضور همزمان 5 دروازه‌بان خوزستانی در ترکیب اصلی 5 تیم لیگ برتری از نکات مهم هفته پایانی لیگ هجدهم بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، پرونده هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران پنجشنبه شب گذشته بسته شد و از نکات جالب شب پایانی این دوره از مسابقات حضور همزمان 5 دروازه‌بان خوزستانی در ترکیب اصلی تیم‌های مختلف لیگ برتری بود.

حبیب فرعباسی (نفت مسجدسلیمان)، علی غلام‌زاده (فولاد خوزستان)، محمد دریس (نفت آبادان) و حسین پورحمیدی (استقلال خوزستان)، دروازه‌بانانی که در آکادمی‌های این چهار تیم خوزستانی رشد کرده‌اند، در شب پایانی لیگ وظیفه حراست از دروازه‌های نمابندگان فوتبال جنوب را به عهده داشتند. معراج اسماعیلی (ذوب آهن اصفهان) هم پنجمین سنگربان جوان خوزستانی بود که در ترکیب ذوب به میدان رفت.

فرعباسی، دریس و پورحمیدی پیش از این هم در ترکیب اصلی تیم‌هایشان قرار گرفته و اسماعیلی در هفته ماقبل پایانی از اواخر نیمه اول به عنوان بازیکن تعویضی برای ذوب آهن به میدان رفته بود، اما غلام‌زاده اولین بازی لیگ برتری‌اش را در فولاد خوزستان تجربه می‌‌کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، حضور همزمان 5 دروازه‌بان خوزستانی در ترکیب اصلی 5 تیم لیگ برتری، اتفاقی بود که برای اولین بار در طول 18 سال برگزاری لیگ برتر شاهد آن بودیم.

آخرین دروازه‌بان خوزستانی که در سال‌های گذشته به عنوان دروازه‌بان اصلی در ترکیب یک تیم لیگ برتری به میدان می‌رفت، حسن هوری سنگربان سابق نفت آبادان بود. بعد از آن گاه‌گاهی شاهد حضور یک خط در میان دروازه‌بان هایی از این خطه در ترکیب تیم‌های لیگ برتری بودیم تا اینکه در هفته پایانی لیگ هجدهم 5 دروازه‌بان اهل آبادان، اهواز، مسجدسلیمان، دزفول و شعیبیه شوشتر به صورت همزمان در ترکیب اصلی 5 تیم لیگ برتری بازی کردند.

نکته قابل توجه اینست که این 5 دروازه‌بان جوان بین 19 تا 23 سال سن دارند و از شرایط سنی مناسبی برای فصل‌های آینده برخوردار هستند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
0
0
حبیب عالیه و آینده دار....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها