به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 21
کد خبر: ۲۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

باشگاه نفت مسجدسلیمان جریمه نقدی شد

باشگاه نفت مسجدسلیمان جریمه نقدی شد

خوزستان اسپورت- باشگاه نفت مسجدسلیمان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص بازی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن اصفهان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال تشکیل جلسه داد و آرای زیر را در خصوص این مسابقه صادر کرد.

* از سوی تماشاگران تیم نفت مسجدسلیمان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور، عوامل دیگر تیم‌ها، پرتاب نارنجک و ورود یکی از لیدرها به داخل زمین پس از پایان مسابقه رخ داد. این تیم به 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدی نظر است)

* علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن به دلیل رفتار غیر ورزشی و اهانت به داور که منجر به اخراجش شد و پس از اخراج به نماینده فدراسیون اهانت و فحاشی کرد به سه جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدی نظر است)

* وحید محمدزاده بازیکن تیم ذوب آهن به دلیل اهانت به داور که از بازی اخراج شد به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای قابل تجدی نظر است)

* محمد خرمگاه مربی تیم ذوب آهن به دلیل اظهارات کذب نسبت به نماینده فدراسیون در کنفرانس خبری به توبیخ کتبی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

شایان ذکر است، دیدار تیم‌های نفت و ذوب آهن در آخرین شب از مسابقات دوره هجدهم لیگ برتر با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
United States of America
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
نوش جانت آقای طالقانی....نداریم اگرنه خیللللی بیشتر تقدیم میکردیم....