به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 16
کد خبر: ۲۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷

هافبک جدید فولاد به تمرین فجرسپاسی برگشت

هافبک جدید فولاد به تمرین فجرسپاسی برگشت

خوزستان اسپورت- هافبک جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان از چند روز قبل در تمرینات تیم فجرسپاسی شیراز حاضر شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، عباس بوعذار هافبک اهوازی تیم فجرسپاسی شیراز اولین بازیکنی بود که باشگاه فولاد خوزستان خبر امضای قرارداد با وی در نقل و انتقالات تابستانی را به صورت رسمی اعلام کرد.

متعاقب اعلام این خبر از سوی باشگاه فولاد خوزستان، عبدالرسول فلاح مدیرعامل فجرسپاسی شیراز در مصاحبه با خبرگزاری‌ها مدعی شد که قرارداد بوعذار با فولاد غیرقانونی بوده، چرا که این بازیکن تسویه حساب و کارت پایان خدمت دریافت نکرده و مدتی از خدمت سربازی‌اش باقی مانده است.

پس از مشخص شدن صحت ادعای مدیرعامل فجرسپاسی، عباس بوعذار تمرینات فولاد خوزستان را ترک کرد و از چند روز قبل عازم شیراز شد تا مدت زمان باقی مانده از خدمت سربازی‌اش را سپری کند.

عباس بوعذار طی روزهای گذشته در تمرینات فجرسپاسی در شیراز حضور داشته و به همین دلیل نتوانسته است تیم فولاد خوزستان را در اردوی تهران همراهی کند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، این هافبک اهوازی پیگیر کارهای خدمتی‌اش است تا پس از دریافت کارت پایان خدمت و تسویه حساب از باشگاه فجرسپاسی به جمع فولادی‌ها ملحق شود.

تاریخ دقیق ترخیص بوعذار به صورت رسمی اعلام نشده، اما گفته می‌شود که این بازیکن به زودی از خدمت ترخیص خواهد شد تا بتواند فولاد خوزستان را در نوزدهمین دوره لیگ همراهی کند.
پیامک :5000291247