به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۲۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

صنعت‌‌نفت 1 – ذوب 1؛ تساوی خانگی نفت آبادان

‌نفت 1 – ذوب 1؛ تساوی خانگی نفت آبادان

خوزستان اسپورت
هفته چهارم لیگ نوزدهم – استادیوم تختی آبادان
جمعه 29 شهریورماه 98 – ساعت 19:45
صنعت نفت آبادان 1 – ذوب آهن اصفهان 1
گل: عیسی آل‌کثیر (22) برای صنعت نفت – محمدرضا عباسی (61) برای ذوب آهن
داور: رضا تارخ
کمک داوران: فرهاد مروجی و محمد هاشمی نسب
اخطار: جعفر سلمانی (صنعت نفت) – هادی محمدی، مهدی مهدی‌پور (ذوب آهن)
تماشاگر: پنج هزار نفر

صنعت نفت آبادان: ناصر سالاری، عقیل کعبی، محمد اهل‌شاخه، محمد قریشی، عبدالله ناصری، مصطفی احمدی (46- مسلم مجدمی)، جعفر سلمانی، مهدی حنفی، طالب ریکانی (82- بختیار رحمانی)، میلاد جهانی و عیسی آل‌کثیر (80- رضا جبیره)
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ذوب آهن اصفهان: یوسف بهزادی، میلاد فخرالدینی، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، محمدرضا عباسی، رضا حبیب‌زاده (82- مهدی مهدی‌پور)، مهران درخشان‌مهر (60- احسان پهلوان) و علیرضا منظمی (78- دانیال اسماعیلی‌فر)
سرمربی: علیرضا منصوریان

خلاصه بازی
صنعت نفت بدون بازیکن محروم یا مصدوم برابر ذوب آهن قرار گرفت و در صدد بود که با مغلوب کردن این حریف اصفهانی شکست مقابل پرسپولیس را به فراموشی بسپارد. شاگردان منصوریان هم که در سه بازی ابتدایی لیگ طعم پیروزی را نچشیده بودند با هدف قطع نوار ناکامی تیم‌شان گام به میدان گذاشتند.

زردپوشان آبادانی پس از طراحی چند حمله روی دروازه ذوب آهن در دقیقه 22 با ضربه عیسی آل‌کثیر به گل اول دست یافتند تا با روحیه بهتری به بازی ادامه دهند. ضمن اینکه بهترین بخت گلزنی تیم میهمان در دقیقه 24 از دست رفت و ضربه هادی محمدی به تیر افقی دروازه صنعت نفت برخورد کرد تا نیمه اول با یک گل به سود شاگردان اسکوچیچ تمام شود.

صنعت نفت نیمه دوم را با یک تعویض در خط میانی آغاز کرد تا به حفظ نتیجه بپردازد اما ذوب آهن که نمی‌خواست شکست دیگری را در این فصل متحمل شود برای جبران گل خورده جلو آمد و در دقیقه 61 با ضربه محمدرضا عباسی کار را به تساوی کشاند. در دقایق پایانی مسابقه هم اتفاق خاصی رخ نداد تا این بازی در نهایت با تساوی یک – یک تمام شود.

شرح گل
1-0 (صنعت نفت): عیسی آل‌کثیر در پی پاس خوب طالب ریکانی صاحب توپ شد و با ضربه‌ای زمینی به زاویه سمت راست دروازه تیم میهمان گل اول را وارد دروازه اصفهانی‌ها کرد.

1-1 (ذوب آهن): محمدرضا عباسی توپ را از علیرضا منظمی دریافت کرد و با ضربه‌ای محکم و زمینی از پشت محوطه جریمه نفت آبادان گل مساوی را به ثمر رساند.

در حاشیه
* هواداران صنعت نفت به دلیل مشکلات سامانه بلیت فروشی الکترونیکی برای تهیه بلیت بازی با مشکل مواجه بودند.
* امیرارسلان مطهری مهاجم ذوب آهن به دلیل مصدومیت در این مسابقه غیبت داشت.
* مجوز بازی سه بازیکن سرباز تیم ذوب آهن از سوی سازمان لیگ صادر شده بود اما این بازیکنان با نظر منصوریان در ترکیب اصلی قرار نگرفته بودند.
* عیسی آل کثیر پس از به ثمر رساندن اولین گل با پیراهن صنعت نفت به سوی هواداران آبادانی رفت و شادی گل را با آن‌ها تقسیم کرد.
* مجوز بازی بختیار رحمانی صادر شده بود و این بازیکن در لیست ذخیره‌های صنعت نفت قرار داشت.
* داور مسابقه به دلیل گرمای هوا وقفه خنک کردن بازیکنان را در این بازی به اجرا گذاشت.
* هواداران صنعت نفت در شعارهایی با عنوان « زنگنه یادت باشه، صنعت نفت باید باشه» نسبت به بخشنامه وزارت نفت واکنش نشان دادند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
0
0
ی هافبک طراح میخوایم.امروز میلاد جهانی افتضاح بود با طالب
ناشناس
|
Sweden
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
0
0
میلاد چرا دقت نمیکنی بی هدف همه توپها رو هدر دادی بابا یکم تمرین شوت وکاشته کن داغون شدیم اخه این فیلم برداری چی بود کلی صحنه های بازی از دستش در میرفت واقعا سرگیجه گرفتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
0
0
نمیدانم چرا اول گلی که میزنیم به عقب برمیگردیم و دفاعی بازی میکنیم ولی امروز سیستم هجومی داشتیم و هجومیتر از همه هفته ها کار کردیم