به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۲۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

صنعت نفت از ذوب‌آهن اصفهان حق رشد می‌گیرد

صنعت نفت از ذوب‌آهن اصفهان حق رشد می‌گیرد

خوزستان اسپورت- باشگاه صنعت نفت آبادان بابت حق رشد مجتبی مقتدایی از باشگاه ذوب آهن اصفهان 110 میلیون تومان دریافت می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه اعلام کرد که باشگاه نفت آبادان در پی شکایت سعید لطفی سابقش محکوم شد اما در خصوص پرونده مربوط به حق رشد مجتبی مقتدایی رأی به سود آبادانی‌ها صادر گردید.

* براساس رای صادر شده در پرونده شکایت سعید لطفی از باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 890 میلیون ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده قرارداد در حق خواهان محکوم شد. در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن توسط خواهان کمیته با تکلیفی مواجه نمی‌باشد.

* در پرونده شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان از باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده، باشگاه ذوب آهن اصفهان را به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون ریال بابت 5 سال حق آموزش مجتبی مقتدایی به انضمام مبلغ 22 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم کرد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
بالاخریه یک حرکت خوب و مثبت از مدیریت باشگاه صنعت دیدیم. اما ذوب آهن و بالاخص سعید آذری که قبلا مدیر تیم ذوب آهن بود و عادت کرده بودن از بقیه تیمها حق رشد بگیرن باید بدون شکایت حق باشگاه صنعت رو می دادند عجیبه تو ایران تا شکایت نکنی حقت رو نمیدن اما درکل خوشم اومد حقمون رو می گیریم تا سعید آذری ادعا نکنه فقط خودش بلده حق رشد بازیکنای جوون رو بگیره