به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۲۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

فولاد خوزستان رکورددار تماشاگر در غرب آسیا شد

افشین احمدی
فولاد خوزستان رکورددار تماشاگر در غرب آسیا

فولاد خوزستان رکورد بیشترین تعداد تماشاگر در دیدارهای خانگی لیگ قهرمانان را از آن خود کرد.

به گزارش خوزستان‌ اسپورت، دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری 48 بازی در گروه‌های هشت‌گانه غرب و شرق آسیا خاتمه یافت و 716.497 تماشاگر، این مسابقات را از نزدیک تماشا کردند که میانگین حدود 15 هزار نفر برای هر دیدار را نشان می‌دهد.

بررسی میزان تماشاگران هر گروه نشان می‌دهد که گروه هشتم با 125.989 تماشاگر بیشترین و گروه دوم با 39.278 تماشاگر، کمترین میزان تماشاگر را در بین تمام گروه‌ها داشته اند. گروه چهارم در منطقه غرب و گروه هشتم در منطقه شرق نیز بر این اساس با استقبال بیشتری مواجه بوده‌اند.

این بررسی همچنین نشان می‌دهد که تیم لخویا قطر با 3.840 تماشاگر کمترین و تیم فولاد ایران با 75.295 تماشاگر، بیشترین میزان تماشاگر را در منطقه غرب آسیا داشته اند. این عناوین در منطقه شرق قاره به ترتیب به تیم‌های کاشیما آنتلرز ژاپن با 7.736 تماشاگر و گوانگ ژو اورگرانده چین با 95.400 تماشاگر اختصاص یافت.

تیم فولاد خوزستان در بین تیم‌های ایرانی هم بیشترین میزان تماشاگر را داشت و در بازی با السد قطر، 37.843 نفر و در بازی مقابل الهلال عربستان سعودی، 37.452 نفر و در مجموع 75.295 نفر دیدارهای خانگی این تیم در لیگ قهرمانان را از نزدیک تماشا کردند.

این در حالی است که تیم تراکتورسازی تبریز با 25.830 تماشاگر در رده بعدی ایستاد و تیم‌های پرسپولیس تهران با 15.350 و نفت تهران با 4.860 تماشاگر نیز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

از سوی دیگر، دیدار تیم‌های تراکتورسازی ایران و الاهلی عربستان سعودی در شهر جده، پرتماشاگرترین دیدار لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب بود و 45.482 نفر آن را از نزدیک تماشا کردند، ضمن اینکه دیدارهای فولاد خوزستان در برابر السد قطر و الهلال عربستان نیز به ترتیب با 37.843 و 37.452 تماشاگر به عنوان دومین و سومین دیدار پرتماشاگر در منطقه غرب آسیا شناخته شدند اما در منطقه شرق، دیدار تیم‌های گوانگ‌ژو اورگرانده چین و کاشیما آنتلرز ژاپن با 48.651 تماشاگر، پرتماشاگرترین دیدار منطقه و در حقیقت کل قاره آسیا بود.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Seychelles
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
0
9
درود بر مردم فهیم و فوتبال دوست خوزستان . این خبر علاوه بر اینکه خوشحال کننده است بسیار هم امیدوار کننده است .
اصل فولادي
|
United States of America
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
0
4
خوبي تيم فولاد خوزستان اينه كه نوشته فولاد (خوزستان) يعني مال كل خوزستانه، ازايزه باغملك شادگان خرمشهر سوسنگرد شوش و.....،
شوخي نيس عمو
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
0
1
خدايش وقتي ورزشگاه باشم و فرياد يكدست ووحشتناك هواداراي فولادو بشنوم بخاطر تعصب اشك توچشام جمع ميشه وقتي ميبينم بيضي از بازيكنا بدون توجه به تماشاگرا ازته دل بازي نميكنن واونهارو ناراحت بخونه ميفرستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
1
0
به نظرمن تعصبي بازي نميكنن اقايون ميدونيدبراي چي چون پول وسط مياد ديگه كي تعصب بازي ميكنه بله هست بازيكناني تعصب بازي ميكنن الحق والانصاف شريفات جماعتي ماساريچ وكيا وسروش رفيعي به خدا اين ها قابل قياس نيستن اين ها شيرمردام فولاد ناگفته بايد اقاي والي راهم جزء اونها بايداضافه كنيم بااقاي چاگو ولي مابقي به هيچ دردي نميخورن فقط هم هوادران خوزستان رنج عذاب ميكشن بااين نتايج افتضاح سيدعباس موسوي شادگان خواهشن چاپ كنين