به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵

توقف مجدد حریف آسیایی فولاد در لیگ ازبکستان

افشین احمدی
توقف مجدد حریف آسیایی فولاد در لیگ ازبکستان

تیم لکوموتیو تاشکند در دومین دیدار خود در لیگ برتر ازبکستان نیز به تساوی رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، در یکی از دیدارهای هفته دوم مسابقات لیگ برتر ازبکستان موسوم به "عالی لیگ"، تیم لکوموتیو تاشکند، حریف فولاد در لیگ قهرمانان آسیا، با تساوی یک بر یک در برابر نفتچی فرغانه متوقف شد.

در این بازی که در ورزشگاه اختصاصی لکوموتیو در تاشکند برگزار شد، ابتدا تیم میزبان با گل دقیقه 34 بازیکن مقدونیه‌ای خود دمیر کویاشویچ از میهمان خود پیش افتاد اما روزیمبای احمدوف در دقیقه 66 گل تساوی تیم میهمان را زد تا این دیدار در نهایت با تساوی خاتمه یابد.

قضاوت این بازی بر‌عهده وادیم آگیشف بود که به لطف‌الله تورائف و اسلام توختاخوجایف از لکوموتیو و امید قادر‌اف از نفتچی کارت زرد نشان داد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که وادیم آبرام‌اف، سرمربی سرشناس لکوموتیو، به دلیل بیماری قلبی و همچنین ناراحتی از شکست سنگین این تیم در مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت حضور نداشت و دستیاران وی، هدایت لکوموتیو را بر عهده داشتند.

تساوی در برابر تیم نفتچی فرغانه، دومین تساوی متوالی لکوموتیو در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ازبکستان بود و باعث شد که این تیم، کماکان در رده هشتم جدول باقی بماند.

ترکیب لکوموتیو تاشکند:
مامور اکرام‌اف، روسلان کوریان (76 – مارات بیک‌مائف)، سردار میرزایف، لطف الله تورائف، سلیم مصطفی‌اف، نمانیا یانیچ، اسلام توختاخوجایف، اولگ زوتییف، دمیر کویاشویچ (70 – جسور حسن‌اف)، تیمور کاپادزه (64 – سنجر شاه‌احمدوف)، تیمور خواجه عبدالخالق‌اف


پیامک :5000291247