به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

شش بازیکن السد به تیم ملی دعوت شدند

افشین احمدی
شش بازیکن السد به تیم ملی دعوت شدند

شش بازیکن حریف قطری فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان، به تیم ملی قطر دعوت شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم ملی فوتبال قطر طی روزهای آینده دو دیدار دوستانه و تدارکاتی در مقابل تیم‌های ملی الجزایر و اسلوونی برگزار می کند. بر این اساس، جمال بلماضی، سرمربی قطر، از 21 بازیکن برای حضور در این دو بازی دعوت کرده که نام شش بازیکن تیم السد دوحه نیز در میان آنها به چشم می خورد.

سعد الشیب، محمد کاسولا، عبدالکریم حسن، خلفان ابراهیم، یوسف احمد و علی اسدالله، شش بازیکن دعوت شده از تیم السد هستند.

این دو بازی به منظور آماده‌سازی تیم ملی قطر برای حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا و نیز جام‌جهانی روسیه برگزار می‌شود و مطابق برنامه اعلام شده، قطری ها ابتدا روز پنج‌شنبه هفته جاری به مصاف الجزایر می‌روند و سپس روز دوشنبه آینده در مقابل اسلوونی صف‌آرایی خواهند کرد. هر دو بازی در دوحه برگزار می‌شود.

این در حالی است که نذیر بلحاج گوش چپ تیم السد نیز در تیم ملی فوتبال الجزایر حضور دارد و باید در مقابل یاران قطری خود در تیم السد قرار گیرد.

گفتنی است فولاد خوزستان به همراه السد قطر، الهلال عربستان و لکوموتیو ازبکستان، در گروه سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
jafar
|
Switzerland
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
0
5
بفرما ۵ بازیکن دیگر نیز خارجی های میلیاردی السد هستند و در نتیجه این تیم از تیم ملی قطر هم قوی تر است و فولاد با اینطور تیم قدری همگروه شده ؛ آنوقت با توجه به وضعیت بد امسال فولاد انتظار معجزه هم داریم . اگر در قطر ببریم کار بزرگی کرده ایم . از آنطرف الهلال نیز وضعیتی مشابه السد دارد که اگر فولاد در ریاض پیروز شود مثل این است که مقابل تیم ملی عربستان پیروز شده است . ولی ایا فولاد تضعیف شده قادر به انجام این کارهای بزرگ خواهد شد ؟ انشاءالله