به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
تعداد نظرات: ۸ نظر

اصفهانی: اسکوچیچ باید تسویه حساب مالی کند

اصفهانی: اسکوچیچ باید تسویه حساب مالی کند

خوزستان اسپورت- رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: اسکوچیچ می‌گوید که نباید تسویه حساب کنیم و هر مقدار که پرداخت شده باید رضایتنامه بدهیم تا او جدا شود.

حسن نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا درباره آخرین جلسه با دراگان اسکوچیچ گفت: سرمربی ما بحث رفتن را مطرح کرده است و بحث ایشان این بوده که دوست دارد ایران را ترک کند و به خانواده‌اش ملحق شود. ما احساس می‌کنیم که ایشان به دلیل مسائل اخیر در ایران هم یک مقدار ترسیده است چرا که وقتی پرواز ایشان در بازگشت به ایران روی زمین نشست، پرواز تهران - اوکراین سقوط کرده بود.

او ادامه داد: ایشان ترسیده است و این را عنوان نمی‌کند اما می‌گوید که خانواده‌اش خواهان بازگشت او به کرواسی هستند. ایشان می‌خواهند بروند و ما در جلسات هیات مدیره از منافع باشگاه دفاع کرده‌ایم. در دیدار با او به مفاد قرارداد اشاره کردیم و او نامه‌ای داده بود که پاسخ آن را کتبا دادیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت گفت: ایشان به دنبال دریافت رضایتنامه است تا هرچه زودتر ایران را ترک کند. اگر بخواهیم به راحتی به او رضایت بدهیم ضرر می‌کنیم و همه می‌دانند که با عدم تمرکز ایشان ما در دو مسابقه گذشته نتیجه نگرفتیم. همه جوانب را بررسی خواهیم کرد تا بهترین تصمیم را بگیریم.

نصر اصفهانی درخصوص مبلغ 40 هزار دلاری که اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس مطرح کرده بود گفت: ما تا الان حدود 70 درصد از مبلغ قرارداد ایشان را پرداخت کردیم و اگر ایشان الان بخواهند بروند باید با ما تسویه حساب کنند. ایشان می‌گویند که نباید تسویه حساب کنیم و هر مقدار که پرداخت شده باید رضایتنامه بدهیم تا او جدا شود. یکی از شروط رضایت دادن برای جدایی ایشان این بوده که تا فصل آینده هدایت هیچ تیم ایرانی را قبول نکند.

او افزود: این یک واقعیت است که وقتی سرمربی خوب نتیجه می‌گیرد با پیشنهادهای اغوا کننده رو به رو می‌شود. این مورد برای دلال‌ها درخصوص بازیکنان هم وجود داشته که ما آسیب جدی دیده‌ایم. تیم ما را اذیت کردند و ما بسیار آسیب دیده‌ایم. این یک کار غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی است.

نصر اصفهانی در پاسخ به این سوال که برای انتخاب جانشین این سرمربی تصمیمی داشته‌اند یا خیر گفت: ما تا زمانی که با آقای اسکوچیچ قرارداد داریم نام هیچ سرمربی را مطرح نمی‌کنیم. ما کمیته فنی داریم که گزینه‌های داخلی و خارجی را بررسی می‌کند و اگر با ایشان برای جدایی به جمع بندی رسیدیم به سرعت سرمربی جدید را انتخاب می‌کنیم و اگر با ایشان ادامه بدهیم گزینه‌ای در کار نخواهد بود. امیدواریم تا قبل از بازی با ذوب آهن این ماجرا را حل و فصل کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
چون این مربی قصد رفتن داره دیگه براش مهم نیست که چند تا باخت بیاره پس هرچه بره بهتره واگر بمانه تیم را به انتهای جدول سوق میده
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
آقای نصراصفهانی! علا قول شوما (عبارت اصفهانی!) آقای اسکوچیچ بدلیل نداشتن تمرکز و ترس از حوادث سقوط هواپیمای اوکراینی تمرکز لازم رو نداره و دلیل دو باخت اخیر صنعت هم همین بوده. چه تضمینی وجود داره که این روند در بازی با ذوب آهن و یا بازیهای بعدی تکرار نشه. باید هرچه سریعتر در فکر تعویض مربی باشیم.بنظرم فرکی گزینه مناسبی باشه .
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
باید عوض بشه اسکو تمرکز نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
آقای اصفهانی حرفت درست ولی این مربی که دلش با صنعت نیست هرچقدر بادانش باشه هم دیگه بدرد نمیخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
بگذارید بره بعد شما شکایت کنید بعد باید ایشون در کنار تیم نباشد ومربیان تیم را آرنج کنند تیم از نظر بدنی هم باید تقویت بشه این ما هستیم که تعیین میکنیم نه اسکوچیچ حیفه با این بازیکنای خوب نتیجه نگیریم با یک مربی بومی مثل مظلومی ومرتضوی و... خیلی بهتر نتیجه میگیریم
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
فرکی اگه مربی بوود تو پیکان گند نمیزد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
آقایان مسئول در صنعت نفت وضعیت موجود ناشی از خیانتهای شماس . اگر قرارداد درست بسته شده بود این آقا الان نمی اومد و از رفتن صحبت کنه . مگه خونه خالس که هرکی میاد بعد از مدتی یا مادرش درحال مرگه یا همسرش درحال جداییه یا خودش داره افسرده میشه و .... در موضوع اکبر ایمانی هم همینطور شد که بخاطر بهانه همسرش ساز جدایی زد و بعد هم به او گفتید بفرما برو و آل کثیر هم به بهانه رفتن به تیم لنگ ساز جدایی زد و هرچند بزور ماند ولی در بازی با لنگ هیچ اثری از اون بازیکن گلزن و جسور نداشت و حالا هم این جناب سرمربی که با این بهانه موفقیت تیم را قطع کرد و امیدی هم به بازیهای آینده نیست . حتی اگر هم بزور بماند دیگه نه او مربی میشه و نه این تیم تیم میشه . خدایا چرا هرچی خیانته باید در آبادان جمع بشه . اونقدر دست روی دست گذاشتید تا ویسی که میتونس در این شرایط بداد صنعت برسه رفت پیکان لابد فردا میروید و مثلا فرکی سوخته و یا مشابه اون را به تیم میارید و ما دوباره باید شاهد رفتن به ته جدول باشیم . دیگه داره از این فوتبال کثیف بدم میاد فوتبالی که نتایجش و چیدمان جدولش را مافیای فوتبال مهندسی میکند . اگه این خیانت در حق صنعت نمیشد قطعا بسوی قهرمانی و کسب سهمیه میرفتیم که البته چنین نتیجه ای با محاسبات و برنامه ریزی دلالها و مافیای فوتبال منافات داشت پس این توطئه و توطئه آل کثیر را رقم زدن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
سلام اصلا مربی ایرانی بدرد صنعت نفت نمی خوره اشتباه نکنید با سبک بازی نفت ابادان نمی توانند مربیگری کنند نفت ابادان یک مربی کار کشته برزیلی یا پرتغالی مثل کا سمیرو پرتغالی که با جون دل مایع می گذاشت وبرای ابراز خوشحالی با هواداران بالای فنس است ادیم میرفت لطف کنید مربی خارجی بیاورید مربی ایرانی جواب نمیده امتحان کنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها