به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

رضائیان: نگران صحبت‌های سراج نیستیم

رضائیان: نگران صحبت‌های سراج نیستیم

خوزستان اسپورت- معاون فنی، ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: بحثی برای جدایی سراج از تیم ما وجود ندارد و حرف او بیشتر برای تحریک بازیکنان است.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسعود رضائیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره اینکه با توجه به اظهارات بهنام سراج مبنی بر اگر من همچنان در صنعت نفت باشم، بازهم روی نقطه ضعف تیم کار می کنم تا مشکل گلزنی مان رفع شود، احتمال جدایی وی از این تیم وجود دارد، اظهار داشت: تا جایی که من اطلاع دارم سراج در نشست خبری پس از بازی شب گذشته ما مقابل استقلال شرکت نکرد و بعید می‌دانم با مطرح کردن این صحبت دنبال جدایی باشد. تاکنون که چنین بحثی نبوده ضمن اینکه اینگونه حرف‌ها هم به نوعی کلیشه‌ای است تا بازیکنان برای تلاش بیشتر و رفع مشکل گلزنی تیم تحریک شوند.

وی افزود: بازهم اگر سراج با این حرف منظور خاصی داشته باشد که اطمینان دارم اینگونه نیست، بهتر است مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره درباره اش صحبت کنند زیرا من در جایگاهی نیستم که درباره احتمال جدایی سرمربی صنعت نفت حرف بزنم.

معاون فنی ورزشی باشگاه صنعت نفت تصریح کرد: حرف اخیر سراج شبیه صحبت‌های معلم با شاگردانش است. برخی معلم‌ها سعی می‌کنند با برخی صحبت‌ها شاگردان خود را به تلاش بیشتر برای موفقیت وادار کنند. به همین دلیل نگرانی خاصی درباره حرف سراج نداریم.

رضائیان درباره اینکه شاید مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت سبب دلخوری سراج شده است، توضیح داد: از این موضوع بی اطلاع هستم. بازیکنان و کادرفنی صنعت نفت آبادان حق دارند فکر مطالبات شان باشند و باشگاه هم تلاش می‌کند آنها از این لحاظ دغدغه‌ای نداشته باشند اما اعتقاد دارم وضعیت پرداختی های ما آنچنان هم بد نیست.

وی ادامه داد: باشگاه صنعت نفت با احتساب حق عضویت بازیکنان در سازمان لیگ تاکنون 64 درصد قرارداد بازیکنان و کادرفنی خود را پرداخت کرده است. طبق سابقه مدیریتی من و اینکه دیدم در برخی تیم‌ها تا پایان فصل 50 درصد پول بازیکنان هم پرداخت نمی‌شود، دریافتی بازیکنان و کادرنفنی نفت تا این جای فصل که پنج هفته از بازی‌ها باقی مانده خیلی هم بد نیست و به زودی بخش دیگری از مطالبات اعضای تیم را می‌پردازیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
سلام شما نگران هیچ چیز نبوده ونیستید باور خردجمعی هیئت مدیره اینکه خداراشکر امسال التهاب سقوط به لیگ یک را نداریم تازش با این همه باخت هنوزم هفتم جدولیم ۰ پس ماهم بتون تبریک ویژه میگم آفرین بازم نگران نباشید۰
امیر
|
Germany
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
هفته گذشته که صنعت باخت گفتم امیدوارم باخت های صنعت شروع نشده باشد اما باز هم باخت .
بااحترام به مربی تیم سراج ظرفیت لیگ برتر را ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
معلومه نگران نیستید حقوقتون را میگیرید مربی وبازیکنان هم مثل شما پولشون را میگیرن نه بازخواستی نه جریمه ای نه تغییری همه چی عالی فقط هوادار بدبخت باید اعصابش داغون بشه تو این شرایط سخت وطاقت فرسا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
آقا از کدوم تلاش صحبت میکنی وقتی یک سرمربی میاد برای چنین بازی مهمی دریس بی تجربه را میزاره تو دروازه که با اون اشتباهاتش باعث دو گل خوردن بشه و یا در لحظاتی که تیم در حال حمله هست میاد و ریکانی رو می کشه بیرون و یک دفاع به تیم اضافه میکنه مقصر بازیکنا هستن . در لحظاتی که استقلال در نیمه خودش داشت دفاع میکرد بجای آوردن یک هافبک هجومی و با تجربه بنام بختیار رحمانی میاد یک هافبک دفاعی اضافه میکنه آیا این اشتباهات و افتضاحات مقصر بازیکنا هستن . آقا خجالت بکشید این سراج هیچی بارش نیس . ما دیروز نتوانستیم ضعیفترین تیم استقلال رو ببریم و ننگ بر همه مدیریت و کادر فنی . و خاک بر سر منه هوادار که فقط نشستم نگاتون میکنم که هر کاری دلتون خواست با این تیم بکنید که کردید . بیش از ۵۰ سال قدمت این تیمه هنوز یک مقام ساده و افتخار کسب نکردیم .
جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
اين مربي هيج برنامه بازي در زمين نداشت دروازبان نا اماده از نظر روحي رواني و وقتي كه اخر بازي همه تو زمين استقلال بودن جرا اين تو دروازه بود بايد ميمومد جلو و دوم كعبي جرا روي نطهري قبل از هيجده خطا نكرد و بختيار و الكثير روبروي تيم با تجربه اول بازي ميكردن و جرا ظرفيت شركت در كنفرانس نداشت متاسفم كه اين تيم با قدمت به اين افراد داده ميشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
0
آقا برای شما که بد نیست ادامه این وضع بیچاره هواداران که نسل به نسل با این تیم زندگی کردن اعصاب ما خورد میشه شماها که حقوقتون رو میگیرید۰
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها