به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۳۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷
تعداد نظرات: ۲۱ نظر

نکونام: هر کسی دلش با تیم نبود را کنار گذاشتم

نکونام: به بازیکنانی که ماندند خسته نباشید می‌گویم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: امیدوارم کاری که شروع کردیم را خوب به اتمام رسانده باشیم و به تمام بازیکنانی که تا روز آخر با ما بودند، خسته نباشید می‌گویم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تراکتور اظهار داشت: به استان خوزستان و مردم زحمتکش این استان، هواداران و تمام مجموعه فولاد تبریک می‌گویم. به آقایان آذری، محمدی و تمام کسانی که ما را حمایت کردند، تبریک می‌گویم. امیدوارم کاری که شروع کردیم را خوب به اتمام رسانده باشیم و به تمام بازیکنانی که تا روز آخر با ما بودند، خسته نباشید می‌گویم، نه به بازیکنانی که به هر دلیلی ما را تنها گذاشتند و دوست داشتند هر کاری کنند و کسی چیزی به آنها نگوید.

وی افزود: من به خاطر فولاد، حفظ ارزش‌ها و اصول این باشگاه روی اصول فولاد ماندم و شاید خیلی از جاها 13، 14 بازیکن داشتیم و بازیکنی که دلش با تیم نبود را کنار گذاشتم. هر کسی که دلش با تیم نبود را کنار گذاشتم و هر جا باشم این کار را انجام خواهم داد. بازیکن باید در خدمت تیم باشد، نه اینکه بخواهد تیم را اذیت کند، خراب کند و تمرین نکند. من مربی‌ای نیستم که بازیکن تمرین نکند و به او بازی بدهم. بازیکنانی که در این تیم تمرین نکردند و کنار گذاشته شدند، بازیکنانی بودند که در تیم خلل ایجاد می‌کردند. من آنها را دوست دارم و خودشان می‌دانند، اما برای من تیم مهم است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد یادآور شد: تیم ما امروز تیکه و پاره بود و محمد آبشک که عضله‌اش پاره بود بازی کردم. آن هم مقابل تیمی که فقط 5 بازیکن خارجی‌اش را با قراردادهای میلیون دلاری بیرون کرده و سه بازیکن تیم ملی را دارند که قراردادشان دلاری است. دیدید تیم ما یک بر صفر پیروز شد، موقعیت گل زیاد داشتیم و درست است دفاع کردیم، اما می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم.

وی افزود: بازی را طوفانی شروع کردیم، یک گل زدیم و پس از آن سعی داشتیم بازی را کنترل کنیم. یک جاهایی شانس آوردیم و یک جاهایی شانس با ما یار نبود، چون می‌توانستیم روی ضد حملات دو سه گل بزنیم. چیزی که برای من خیلی مهم است، باشگاه فولاد، کار حرفه‌ای، دیدگاهم به فوتبال و خواسته‌هایی است که دارم. سخت گیر هستم و در کارم شوخی ندارم. برای کار حرفه‌ای کردن و کار بزرگ انجام دادن، شما این روش و شیوه را دارید. خیلی به کادرم خسته نباشید می‌گویم و آنها 15 ماه زحمت کشیدند و به نظرم سومی فولاد، قهرمانی لیگ برتر است. تیمی که بازیکن میلیاردی ندارد، این رتبه برای آن قهرمانی است و شک نکنید. امیدوارم فولاد همیشه سربلند باشد و چه در آسیا و لیگ برتر موفق باشد. چون خاطرات خوشی در این فصل داشتیم و شرایط خوبی بود. شاید یک عده در طول فصل شیطنت کردند و دوست داشتم الان بیایند، مصاحبه کنند و نظرات‌شان را بشنوم و آنها را ببینم. با این حال رو سیاهی به ذغال ماند، چون ما تلاش کردیم و برای بزرگی فولاد شبانه‌روز وقت گذاشتیم و نتیجه گرفتیم که حاصل زحمات آقایان محمدی، آذری، کادرفنی، بازیکنان و تمام کسانی که در رختکن تیم بودند، آنها برای تیم زحمت کشیدند. مردم خوب شناختند بازیکنان و افرادی که به تیم خیانت کردند و نمی‌خواستند تیم موفق شود. دل اینها برای مردم نسوخت.

نکونام خاطرنشان کرد: تا روزی که من در فولاد باشم که امروز فعلاً آخرین روز آن بوده، تمام کارهایی که برای سربلندی فولاد نیاز باشد را انجام می‌دهم و انجام دادم. برای تیم دعوا کردم، کمیته انضباطی رفتم و ما زودتر از اینها باید به آسیا می‌رفتیم و یواشکی از تیم ما 5 امتیاز برداشتند. متوجه نشدیم چگونه، اما 5 امتیاز ما را برداشتند و تیم ما راحت دوم جدول بود و اجازه ندادند. همه چیز به روز آخر کشید و با این استرس بالا آسیایی شدیم. مطمئن باشید یکی هست که همه ما را می‌بینید، رفتارها را کنترل می‌کند و می‌بیند چه کار می‌کنیم. ما امروز پاداش گرفتیم و کار به دقیقه 90 کشیده شد که خدا را شکر می‌کنیم و حالا منتظر مصاحبه افراد کوچکی هستم که در این فوتبال جایگاهی ندارند و نام فولاد را خراب کردند. اینها کسانی هستند که باعث شدند فولاد نتواند آن جایگاهی که باید را داشته باشد. هرکسی آنجا آمده سنگ انداختند و شما خودتان می‌دانید همه را اذیت کردند. این فصل با کسی روبه‌رو شدند که سخت جان بود و این فوتبال برای من و امثال من است و این کار را دوست دارم. ما باید داخل این فوتبال باشیم و قرار نیست من هر جایی کار کنم و هر کاری را انجام دهم. کار درست کردیم و خدا را شکر بذری کاشتیم که هر مربی سال آینده و سال‌های آینده بیاید، برداشت خوبی خواهد کرد.

وی ادامه داد: با این تیم، با این جوانان و تیمی که بازیکنان‌مان کرونا گرفتند، همسترینگ آنها پاره شد، یک سری بازیکن رفتند، یک سری بازیکن رفتاری داشتند که مجبور شدم آنها را کنار بگذارم. بهترین بازیکن‌مان ایوب والی را از دست دادیم و پاتوسی شرایطش خوب نبود، اما هیچ وقت گلایه نکردم. انتظار داشتم که حداقل تشکر کنند، اما نشد. الان منتظر مصاحبه این عده هستم. باید از پیشکسوتانی که حمایت کردند، تشکر کنم و از هم تیمی‌های خودم که چون فوتبال را متوجه می‌شوند، برای فوتبال خوب بازی کردند. آنها خصومتی هم با من نداشتند و برای آنها فولاد و فوتبال مهم است. امیدوارم که تیم دست بازیکنان، مربیان و بومی‌های استان باشد و باید صادقانه بگویم که اینجا از هیئت فوتبال در کار ما گذاشتند. امروز کمک مربی من به خاطر کاری که نماینده هیئت فوتبال کرد، اخراج شد. اینجا نمی‌خواهند فولاد موفق باشد و اینجا به مردم خوزستان و هواداران فولاد ظلم می‌کنند. کدام نماینده هیئت فوتبال را دیده‌اید که توپ را برای حریف بیاندازد که زود بازی را شروع کنند تا ما گل بخوریم، اما آنها این کار را کردند. این کارها، کارهایی نیست که مردم خوزستان ندانند. باید بدانند و بشناسند و الان آنهایی که این اتفاقات را رقم زدند، مردم باید پاسخ‌شان را بدهند. اینها نباید برای فوتبال بیرون بیایند و نباید اجازه داده شود وارد باشگاه فولاد شود. می‌خواستند کاری کنند که فولاد ضربه بخورد و یک سال عقب بیافتد، چون نفع‌شان در این است که هر سال در فولاد تغییر و تحول باشد و آنها کار خودشان را انجام دهند. باشگاه فولاد بزرگ است، استان خوزستان بزرگ است و مردم مبارز و غیوری دارد و اینها باید از مردم خوزستان خجالت بکشند.

سرمربی تیم فولاد در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه از چه زمانی برنامه آسیایی شدن داشتید، گفت: درباره بازی اگر سوالی باشم صحبت خواهم کرد.

نکونام در خصوص قضاوت داور مسابقه گفت: درباره داوری آقای زاهدی‌فر به خوبی کنترل کرد و بازی را در دست داشت، اما در برخی درگیری‌ها به نظرم زود سوت می‌زد. البته بازی بزرگی بود و در این تصمیمات سعی داشت بازی را مدیریت کند و فکر می‌کنم فقط زود تصمیم می‌گرفت. این بازی تصمیمی گرفته نشد که روی نتیجه بازی تأثیر بگذارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۱
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
ما هم بشما خسته نباشید و تبریک میگوییم به امید موفقیت همیشگی فولاد محبوب
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
مبارک باشه اقا جواد عالی بود امشب خوشحالمون کردین انشالله تیمو تقویت کن برا سال بعد حق فولاده قهرمان بشه متشکرم
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
ابتدا عرض تبریک به اقای نکونام و بازیکنان و مدیران و هواداران فولاد خوزستان .
اما راجب بازیکنایی که این فصل اشتباهاتی کردن سینا مریدی و فرزاد جعفری امیدوارم که متوجه اشتباهات خود بشوند و عذرخواهی کنند و همه سرمایه های فولاد حفظ شوند فصل آتی جدال سختی خواهیم داشت احتمالن بقیه رقیبان هم سرمایه گذاری خوبی داشته باشند پس فولاد هم باید بودجه خوبی درنظر بگیرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
شاید کم سن و سال ترین مربی فولاد نکونام بوده تا حالا ولی بهترین نتیجه رو هم گرفته به امید اینکه در فولاد بمونه برای افتخارات بیشتر
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
باسلام تبریک به همه خوزستانیا وخسته نباشید به اقای نکونام که فصل سختی رو گذروند وتشکر ویژه از اقای اذری کاربلد دمتون گرم ای کاش یک برنامه ریزی وهمدلی خوبی درون استان ایجاد میشد ووضعیت دوتیم نفتی هم مشخص میشد ازاین شرایط بحرانی خارج میشدند وانشالله صعود دوتیم خوزستانی به لیگ یک
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
به غیر این بازیکنای مهاجم خوب و گل زن،بجای بیت سعید لازمه، و پریرا اگر قراره باشه،باید برای 30دقیقه اخربازی باشه،بازیکن درخط هافبک میخایم، که قاسمی نژاد زحمت کش،فقط نیمه دوم بازی کنه، نه کلش،ی بک راست درکنار نجاریان میخایم، و همین،جواد عالی بود، حمایتت کردیم تا آخرفصل،چون ی چیزایی از تیمت دیده بودیم، هواداران واقعی خوزستان، برادران فرخ زاد
امیر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
تبریک به فولاد که باعث خوشحالی مردم خوزستان شد
مسئولین فولاد برای بازیهای آسیایی این تیم را در کلیه خطوط بخصوص حمله تقویت نمایند چطور تیم های اصفهانی این همه بازیکنان ومربی بزرگ میگیرند مگر از یک وزارت خانه نیستند چرا ؟
چرا بازیکنان خوب خوزستان را اصفهانیها با پول بیشتر میتوانندجذب کنند ؟
الان قد متوسط بازیکنان تیم پایین است
موفقیت بیشتر فولاد آرزوی ماست
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
درود به مرد بزرگ.
خوشحالیم بابت این رویداد فــرخنده! چند نکته بگیم و دیگه مزاحم دوستان خوبمون بخصوص عوامل این سایت نشیم تا شروع مجدد لیگ و آسیا و جا دارد باز تشکر کنیم که تحمل کردند کل کل های ما هوادارا رو گرچه همه برا سربلندی این خطه تلاش می کنیم!
همه هوادار برادران ما هستن حتی اونایی که نقد منصفانه کردن درسته که بفکر استان و تیمن اما نباید وارد مسائل بشویم که به ما ارتباط ندارد بعنوان مثال ترکیب تیم. این حق کادر فنی است.
دوست خوبمون عادل سرخ فولادی و... انتقاد های فراوانی داشتن حتی پیش گویی ها عجیب رتبه شش هفتم برای فولاد! به هر حال من خوشحالم و امیدوارم کامنت بزاری لااقل بیاد بگه تسلیم و حمایت می کنیم و انتقادی نیست از این به بعد. به شرفم سوگند اگر فولاد سهمیه نمی گرفت می گفتم جواد اینکاره نیست و باید بره و من اشتباه کردم حامی بودم.
بنده کاری ندارم هرکسی نظرش محترمه الان دوستی اومدن گفتن انتقاد ما باعث برد فولاد شد نخیر برادر من شما باز در اشتباهی.
امسال اگر کرونا نبود و تماشاگر در استادیوم می بود شک نکنید با انتقاد ها و فشار بیجا به تیم و استرس تیم هیییییچ جایگاهی نداشت. شوربختانه گاهی دوستان که منم روزی جز این دسته بودم میان استادیوم ترکیب می چینن هوو میزنن و این باعث فشار به تیمه .در کل همه یک صدا و یک دل باشن و پایان هر رخدادی و فصلی نظر بدن ن هنگام بازی. گرچه صدایمان بجایی نمی رسد فقط این چند دوست این متن را خواهند خواند ولی بازم خوبه ما دینمون رو ب فوتبال ادا کردیم و راحت خواهم خوابید!!
عارف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
تبریک به هواداران فولاد و لازم از خوزستان اسپورت تشکر کنیم بابت خبرهای خوب و حمایت از تیم های خوزستانی دمتون گرم انشالله موفق باشید
مدیر پایگاه سلام و سپاس از لطف شما دوست گرامی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
امیدوارم اون عده که فقط انتقادات مغرضانه از کادرفنی و بعضی بازیکنان داشتند و هدفشون فوتبالی نبود درس عبرت گرفته باشند. باز هم تبریک به بازیکن بزرگ تاریخ فوتبال ایران و آسیا جواد نکونام عزیز که با استقامت ماند و خود را در فوتبال خوزستان تاریخ ساز کرد. مقام سوم لیگ برتر و صعود به آسیا امیدبخش موفقیتهای بیشتر در آینده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
اگر هوادار انتقاد میکنه لابد یه جای کار ایراد داره و الی مگر مرض داره انتقاد کنه اتفاقا همه هوادران از تیم نکونام حمایت کردن ودر اخر با مصاحبه ای که اقای نکونام انجام داد فکر کنم فصل اتی در فولاد ان را نمیبینم وبه تیم دیگری کوج میکنه امیدوارم اینجوری نباشه چون واقعا تیم تغییر کرد از نظر تاکتیکی مخصوصا با پاس کاری های ومالکیت بیشتر ممنون وتبریک به همه مردم خوزستان. موسوی شادگان
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
اینو هم بگیم و بدرود.
لازم به یادآوریست این نظر من فقط به عنوان یک پیشنهاد خواهد بود شاید جواد نکونام خواند ؛؛:: فصل تمام ولی فولاد باید اینو در نظر بگیره ما یک تک مهاجم داریم اونم ۳۷سالشه و نمیشه سال آینده جنگید برای قهرمانی !!
اگر این قانون رو نمی زاشتن می توانستیم برای فصل نو یک مهاجم تمام عیار مانند شیخ بگیریم ولی الان باید خارجی ها حفظ بشن نیاز مبرم به آل کثیر یا مغانلو حتما یکی از این دوتا
و یک هافبک جنــگنده و فرمانده ب تمام معنا نیاز داریم قلدر و...
صد حیف که سینا مریدی اسیر یک سری مسائل شد وگرنه ایمان دارم می تونست از عهده این کار بر بیاد. عبداله زاده و آبشک نمی تونن کار علی کریمی استقلال و نورالهی و کمال رو انجام بدن.لاقل امسال ک ندیدیم !!
یه گله کوچیک وسلام.؛؛ مدام اومدن گفتن چرا بوعذااار .حردانی هاا و... بازی نمی کنن؟
ولی امشب به چشم خود دیدم که انصافا قاسمی نژاد بیشتر جنگید از بوعذار. عباس داشت راه می رفت. اینجا مشخصه کادر فنی با یک منطق ارنج رو می چینه.
من یادمه اهواز تو کلاس مدرسمون بیست نفر بودیم فقط من هوادار فولاد بودم از سال ۸۰ با فولاد خون و دل خوردم ولی هیچگاه بخاطر زبان و نڗاد طرفداری نکردم و هرکی برای خوزستان جنگیده خارج از رنگ و نژاد و پوست حمایت کردم. الان اومدم بگم این بدبخت آغاسی گل زد چه گل زیبایی ولی کسی اسمی ازش نیورد! زنده باد عارف!
یا نجاریان چه بازی انجام داد استارت های فوق العاده اصلا این بازیکن خیلی خووب بود گرچه امیدواریم آقای جعفری،برگردن بعنوان یک باتجربه نیازه در کنار سعادت حردانی و نجاریان!
ولی دوست داشتم برنامه نود بود و عملکرد این بازیکن خوب رو به رخ می کشید واقعا فوق العادس نجاریان.
بعد از مصدومیت دیدیم حردانی اومد و بازم فووق العااده و باید تشکر ویژه کرد ولی حقیقت اینه نجاریان بهتره چون جثه بزرگتری داره یک در مقابل یک رو بهتر ور میداره اما از سعادت باید تقدیر و تشکر ویژه کرد و تبریک گفت به این جوان و هم استانی عزیز ما از رامهرمز.
بدرود دوستان حمایت کنید!
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
باسلام. اقای نکونام تبریک ب جنابعالی.وهمکاران.وشخص اقای آذری... اگرانتقادی. پیشنهادی. نظری از ما سرزده وجایی باعث رنجش تان شده. ب بزرگی خود مارو حلال فرمایید.. موفق باشید
Ammar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
سلام
اميدوارم اول اينكه مديريت كارخانه مديريت باشگاه كادر فني و بازيكنان با كيفيت حفظ و از همين امروز به فكر جذب بازيكنان باكيفيت و درجه 1 باشن امسال با قانون منع جذب بازيكنان خارجي يارگيري براي فولاد كمي سخته اميدوارم امسال تيم به مراتب بهتري رو اماده كنيم براي فصل بعد
ناشناس
|
France
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
امیدوارم برای فصل جدید عیسی و چند بازیکن ایدال بگیرین و فقط ب فکر قهرمانی باشید
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
خسته نباشید و تشکر دوباره از آقای نکونام و بازیکنان و همه عوامل باشگاه،
بنده ابتدای فصل از منتقدین نکونام بودم البته فقط انتقاد فوتبالی و معتقدم انتقاد درست و همراه با حمایت باعث پیشرفت یک مجموعه می شود .
نکونام خودش را به فوتبال ایران ثابت کرد و نشان داد مربی قابلی است. امیدوارم فصل آینده در فولاد بماند و سومین قهرمانی فولاد را جشن بگیریم.
عباس عفتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
سلام عرض ادب واحترام به تمام خوزستانی خون گرم دوست داشتنی جا دارد از مدیریت کارخونه جناب مهندس محمدی و همکارانش تشکر کنم خداقوت از زحمات مدیر توانمند آقای آذری عزیز واقای نکونام کادر فنی که سال سختی پشت سر گذاشتن تشکر قدر دان هستم واقعا دست تک تک شما رو میبوسم از کارگران زحمت کش فولاد هم ممنونم همه همه سنگ تموم گذاشتید تا فولاد نتیجه بگیره دل هواداران مردم خوزستان شاد کردید از خوزستان اسپورت هم کمال تشکر دارم آرزوی موفقیت برای شما دارم. فولاد همیشه قهرمان ازتون ممنونم یاعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
جاداره تشکرویژه ای ازآقای آذری کنیم که بامدیریت خوبشون فولادرودارن به سمت جایگاه واقعیشون میکشونن فولادهروقت نتیجه گرفته ودراوج بوده همیشه مدیری واقعی داشته نه امثال اژدری ورضایی که فقط به تیم ضربه زدن.به امیدسومین قهرمانی تیم محبوب دیارجنوب فولادخوزستان
هلالات
|
Oman
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
0
آقای آذری نو فکر یکی ازین مقام هاست:
1-مدیریت در فدراسیون
2-مدیریت در سپاهان
3-مدبریت در استقلال تهران
مدیریت در اهواز برای احیا و سکوی پرش به مگان بالاتری هست.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
0
آقای نکونام مگر نگفتند ما طرح سه ساله داریم توی فولاد حالا چرا سایت ورزش سه میگه نکونام می خواهد برود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
0
آقای فولادی عزیز ضمن تبریک صعود فولاد دوست عزیز اگرحالابگه میمونم که قیمت قراردادش میاد پایین این رسم است میگه میرم اما می ماند یک عده میگن می مونیم ولی میرن؟ اما جواد نکونام بسیار باکلاس وباشخصیت است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها