به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ November 2024 22
کد خبر: ۳۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
تعداد نظرات: ۱۶ نظر

ماجرای جذب دروازه‌بان استقلال از زبان سعید آذری

ماجرای جذب دروازه‌بان استقلال از زبان سعید آذری

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید که این تیم با داشتن 2 دروازه‌بان بزرگسال و 2 دروازه‌بان جوان نیازی به جذب سیدحسین حسینی ندارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، طی روزهای گذشته تعدادی از رسانه‌های ورزشی از پیوستن سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال تهران به تیم فولاد خوزستان خبر دادند اما با توضیحات سعید آذری مشخص شد که حسینی در لیست نفرات موردنظر فولادی‌ها قرار ندارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در این رابطه به خبرگزاری مهر توضیح داد: «جواد نکونام در پست دروازه احمد گوهری را استخدام کرد. مرادیان را هم در این بخش داریم. گُلی و یک دروازه بان از تیم امید هم آنها را همراهی می کنند. البته حرف اول و آخر را جواد نکونام می‌زند. حسینی با استقلال قرارداد دارد. با این وضع مدیریتی استقلال که باعث شده این تیم سرمربی و مدیر هم نداشته باشد، مشخص نیست آیا حاضر هستند به بازیکنانشان رضایتنامه بدهند یا نه.»

سعید آذری افزود: «با این حال خبر حضور حسینی در فولاد گمانه زنی است که بیشتر در فضای مجازی مطرح شد. حسینی از قهرمانان بزرگ فوتبال است که در خیلی از زمان‌های مهم به داد استقلال رسیده است. او دروازه بان فوق العاده‌ای است و امیدوارم در استقلال بماند و بیشتر پیشرفت کند.»

بدین ترتیب، مشخص شد که احمد گوهری و احسان مرادیان 2 دروازه‌بان بزرگسال فولاد خوزستان در لیگ بیستم خواهند بود و 2 دروازه‌بان جوان نیز آن‌ها را همراهی خواهند کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
بنظرم بعد چندسال دروازبان دوم بودن الان وقتش رسیده مرادیان نفر اول دروازه بشه
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
یک دروازه بان عالی بهتر از 4 دروازه بان متوسطه . کاش میشد یه گلری مثل پیام نیازمند یا علیرضا حقیقی یا رشید مظاهری بگیریم.
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
با تمام احترام ب نظر آقای آذری ...
تیم خوب اول باید به این فکر باشه ک گل نخوره بعد به فکر گل زدن باشه...فولاد اگر ده تا دروازبان هم داشته باشه ولی هیچکدومشون مورد اعتماد نباشه فایده نداره... باید دروازبان و دفاع خوب و مستحکمی داشته باشیم...وگرن لشکر سیاهی بدرد لیگ و بازیهای آسیایی نمیخوره...
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
حسینی اصلا دروازبان خوبی نیست نوسان زیاد داره یکی از عوامل ناکامی استقلال همین ضعف حسینی بوده
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
اقای آذری باسلام.. شخص محترم وکاردانی هستید وبیشترین خصایل یک مدیر خوب در وجود جنابعالی نهفته است.. اما واما بارها گفتیم وهمینطور مریدان فولاد وفوتبال خوزستان گفتند وبه سمع و نظر رساندند.. دریارگیری و نقل و انتقالات بدترین جذب و ضعیف ترین نقل وانتقالات رو داشتید.. خیلی ازبازیکنان فقط هزینه سردست باشگاه میمونند.. ما در خوزستان بهتراز اینها هم داریم. ازحرف حق ناراحت نشوید همین ال کثیر وقتی نخواستن در نفت بمونن شما حاضر به جذبش نبودی. همین بازیکن شوش ودزفول که امروز شده افتخارپرسپولیس وایران.. این اصل نادانی است. اصل مرام ورابطه.. اصل خیانت به عده ای جوان بومی.. اگر سه بازیکن بزرگ میگرفتی بهتراز اینهمه لشکری که فردا، نه درلیگ و نه درآسیا کوچکترین حرفی را نخواهند داشت که بزنند.. برادر آسیا رفتن هنر انچنانی نیست.. همانند پرسپولیس که بدرخشید هنراست.. زمان انتقاد است و قصد حاشیه نداریم. بد عمل کردید خواهشا ترمیم کنید. تیم گلرندارد. تیم مهاجم ندارد.. چراکرامت ها را حفظ نمیکنید.
چراب ابت احسنت های مردم خوزستان بابت یک سهمیه که معادلات واتفاقات روز لیگ مارا بیشتر از کادرفنی به اسیا برد.. کاری کرد که جای نشستن ات را گم کردی... شما درشعارمیگید که ماازبازیکنای آکادمی وخوزستان استفاده میکنیم. اما درعمل و برحسب جذب بازیکنای بنجل وبی خاصیت، بزرگترین خیانت راسالهای دیگه درخوزستان خواهیم دید. چون بی خاصیت ها میروند وپشتوانه تیم خالی ونامیدان دیده.. آنوقت چوب عمل امروزتان راخواهیم خورد.. اولین شخصی که روز آمدنتان کامنت گذاشت، شهادت درحقتان داد منم.. اما امرورز باتوجه به عملکردتان اعتراف میکنم اشتباه کردم.. امیدوارم تغییری در افکارتان پیش اید و فولاد و فوتبال استان ازاین مهلکه نجات یابند.. یاحق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
اقای حیدری بنده با احترام به نظرات شما هیچگونه از صحبتهای شما رو به عنوان یک هوادار قبول ندارم اولا اگر منظور جذب بازیکن بومی است فولاد در حال حاضر بیشترین بازیکن بومی رو در سالهای اخیر داره و اصل استفاده از بازیکن بومی و جوان کسب تجربه و پختگی برای تیم بزرگی مثل فولاد است یادتان باشه فولاد تیمی نیست که بخواد از صفر شروع کنه هوادار از فولاد نتیجه میخواد درنتیجه باید بازیکن ورودی تجربه قبلی هم داشته باشه الا ایحال فولاد در حال حاضر از بازیکنانی مثل بوعذار نجاریان آقاسی برادران حردانی والی گلی و غلامزاده عنافچه صیدالی و.... چند بازیکن که در اکادمی فولاد رشد کردن از جمله مرادیان سود میبره ایا اینها به تنهایی یک تیم نیستند؟؟در کنار اینها نیاز به بازیکن با تجربه هم احساس میشه که مربی بهتر از من و شما میدونه کجا تیمش نیاز داره چون خود او بعدا باید پاسخگو باشه ولی شما اگه بازیکن خاصی مد نظر دارید بفرمایید!!
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
سلام خوزستان مهد فوتبال ایران است وخواهد ماند آقای محمدی وآقای آذری وآقای نکونام تنها راه نجات وپیشرفت فوتبال خوزستان استفاده از معدن جوانان فوتبال خطه شریف خوزستان وفرزندانش است ما بازیکنه بنجور نمیخاهیم خوزستان برزیلته با بومی گرایی
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
جناب ناشناس ساعت 13:06 دقیقه سلام و عرض ادب بازیکنای جوون بومی که اسم اوردین نصف اونها در نقش سیاهی لشکر فقط اسمشون وارد لیست شده و یک دقیقه هم پارسال بازی نکردن ضمنا تمام اینها (بجز سعادت حردانی) زمان مربیای قبلی به تیم بزرگسالان فولاد اضاف شدن و بعضیهاشون در لیگ برتر قبل از آمدن نکونام بازی کردند. کلا اقای نکونام فقط 1 بازیکن جوون آکادمی فولاد رو برای اولین بار بازی داد (سعادت حردانی). بقیه جوونها یا قبل از نکونام در بزرگسالان فولاد بازی کردند یا بعضیهاشون که اصلا نکونام بازیشون نداد.
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
از اقاسعید ومرتضی ممنونم جواب دوست ناشناس:۶ ۱۳رو دادید.. من که متوجه نشدم منظور ایشون چیه؟ کاش که اقای فرخزاد بیاد نظر بده ممنونش میشم. درمورد وضعیت فعلی و نوع یارگیری.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
اقای مرتضی سلام علیکم با حرف شما موافق نیستم اگه دقت کرده باشید من گفتم به تدریج از بازیکنان استفاده میشه ضمن اینکه در انتهای فصل شاهد این بودیم از بازیکنان بومی بیشتر استفاده شده از جمله بوعذار برادران حردانی نجاریان و... بقیه هم قطعا مورد توجه هستند این در طول فصل مشخص میشه پس نقش سیاهی لشکر ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
اقای حیدری جواب من کاملا مشخص بود دوستان که اظهار نظر کردند متوجه شدند پاسخشون هم ارسال شد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
آقای حیدری عزیز مثل همیشه سخنان شمادرست،کامل و بجا بود. انتقادی که ازآقای آذری داریم این هست آیا بجای این بازیکنان بی کیفیت که جذب تیم میشن آیا نمیشد بامجموع پول اونها بازیکنی باکیفیت به تیم بیارید، بعنوان مثال گوهری چه تجربه ای داره که قراره وظیفه حراست از دروازه فولاد رو در بازی های سخت آسیایی مقابل مهاجمان گران قیمت و خطرناک تیم های روبه رو داشته باشه، اگه قرار بود گوهری جوان وکم تجربه دروازبانمون باشه همون بهتر که از دروازبانان پایه فولاد که در تیم هستن استفاده بشه تاتجربه کسب کنن، غلامزاده ای که ثانیه ای بازی بهش نرسیده بهترین دروازبان تیم ملی نوجوانان بود که یک تنه تیم ملی روبه فینال بازی های اگه اشتباه نکنم آسیایی رسوند و در دوره سعداوی جذب فولاد شد. چرا باید گوهری بیاد توی فولاد تجربه کسب کنه و بعد با اولین پیشنهاد که ازتیمی مطرح داشته باشه ساز جدایی کوک کنه. متاسفانه فولاد بعداز حسن هوری هیچوقت دیگه ازدروازبان های پایه در تیم استفاده نکرده درحالی که در آکادمیش همیشه دروازبانان خوبی داشته مثل همون دروازبان امید که فکرکنم فامیلیش موسوی بود که اسکوچیچ نخواستش همراه با ستاره های بی شمار فولادنوین اون رو هم رد کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
فقط خواستم اینو به آقای آذری بگم که تیم گردن کلفتی که میگفتی اینه با همین بازیکنانی که گرفتی پس کجا اون حرفای که میزدی آقای آذری عزیز شما که تو نقل وانتقال صغیفترین مدیرت داشتی تا به امروز اینقدر هم آقای نکونام بازارگرمی نکنه برا خودش اگه مذاکره با استقلال داشته بذار بره ما مربی میخوایم که فکر وذهنش با تیم فولاد باشه نه بره مذاکره کنه با تیم استقلال هر کی تعصب فولاد نکشه هر کی باشه بسلامت
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
شاید بشه رو گوهری حساب کرد ولی بازم یه دروازبان شش دونگ نیست
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
باسلام.. آقای آذری اکثر هواداران ازیارگیری ضعیف شما ناراحتن.. خواهشا تا فرصت هست، ترتیب اثری به این وضعیت بدهید.. به امید موفقیت تمام تیمهای استان
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
جناب حیدری پیشکسوت عزیز با سلام من امروز متوجه کامنتتون شدم.
بزرگوار عرض شود حقیقتش خوشم نمیاد در رابطه با جذب بازیکن که اختیار کادر فنی هست نظری بدم چون سلیقه و اختیار مربی هست ما هوادار فقط حمایت می کنیم و در برابر نتیجه باید پاسخگو باشن.
اما من خودم بارها قبل از لیگ بعنوان یه پیشنهاد گفتم به یکی مانند آل کثیر و مغانلو در کنار پریرا نیاز داریم.چون سنش بالاس و در کل تمام کننده حرفه ای نیست.با توجه عدم جذب بازیکن خارجی ال کثیر و مغانلو بهترین گزینه بودن.
همین آل کثیر سه ساله زیر نظرش دارم شک نکنید می تونستن با پول بیشتر بیارنش اما کوتاهی کردن.
هافبک دفاعی قلدر نیاز داشتیم که خودم نڟرم روی امید ابراهیمی سینا مریدی و.... بود. ک خداروشکر سینا برگشت.
همیشه برای قهرمانی وسط باید دست یه گردن کلفت باشه مثل دورقی اس خوزستان.شریفی نسب زمان قهرمانی اول فولاد یا بدرلو در زمان قهرمانی دوم فولاد.
من این قلدری رو توی سینا دیدم.نظر منه البته.
دفاعمون که بهترین دفاعه لیگ هست و نیازی به بازیکن نداریم.
می مونه گلر که بارها گفتم فولاد معروف است به احیا بازیکن.
گلر خوب همه تیم دارن نظیر نیازمند و....
گزینه اول حسینی هست همین الان اگر مذاکره جدی بکنن و خرج بکنن شک نکنید میاد چون اقای فر عباسی هم داره می ره استقلال!
گزینه دوم حقیقی بود که رفت گلگهر با وقت تلف کردن های تیم!!
گزینه سوم فروزان هست.
شک نـــکنید اینا برای فولاد خوبن.
من یادمه سوشا رو لیگ یکم راه نمیدادن اما اومد فولاد کارساز شد.
اینست که گرچه این گلرها از تیم های خود رونده شدن اما تو فولاد با انگیزه و تجربه ملی که دارن به کار میان.