به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
علیرضا جرفی مسئول کمیته نقل‌ و انتقالات اعلام کرد:

پنجره نقل و انتقالات نمایندگان خوزستان باز شد

پنجره نقل و انتقالات نمایندگان خوزستان باز شد

خوزستان اسپورت- مسئول کمیته نقل‌وانتقالات هیئت فوتبال خوزستان از ثبت قراردادهای بازیکنان و مربیان تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال خوزستان، علیرضا جرفی با بیان این خبر اظهار داشت: مسئولان تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان با حضور در کمیته نقل‌وانتقالات اقدام به ثبت قراردادهای اعضای این دو تیم کردند.

جرفی ادامه داد: مدارک قراردادی بازیکنان، کادر فنی، سرپرستی و اجرایی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان پس از بررسی مورد تأیید این هیئت قرار گرفت و به سازمان لیگ ارسال شد تا مراحل مربوط به صدور کارت بازی بازیکنان این دو تیم خوزستانی انجام شود.

مسئول کمیته نقل‌وانتقال هیئت فوتبال خوزستان افزود: تمام اطلاعات قراردادی بین بازیکن و باشگاه باید در سامانه الکترونیکی ثبت شود و سپس در هیئت فوتبال مورد بررسی قرار بگیرد.

جرفی تصریح کرد: تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان از زمستان سال گذشته از ثبت قرارداد بازیکنان جدید محروم بودند که با برطرف شدن این مشکل و باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات اقدام به ثبت قراردادهای این دو تیم خوزستانی کردیم.

وی در خصوص وضعیت قراردادهای تیم فولاد خوزستان نیز توضیح داد: خوشبختانه با پیگیری عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان مشکل ثبت قراردادهای تیم فولاد نیز برطرف شد و قراردادهای همه اعضای این تیم را ثبت رسمی و تأیید کردیم تا در فصل جدید لیگ برتر تیم‌شان را همراهی کنند.

علیرضا جرفی در پایان گفت: نقل‌وانتقالات لیگ برتر تا 28 آبان‌ماه و لیگ دسته اول تا 2 آذرماه ادامه خواهد داشت و نمایندگان خوزستان تا آن تاریخ می‌توانند برای اضافه یا حذف کردن نام بازیکنان اقدام کنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها