به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 08
کد خبر: ۳۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
تعداد نظرات: ۶ نظر

آذری: امیدوارم تصمیم خوبی در استیناف گرفته شود

آذری: امیدوارم تصمیم خوبی در استیناف گرفته شود

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان عنوان کرد که اشتباهات داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل ذوب‌آهن به ضرر دو تیم بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید آذری در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر شبکه سوم تلویزیون درباره محرومیتش اظهار داشت: دستور موقت هنوز به اعتبار خودش پابرجاست. ما هم اعتراض‌مان را به کمیته اخلاق داشته‌ایم.

وی در این باره خاطر نشان کرد: توضیحاتی را در کمیته اخلاق ارائه کردیم و قرار شد در این باره تصمیم‌گیری کنند. من به این رأی اعتراض کردم و با دفاعیاتی که انجام دادم، امیدوارم تصمیمات خوبی گرفته شود. قرار است این پرونده به کمیته استیناف برود تا رسیدگی شود.

آذری در مورد اتفاقات بازی فولاد برابر ذوب‌آهن تصریح کرد: ما سال گذشته هم با ذوب‌آهن بازی و در اصفهان بازی را واگذار کردیم. امسال ما نسبت به بازی بازیکنان خودمان ناراحت بودیم. ذوب‌آهن تیم بزرگی است و اگر مقابل آنها اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید. علی‌رغم اینکه ذوب‌آهنی‌ها بیانیه صادر کردند، ما هم می‌گوییم که اشتباهات دوطرفه بود و باید بگذاریم کارشناسان تصمیم بگیرند و نظر بدهند. اینگونه رفتارها عمر فعالیت آدم‌ها را کم خواهد کرد. ما هم سال گذشته از داوری ضرر کردیم، ولی فوتبال ادامه خواهد داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
درود بر شما تیم ذوب اهن خیلی داره گرد و خاک میکنه گل اونها هم حاصل سوت بی مورد داور بود که هیچ خطایی هم رخ نداد
ممد فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
اقای آذری با وجود احترامی ک بهتون دارم ولی خداوکیل تیمی ک نصف بازیکناش عوض شدن میگی تیم بزرگ ذوب اهن ..پس بازی با استقلال و سپاهان . پرسپولیس .تراکتور.چطو میخای برنده شیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
تیم فولاد در بازی با ذوب آهن واقعا نشان داد که تیم بسیار بزرگی هست و امسال شدیدا” مدعی قهرمانیست ذوبیها شدیدآ” در لاک دفاع رفته بودن حتی بعد از خوردن گل، ولی اینکه بازیکنان فولاد یهوی ذوبیها را دستکم میگیرند و بازی را بنفع خودشان تمام شده میدانند ضعف بسیار خطرناکیست که نمیدانم مقصر کادر فنی، کادرمدیریت و یا چه کس دیگری است بنابراین بچه ها باید بدانند که فوتبال نود دقیقه است و برای گل زدن یا گل خوردن کمتر از یکدقیقه هم کافیست و در برابر هیچیک از بازیکنان حریف نباید با توپ خودنمایی کرد همانگونه که همه دیدیم که توسط دو اشتباه بچهگانه در عرض دو دقیقه فولاد بازی برده را واگذار کرد بنظرم اگر این اشتباهات را بازیکنان فولاد مرتکب نمیشدن محال بود که ذوبیها بتوانند دروازه فولاد را تهدید کنند ذوبیها بعد از گل اول منتظر دریافت گل دوم بودن که به یکباره بازیکنان فولاد بازی را تمام شده دانستند تمرین فقط توپ بازی نیست از نظر روانی و اخلاقی و دیگر مسائل باید با بازیکنان تمرین هم کرد
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
ذوب هیچ برنامه ای نداشت و فولاد روی اشتباه درخشان مهر و نجاریان و فروزان گل خورد ،آقای آذری تیم بزرگ با صفر قهرمانی؟؟ فولاد با هیچ باشگاهی در ایران قابل مقایسه نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
فولاد تیم بسیار بزرگی هست و به جرأت هم میتوان گفت که باشگاه بزرگ فولاد با توجه به دارائیهای خود بزرگترین باشگاه کشور و لیگ برتر میباشد این باشگاه بهترین زیرساخت ها را در بین باشگاههای کشور دارد همچنین تنها باشگاهی هست که بجای صرف میلیاردها هزینه جهت خرید بازیکنان نامدار سعی در تامین هزینه های زیر ساختهای استاندارد و ساخت مدرنترین باشگاه اختصاصی و در عوض استفاده از بازیکنان اکادمی خودش میباشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
اینکه باشگاه فولادخوزستان زیرساخت خوبی داره شکی درآن نداریم اماواما بهره بردن و استفاده کامل از نتیجه وحاصل کار یعنی بچه های آکادمی بسیار ضعیف است متاسفانه فعلا ب اونا اعتماد ندارند ودر ترکیب ازشون استفاده نمیکنند نجات فولاد رجوع ب بچه های شایسته بومی است