به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۳ November 2024 28
کد خبر: ۳۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
تعداد نظرات: ۳۱ نظر

ویسی: پنجاه سال باید از قهرمانی استقلال بگویند

ویسی: قهرمانی استقلال برای پنجاه سال کافی است

خوزستان ورزشی- سرمربی اسبق تیم استقلال خوزستان از روابط حاکم بر فوتبال ایران و حضور مربیان سفارشی روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری انتقاد کرد.

به گزارش خوزستان ورزشی، عبدالله ویسی مربی موفق خوزستانی که در آستانه آغاز لیگ بیستم در اعتراض به دخالت مدیران باشگاه پیکان در امور فنی این تیم از سمت خود استعفا کرد، در مصاحبه‌ای با روزنامه ایران ورزشی به سئوالاتی پاسخ داده است که در ادامه می‌خوانید.

 مدتی است از شما خبری نیست و در رسانه هم کمرنگ هستید.
 وقتی بیرون فوتبال هستیم معلوم است که دیگر کسی سراغی از ما نمی‌گیرد. شما لطف کردید اما رسانه‌ها اگر بخواهند مدام از یک مربی می‌نویسند اما اگر نخواهند خبری از آنها نمی‌شود.

الان که بیرون هستید چه می‌کنید؟
 بازی‌ها را رصد می‌کنم؛ هم لیگ برتر و هم لیگ یک.

یعنی امکان دارد به لیگ یک هم بروید؟
 تا جایی که بتوانم به لیگ یک نمی‌روم. اتفاقاً بعد از جدایی از پیکان دو سه پیشنهاد از تیم‌های لیگ یکی داشتم اما قبول نکردم و نمی‌روم. البته شغل من مربیگری است که باید ببینیم شرایط به چه صورت می‌شود، اما با این کیفیت لیگ برتر و اوضاع و احوال مربیان دوست ندارم بیرون از لیگ برتر باشم.

منظورتان از اوضاع و احوال مربیان چیست؟
 یک‌سری مربیان حق‌شان است در لیگ برتر باشند اما یک عده دیگر با آدم‌های سیاسی می‌آیند.

منظورتان مربیان جوان است؟
 نه، من خودم در اوج جوانی مربیگری را شروع کردم و به نظرم سن مهم نیست، کیفیت مهم است. اگر مربی پیر هم باشد می‌گویند از او گذشته و نباید کار کند. پس بحث جوان بودن نیست و اشکالی ندارد مربی جوان باشد. اتفاقاً باید شروع کنند چون سرشار از انگیزه هستند، اما یک‌سری مربی وارد فوتبال و بخصوص لیگ برتر شدند که واقعاً ظلم به فوتبال است. اگر صحبت‌هایم به هر کدام از مربیان بربخورد، مطمئن باشد منظورم همان است؛ مثل وقتی که یکی فریاد می‌زند دزد دزد... وقتی کسی فرار کند مشخص است دزد همان بوده. الان هم به هر کسی بربخورد بداند منظورم با خودش بوده. من 31 ساله بودم که مربی شدم و مربی جوانی هم به حساب می‌آمدم، بنابراین مشکلی با جوان‌ها ندارم. الان سایپا باکیفیت بازی می‌کند و صادقی هم مربی جوانی است. او کار کرد و زحمت کشید که حالا داریم بازی‌های خوب تیمش را تماشا می‌کنیم و لذت می‌بریم. اما گاهی یک مربی هیچ رزومه‌ای ندارد و سابقه‌اش هم مشخص است ولی کار می‌کند. در مقابل یک‌سری مربی مثل علی دایی و عبدالله ویسی بیرون هستند. وقتی یک مربی دو سه تیم را می‌اندازد چطور از 10 تیم پیشنهاد دارد؟

شاید به‌خاطر اینکه مدیر برنامه‌های قوی و خوبی دارند!
 مدیر برنامه قوی است، مدیر باشگاه هم نمی‌بیند؟

در این مدت از لیگ برتر پیشنهادی نداشتی؟
 نه هنوز. یک باشگاه با من صحبت نصف و نیمه‌ای داشت اما نشد.

پس باید به‌زودی منتظر بازگشت شما به لیگ برتر باشیم.
 صددرصد. من اگر اکیپ رسانه‌ای پشت سرم بود الان تیم داشتم و جزو دو سه تیم بالای جدول هم بود. آدم‌های دیگر را نمی‌دانم چه می‌گویند و کارم را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهم. آنهایی که می‌گویند به‌جز استقلال خوزستان چه کرد؟ اصلاً قهرمانی همین تیم بس است. ضمن اینکه من به‌عنوان کمک‌مربی با فولاد خوزستان قهرمان شدم. با صبا آسیایی شدم. شاهین را به لیگ برتر آوردم و پیکان را در بدترین شرایط در لیگ برتر نگه داشتم. مگر اینها کم است؟ اصلاً همین‌که استقلال خوزستان قهرمان شد باید 50 سال در مورد آن بگویند. من حتی همین استقلال خوزستان را دو فصل قبل از قهرمانی‌اش توانستم در لیگ برتر نگه دارم که کار هر کسی نبود. آن وقت می‌گویند ویسی تیم نیمه اول جدول را گرفت و نیمه دوم تحویل داد. رده هشتم با نهم چه فرقی دارد؟ یک عده هستند که اگر بخواهند بزرگت می‌کنند، اگر نه هم ضعیف. می‌گویند ویسی هر تیمی برود سریع بیرون می‌آید. بله من وقتی حرف زور بشنوم و بازیکن تحمیلی به تیمم بدهند برایم قابل تحمل نیست و بیرون می‌آیم. مردم باهوش هستند و می‌فهمند چه خبر است اما خیلی‌ها خودشان را طوری نشان می‌دهند که انگار مردم از کارهای‌شان بی‌خبر هستند.

یعنی بقیه مربیان این شرایط را قبول می‌کنند؟
 بله، خیلی از مربیان با بازیکن تحمیلی و حرف زور کنار می‌آیند.

دیروز خبر رسید کارلوس کی‌روش هم از سرمربیگری کلمبیا اخراج شده. جالب است که در ایران موفق بود و با آن شرایط رفت و در کلمبیا انتظار می‌رفت بهتر کار کند اما برعکس شد.
 بله، من هم خبر را شنیدیم. شغل ما به این صورت است. بعضی وقت‌ها خوب هستی و بیرون می‌روی، بعضی وقت‌ها هم شرایط برای نتیجه‌گیری مهیا نیست و اخراج می‌شوی و البته بعضی وقت‌ها با مدیران باشگاه سازگاری نداری و باید بیرون بیایی. همیشه در مورد مربیان می‌گویند که یک چمدان دارند و نمی‌دانند خانه‌شان کجاست؛ چه کی‌روش باشی، چه گواردیولا و چه قلعه‌نویی و عبدالله ویسی.

خیلی وقت است از لقب گواردیولا دور شدی.
 بله، دیگر همان عبدالله ویسی شده‌ام.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۱
علی زرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
بخدا ویسی خیلی از نکونام سرتره
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
به عنوان یه مربی خوزستانی میگم اقای ویسی حرفهای درستی زده و کاملن موافقم تو فوتبال ایران و بالاخص در خوزستان روابط حرف اول میزنه.
بعضی از مربیای سالم و باسواد خوزستانی مثل ویسی بخاطر اینکه حاضر نیستن شرفشون رو زیرپا بذارن و جلوی دخالت مدیریت میگیرند نهایتا باید استعفا بدن و بیرون از گود باشند.
اما بعضی از مربیای بیسواد با آویزون شدن به مسئولین سیاسی ونماینده مجلس و استانداران هرسال تیم میگیرن و تیمو بدبخت میکنن ولی دوباره با رابطه تیم میگیرن .
راه دوری نریم همین چندماه پیش ستاد تبلیغات نماینده ها مجلس مربیایی که پوستر میچسبوندن واسه نماینده مجلس الان رو نیمکت لیگ برتر نشستن.
مطمئنا فوتبال خوزستان و ایران توی درازمدت ضرر میکنه از این فساد سیستماتیک چون هروقت فوتبال خوزستان ضعیف بشه در نهایت ضررش کل فوتبال کشور رو تحت تاثیرمیذاره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
آقای ویسی شک نکن مربی واقعی و توانا کسیه که یک تیم جوان و بدون توان مالی آنچنانی بتونه یا در اوج نگه داره و یا قهرمان کنه و تو نشون دادی که یک مربی واقعی و توانا هستی ولی در این فوتبال مافیایی میان و مربی را بزرگ میکنن که یک تیم پرستاره و با پشتوانه مالی سرسام آور و بکمک جراید و کارشناسان خودفروخته به اوج و یا قهرمان میرساند که قطعا اینکار را هر نابلدی هم میتونه انجام بده پس بدان شما و امثال شما در یک فوتبال پاک و غیر مافیایی بهترین و تواناترین مربی هستی .
شما نگاه کن تیمی مثل اس تهران با اونهمه بازیکنای اسمی و پشتوانه قوی مالی و حمایت جراید میاد و براحتی به فولاد که توانایی متوسط و بازیکنای متوسط داره میبازه و یا در برابر پیکان بی مهره و بی پول مساوی میکنه حالا در نظر بگیر اگه این تیم اس را به شما که اس خوزستان را آنگونه قهرمان کرد به شما بسپارن یقین دارم هرسال قهرمانش میکنید . شما به وضعیت استان خودمون نگاه کن با اینهمه پول و منابع و وسعت و دارایی بدلیل وجود مدیران مافیایی و تحمیلی و بی لیاقت روزگارش اینگونه عقب افتاده و بی امکانات و محروم و توسعه نیافته باقی مانده پس با وجود مافیا در ورزش و مدیریت اجتماعی نباید انتظاری غیر از این داشت .
شما افتخار استانی و ثابت قدم ادامه بده . دوستدارت هوادار صنعت نفت .
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
ما خوزستانی ها عیب بزرگی داریم که قدرداشته هایمان را نمیدانیم،،،ببینید مردم آذربایجان برای حمایت از رسول خطیبی که سرمربی اراک بود چه کردند،،،مس کرمان بایدبه شهرداری تبریز حذف شده دربازی آخر 4گل میزد تا لیگ برتری شود اما هواداران تبریزی شدیدا تیم حذف شده خودراتشویق کردند درنهایت مس کرمان 3گل زد بازیکنان وقت تلف میکردند هواداران شور وبلوا تا نتیجه همان 3هیچ شد وتیم خطیبی در اراک لیگ برتری شد،،، بازیکنان تبریز وهواداران جشن خوشحالی آنگونه برپاکردند که مجتبی حسینی مربی فعلی نفت که سرمربی مس کرمان بود وتعدادی بازیکن درگیر شدند وحسینی 4جلسه محروم شد،،، بخدا همان موقع باهمه وجود گریستم. که خدایا تبریزیها بخاطر خطیبی آنهم درتیم اراک چگونه حمایت میکنند ولی ماخوزستانی ها بچه های خودمان را ذلیل میکنیم،،،، هیچوقت فراموش نمیکنم که فولاد بهمراه بازیکنهای خوزستانی میتوانست براحتی دوم شود ولی ماهواداران آسمان را روی سرپورموسوی بچه خوزستان خراب کردیم که آرزومیگرد بازیهای فولاد بدون تماشاچی برگزار شود وآخرسر هفتم شد ،،،وناسزا هارا بیشتر وبیشترکردیم که بایداخراج شود وطالب مربی غیرخوزستانی شدیم تا باند وبازیگنان خودرا بیاورد وبازیکنهای خوزستانی یا فراری یااخراج ویا نیمکت نشین کند،،،، میدانم برخی دوستان ازاین حرفم ناراحت شدند،،،اما خداشاهده تقصیر خودخودخود ماست،،،،
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
درود به عبدالله ویسی افتخار فوتبال خوزستان
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
اقای فریدون با بخش اول حرفهات موافقم ولی بخش بعدی حرفهات از اب گل الود ماهی گرفتی و علیه هوادارای فولاد جوسازی کردی مثل همیشه که کامنتهات هدفمند بنفع مربیان ناموفق و علیه هوادارای فولاد یا صنعت نظر میدی...
اگر حرفهای ویسی رو خوب تحلیل کنی متوجه میشی منظورش چیه از مربیای که تیمشون سقوط میکنه و با فشار مسوولای دولتی از این تیم به اون تیم جابجا میشن لطفا ویسی بزرگ رو با مربیهای بیسواد مقایسه نکن. هر گردی گردو نیست و هر مربی خوزستانی موفق نیست در خوزستان مربیان موفق داریم و مربیان رفوزه زیاد داریم. یکی مثل ویسی با لیاقت و دانش در تیمای زیادی نتیجه گرفت و بعضیها هم با جادوجنبل وخریدن لیدر وپول دادن به سایتهای تهرانی واسه خودشون لقبهای قلابی درست میکنن. فولاد از وقتی مربیای ناموفق رو بیرون کرد تیمش خیلی بهتر شد و سهمیه آسیا هم گرفت. ما اگه از نکونام انتقادی میکنیم چون میدونیم فولاد علاوه بر سهمیه آسیایی لیاقت قهرمانی هم داره و انتقاد میکنیم تا ضعفها برطرف بشه و به قهرمانی برسیم.
اگه انتقاد میکنیم معنیش این نیست که باز یه عده مربی بیسواد رفوزه پاشون به فولاد باز بشه و با کارهای آنچنانی آبروی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد رو زیر سوال ببرند ازت خواهش میکنم اگه میخای واسه کسی تبلیغ کنی علیه هوادارای فولاد نظر نده چون ماهم مجبور میشیم جواب بدیم و میدونیم پشت این کامنتهات چی به چیه وهمیشه هم تکرارشون میکنی.
از سایت محترم خواهش دارم کامنتهای با محتوای که علیه هواداران اهانت میکنن منتشر نکنید اینها کاملا هدایت شده هستن با تشکر.
اهواز
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
ویسی از انگشت شمار مربیان با دانش و و با اخلاق فوتبال ایران است و متاسفانه بدلایل غیر فوتبالی تیم ندارد ولی در طرف دیگر مربی نماهای بیسواد علیرغم نتایج بسیار ضعیف صرفا به دلیل آویزان شدن به مدیران و استانداران ،همیشه به تیمها تحمیل می شوند .
مدیر رانتی و بیسواد حامی مربی رانتی و بیسواد است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
دوستان یادتون باشه فولاد هنوز پشت در آسیاس و باید در پلی آف شرکت کنه و ایشالله بعد از موفقیت در پلی آف جزو تیمهای آسیایی خواهد شد
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
درود بر مـــــرد بزرگ .
قبل از خواندن مصاحبت اول سپاسگزاری و قدردانی بکنیم!!
ویسی مربی بزرگ و پاکی که هیچگاه به کسی باج نداد ؛
ویــسی اگر در استان دیگر متولد میشد مانند تبریز قطعا مجسمه ای در بدو ورود به شهر براش می ساختن .
تمام پوستر های شهر ویسی بود منتها ما قدردان نیستیم.
ویسی اس خوزستانی را قهرمان کرد که یک چهره نداشت تیم کاملا معمولی و گمنام به جنگ پرسپولیسی رفت که یک دهه قهرمان نشده بود و کلا کشور بسیج برای قهرمانیش.تیمی که شخصیت قهرمانی نداشت رو به شخصیت قهرمانی رساند.
بارها گفتم قهرمانی اس خوزستان به اندازه دو قهرمانی فولاد چسبید.آخه روح هادی نوروزی و تمام خرفات رو پرسپولیسی ها داشتن بازی با اعداد.فشار بر مسئولین.
حمایت رسانه...
تمام عوامل رو پرسپولیس برای قهرمانی داشت.
حتی تاج و کاج و باج و وزیر ورزش و تمامیه رسانه ها در ورزشگاه ازادی اما هزار کیلومتر اونور تر در اهواز
هیچگاه یادم نمیره موقع شروع بازی.
ظهر هر کاری کردم استرس مجال خواب نمیداد فقط قدم می زدم فرت و فرت سیگار دود می کردم.
اومدم زدم شبکه سه دیدم همه جمعن حتی خلیلی رو اورده و نقشه قهرمانی میکشن.زدم شبکه خوزستان حتی الانم با خاطرش مو به تنم سیخ میشه.
شبکه خوزستان که همیشه کم لطفی می کنه نیم ساعت قبل بازی فیلم سینمایی گذاشته بود. اما پایین صفحه یه مربع کوچک شیر مـــرد لـــری از رامهرمز رو نشون میداد که اگرچه یزله بلد نبود اما برای اتحاد و استانش پرچم فولاد و استقلال رو گره زده بود و میرقصید. بغض شدیدی گلمو فرا گرفته بود.یه امید داشتیم به هر حال.

حلقه ای که قبل از شروع بازی با مثلث zbz کنار زمین تشکیل داد و عبدالله خان وسط سه نفرشون با مشت گره کرده بهشون روحیه میداد.
به هر حال با سوت پایان بازی نشان داد همچی پول نیست؛ هوادار زیاد حقانیت نیست. حمایت رسانه موفقیت نیست.خرافه پرستی و ترساندن بقیه تیم ها با روح یک شخص منطق نیست .چنان عربده های کشیدم که دوستی گفت از در خونتون رد شدم ترسیدم و تا در خونه دویدم! تا سه روز سرد درد شوق داشتم.
ویسی خیلی بهت مدیونیم مرد.
باشـــد روزی به فولاد برگردی همان فولادی که سال84 اولین قهرمانی رو تو براش آوردی. فعلا که ناچاریم حمایت بکنیم از مربی و بازیکنایی که با فوتبال خودشان بیگانه ایم. فوتبال هوچیگرایانه ... .فقط برای فولاد هست که سکوت کردیم وگرنه نه این مدیران از جنس ما هستن نه این مربی ها و ن بازیکنان.
نشان دادی مرد بزرگی هستی مربی خوب کسی که صبا باتری ک برای بقا می جنگید به سهمیه رساندی.
شاهین بوشهر رو قهرمان کردی.
و.....
سپاهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
یادش بخیر اقای ویسی. ما خیلی دوستش داشتیم البته هنوزم خیلی دوستش داریم اما اومدنش توی سپاهان شمشیر دولبه بود. من خودم دوست داشتم با تامل بیشتری انتخاب میکرد. هرچند که سپاهان اون سال ها حال و هوای خوبی نداشت و ناکام بود. به هر حال همیشه براش ارزوی موفقیت میکنیم. امیدوارم موفق باشه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
بله اقای ویسی خوزستان سرزمین نخبه کش هاست اگه نبود که شما اینقد بازیکن خوب ساختید که بعداز اس خوزستان تیم های زیادی ازشون استفاده کردن نمونش همین امسال در تیم ما صنعت نفت ابادان بیت سعید و زیبدی و طیبی رو شما معرفی کردین به فوتبال خوزستان جای سوال داره چطور در تبریز قدر شناس هستن اما درخوزستان بی چشم رویی میکنن اگه اقای ویسی تبریزی بودی بدون شک چند میلیون هوادار و مسول پشت سرت بودن
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
کاملا حرفات درسته بزرگ مرد.
فاضلی چکارست؟نویدکیا کجا بوده؟کدام کلاس رو رفته؟؟
منصوریان چه علمی دارد؟؟
خیلی دنبال شمارت گشتم و آدرس اما موفق نشدم .
اگر کامنت من را می خوانی بدان دوست دارنی داری که حاضرند تا فشنگ آخر برات شلیک کنن!!
اگر هم دوستی این کامنت ها رو می خونه و بهش دسترسی داره بگوشش برسونه که دوست دارانت منتظرت هستن.
هیچگاه مربی تیم کوچک نشو مربی تراکتور نشو.به حیثیت خود و تیم ضربه نزن.در خانه بمان بهتر از این تیم هاست.
وایسا میان سراغت.
شرافت و فوتبال پاکتو با دوتا تیم درجه سه و چهار خراب نکن.
به امید روزی که برگردی به خانت فـــــولاد.
علی
|
Germany
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
سلام این مسله سیاسی بازی و آویزان شدن زیاد هست خصوصا شهر های کوچک نفت امیدیه سال هاست دسته دو هست و مسولین شهر نمی‌خوان تیم به لیگ یک بره خدایشش الان برین سرچ کنید سرمربی تیم نفت چه روضومه ای داره تا چند سال پیش هیچ کار و پیشینه ای نداشت یهو شد کارمند هیات فوتبال بعد یک سال شد سرپرست هیات فوتبال امیدیه بعد شد ریسس هیات بعد همزمان هم ریس هیات شد هم سرپرست تیم نفت امیدیه امسال شده سرمربی تیم نفت امیدیه خواهش میکنم کامنت بنده رو انتشار بدید این یعنی ظلم به جوانان فوتبال دوست شهرستان امیدیه
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
فریدون عزیز سلام.
صرف بومی بودن دلیل نمی شود از هر مربی بومی دفاع کنیم ویسی مایه افتخار فوتبال خوزستان است و جای هیچ شکی نیست اما امثال پورموسوی و باقری نیا جای هیچ دفاعی ندارند پورموسوی توسط حیدری و طالقانی و بی کفایتی اژدری زاده به فولاد وارد شد و یک فصل و نیم سرمربی فولاد بود و فرصت کافی به او داده شد اما چون سواد فوتبالی ندارد و کلا فقط اهل حاشیه است در فولاد هم موفق نشد و باعث کسر شان فولاد بود چون اصلا مربی خوبی نیست، پورموسوی جای هیچ دفاعی ندارد ،بارها ثابت کرده چیزی در چنته ندارد و فقط با رابطه به تیم ها تحمیل می شود ، مدیران نا کارآمد و رانتی برای حفظ موقعیت خود تن به هر کاری می دهند .دوران تلخ و سیاه پورموسوی در فولاد و خیانت اژدری زاده را فراموش نمی کنم .
در خوزستان مربیان بسیار خوبی مثل ویسی ،هرمزی، یزدی ، خلیفه اصل و ..... داریم که فنی و اخلاقی درست کار می کنند و باید تمام قد از آنها دفاع کرد .
امیدوارم از صحبتهای بنده ناراحت نشده باشید.
پاینده باشید.
محمد میناوی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
سلام خوزستان اسپرت عزیز و گرامی لطفا برای ما بفرمایید که تیم فوتبال استقلال اهواز کدوم قبرستان خاکش کردند که بریم سر مزارش فاتحه بخونیم تیمی که ٧١ سال قدمت دارد و طی یک دهه اخیر نامی از آن برده نمی شود.. خدا ازتون نگذاره مسوولین بی لیاقت....
مدیر پایگاه
سلام
استقلال اهواز در صورت پرداخت طلب دروازه بان برزیلی می‌تواند در لیگ سه شرکت کند.

حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
ضمن احترام به اقای فریدون عزیز
اولا این خبر از عبدالله ویسی و استقلال خوزستانه ارتباطی به فولاد و مربیای سابق فولاد نداره که شما اسم طرفداران فولاد اوردی.
دوما فراموش کردی زمانیکه پورموسوی سرمربی فولاد شد تمام بازیکنای جوون خوزستانی محصول آکادمی فولادو خط زد مثل محمد اهل شاخه و عبدالله ناصری و محمود مطلق زاده و ... را خط زد و بجای اونها بازیکنای ضعیف غیربومی مثل حمید گلزاری و زلیکانی و زارعی و دهقانی و غریبی ووووو را به فولاد آورد و بازیکنای ضعیف برزیلی از طریق دلالان اورد مثل نگچی لوپز و سوارز تارتا که میلیاردها بدهی روی دست باشگاه گذاشت و بخاطر همین بازیکنای بنجل پنجره فولاد پارسال بسته شد و میلیاردها تومن خسارت داد. و پورموسوی که دوسال فولاد بود که سال دوم تیم رده 10 جدول بود که اخراج شد. و اضافه کنم بازی سایپا و فولاد در ورزشگاه غدیر همین عبدالله ناصری که پورموسوی از فولاد خطش زد دقیقه 90 گل دوم سایپا را به فولاد زد و فولاد باخت و پورموسوی از فولاد اخراج شد. خداروشکر که باشگاه صنعت نفت پارسال عبدالله ناصری و اهل شاخه و مطلق زاده و خیلی از خوزستانیها زمان اسکوچیچ به تیم صنعت نفت رفتن و هنوزهم اونجا هستن.
من خودم هم از منتقدین نکونام هستم ولی بازم تکرار میکنم این مصاحبه از ویسی و استقلال خوزستان بود ربطی به فولاد نداره و عبداله ویسی من طرفدارشم و مربی خیلی خوبیه .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
تو را بخدا برگرد فولاد از دست نکونام دیگه خسته شدیم
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
ویسی دیگه تمام شده بجای پذیرفتن حقیقت داره باخودشم لج میکنه دوستان عزیز سه تیم آخر که ویسی هدایت آنها رابرعهده داشت که سپاهان هم یکی ازآنها بود دیدید که با چه وضعی اخراج شد چرا هرمربی در ایران وقتی تیم نداره به زمین و زمان بد میگه چطور وقتی سرکار بودی آین صحبتها نبود بجای فرافکنی برو دانشت زیاد کن تا بتونی دوباره همون ویسی استقلال خوزستان بشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
بله ویسی همون سرمربی بود که استقلال خوزستان را در شرایط سخت نگه داشت و بعد قهرمان کرد ولی حیف که رفت سپاهان و بعدش هم استقلال خوزستان ضعیف شد هم عبدالله ویسی چنین مربیانی فقط در تیم های خوزستانی نتیجه مطلوب میگیرن
و ویسی هم از نکونام بهتر و باتعصب تره و هم از مربی مسجد سلیمان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
کاملا حرف شما درست بزرگ مرد مربی با اخلاق اما به نظر شما یک دست صدا داره گرنخواهی شوی رسوا همرنگ جماعت شو فوتبال ایران همینه دلالی پارتی سیاست حرف اول رو میزنه موفق باشید قهرمان
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
اقای کرم روشنی حافظه شما نیاز به تقویت داره گفتی 3 تیم آخر ویسی. اولیش پیکان بود که از سقوط نجاتش داد و شاهین بوشهر رو به لیگ برتر آورد و سپاهان رو 13 جدول تحویل گرفت و 6 جدول تحویل داد که میگی با اون وضع اخراج شد کاملا با احترام کنار رفت برعکس اون مربی که واسش تبلیغ میکنی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
سلام، عبداالله ویسی افتخار و سرمایه خوزستان ، پسر دوست داشتنی رودزر رامهرمز که اینجانب از روی سکوهای داغ ورزشگاه پیر تختی شاهد بازیهای درخشانش به همراه بازیکنان بزرگی چون آهک پور و برادران بختیاری زاده در شاهین اهواز بودم که همین باعث معرفیش به فوتبال ایران شد و با درخشش در تیمهای استقلال اهواز ، جنوب و فولاد خوزستان به تیم ملی هم رسید اما در آن برهه از زمان با بی مهری از تیم ملی کنار گذاشته شد که خودش نیز همواره از آن به عنوان تلخ ترین دوران ورزشی ازش یاد میکند. عبدالله با توجه به استعداد ذاتیش پس از دوران بازیکنی به عنوان مربی در باشگاه فولاد خوزستان به قهرمانی رسید و در تیمهای صبا و پیکان هم خود نمایی کرد اما اوج مریبگری عبدالله قهرمانی باتیم گمنام و کم ادعای استقلال خوزستان در اولین حضورش در لیگ برتر با بازیکنان بومی و گمنام در میان تیمهای بزرگ بود .اما مردم ورزشدوست خوزستان هنوز درحال پایکوبی و شادی قهرمانی تیم محبوبشان بودن که یک تصمیم اشتباه از نظر همین مردم فوتبالی و نقل مکان به سپاهان موجب شد که محبوبیتش در دل مردم خوزستان کمتر بشه چرا که قهرمان استانمان را تنها گذاشت و همین انتقال باعث شد که تیم تعداد زیادی از بازیکنانش را از دست بده و در نهایت در بازیهای آسیایی هم موفق نباشد اگر آقا عبدالله در تیم میماند و به کارش ادامه میداد و یا به کارش در تیمی مانند فولاد یا استقلال اهوازادامه میداد محبوبیتش دو چندان میشد . آقای ویسی عزیز انشاالله که با تصمیمات بهتر در انتخاب تیمهای جدیدت باعث اوج و شکوفایی شما در آسمان فوتبال ایران عزیزمان باشیم و باز هم شاهد بالا بردن جام قهرمانی به عنوان سر مربی در باشگاه بزرگ فولاد خوزستان مانند قهرمانی با استقلال خوزستان و صعود به لیگ برتر با شاهین بوشهر باشیم.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
حاج عبداله ویسی ازت ممنونم برای زحماتی که در استقلال خوزستان کشیدی چه سالی که تیمو از سقوط نجات دادی و بعد که تیمو قهرمان کردی
مرد باغیرت که بازیکنای خوزستانی در استقلال خوزستان درخشیدن زهیوی و بیت سعید و زبیدی و طیبی در زمانیکه ویسی سرمربی تیممون بود اوج گرفتن و طالب ریکانی را از استقلال اهواز که سقوط کرده بود به سپاهان و استقلال خوزستان بردی و طالب احیا شد و به تیم محبوبش در آبادان برگشت
و بازیکنای خارجی که با کمترین قیمت به ایران آوردی مثل فرناندو خسوس و موسی کولیبالی دفاع الان فولاد که هنوز فوتبال خوزستان از این انتخاب خوب ویسی استفاده میکند
الحق که افتخار میکنم یک مربی خوزستانی مثل تو داریم که سالم و پاک و بادانش فنی هستی
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
ویسی مربی خوبی بود البته تا زمانی که در استقلال خوزستان مربیگری میکرد اشتباهش رفتن به سپاهان بود . سپاهان برای ویسی خیلی بزرگ بود باید قبل از رفتن به یاد می آورد که زمانی که در سپاهان فوتبال باری میکرد باش چکار که نکردن
اگر حداقل یک فصل دیگه تو استقلال خوزستان مربیگری میکرد الان اوضاع ش خیلی بهتر بود
عیسی اسدپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
دمت گرم فریدون اینکه غیرت خوزستانی کم رنگه وخیلی ها بی خیالندنسبت به فوتبال خوزستان حرف دل خیلیهاست ولی تمام مشکل بدست ما مردم عادی حل نمیشه نمایندگان مجلس اصلا بوی از خوزستان نبرده اند مسولین بدتر از همه صداوسیما که کلا از تهران دستور میگیره یه فوتبال ساده که گزارش میشه من صاحب شبکه خوزستان احساس حقارت میکنم بابا سرخابیها چهل شبکه دارند تو همون بازی ما میخوان همه رو معرفی کنن دلم پره
بهنام
|
United Arab Emirates
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
زنده باد عبدالله ویسی بهترین مربی خوزستان و تنها سرمربی شهرستانی که در لیگ برتر ایران قهرمان شد. همه سالهای لیگ یا سرمربیان خارجی یا سرمربیان تهرانی قهرمان لیگ شدند و تنها عبدالله ویسی سنت شکنی کرد واقعا نامت تا ابد در تاریخ فوتبال خوزستان جاودانه میماند.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
پیا که اگن هینه، مردم خوزستان مدیونتن،اگر نصف فرقتی که میدادن به بقیه میدادن به تو، حداقل ده سال مربی بودی اینجا، برا ما
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
نوید عزیز شما نگفتید چه برسر شاهین بوشهر بعد از آمدن به لیگ برترامد اون مربی خود خواهی هست زیادی غرور داره دیدید که چطور استقلال خوزستان بخاطر جاه طلبی خودش رهاکرد که همگی بقیه داستان خودگویاست رفت سپاهان به خواسته هواداران خوزستان هیچ اهمیتی نداد خدا هم جوابش داد هوادارای سپاهان هرروز علیه ویسی شعار می‌دادند تا مجبورش کردن بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
چرا نمیگی زیر پاش زدن چرا نمیگی بخاطر عقیلی دوستان اونا بود والا ویسی تیم سپاهان اخر جدول بود پنجم تحویلش داد قلعه نوعی امسال پنجم تحویلش داد چرا کسی به این مربی چیزی نگفت ویسی فقط بخاطر اینکه دزد نیست چون دلال نداره چون پاکه نمیخوان کنارشون باشن میخوان دزدی کنن بدون ویسی راحت کاراشون میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
آقای تارتار چرا الان که بردین نمیگی تیم مربی قبلی بسته چرا الان نمیگی حداقل ۷۰ روز فرصت میخوام با تیم هماهنگ بشم فقط وقتی باخت میاری تیم خودت نیست شهامت داشته باشین از ویسی تشکر کنید مگه ۸۰ در صد تیم ویسی نبسته پس تا ۷۰ روز ببرین نبرین تیم ویسیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
آقای تارتار تبریک میگم سه تا خوردی اشکال نداره هنوز با تیم هماهنگ نیستی تا ۵۰ روز دیگه وقت داری که هماهنگ بشی