به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیروزی الهلال قبل از رویارویی با فولاد

افشین احمدی
پیروزی الهلال قبل از رویارویی با فولاد

خوزستان اسپورت- تیم الهلال ریاض به روند پیروزی‌های خود در لیگ برتر عربستان سعودی ادامه داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، الهلال که حریف آینده فولاد در لیگ قهرمانان آسیا است، در هفته بیست و یکم لیگ برتر عربستان به مصاف التعاون رفت و با یک گل به پیروزی رسید.

در این بازی که در ورزشگاه عبدالله بن عبدالعزیز شهر البریده و به میزبانی التعاون برگزار شد، تلاش دو تیم در نیمه اول نتیجه‌ای نداشت اما در نیمه دوم، الهلال در دقیقه 59 روی پاس فیصل درویش و با شوت ناصر الشمرانی به گل رسید تا سه امتیاز با ارزش این دیدار را از آن خود کند. جالب اینکه الهلال در هفته بیستم نیز توسط ناصر الشمرانی و روی پاس گل فیصل درویش به تک گل پیروزی‌بخش خود در برابر تیم الشباب در دربی ریاض دست یافته بود.

قضاوت این بازی که 6752 تماشاگر داشت، برعهده لیبور کواریک داور اهل جمهوری چک بود که به عبدالله الشامخ از الهلال کارت زرد نشان داد.

با کسب پیروزی ارزشمند در این بازی و با توجه به شکست تیم الاتحاد در دیداری خانگی در مقابل النصر، الهلال یک پله در جدول رده‌بندی این مسابقات صعود کرد و به رده سوم جدول رفت و این شانس را دارد که در هفته‌های آینده، رتبه خود در جدول را باز هم ارتقا ببخشد.

شایان ذکر است که الهلال حریف آینده فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا است و این دو تیم روز چهارشنبه هفته جاری دیدار برگشت خود را در حالی در شهر ریاض برگزار خواهند کرد که در دیدار رفت در اهواز، به تساوی بدون گل رضایت دادند.

ترکیب الهلال ریاض:
خالد شراحیلی، عبدالعزیز الدوسری (81 – عبدالله الزوری)، یاسر الشهرانی، دیگائو، کواک تائه هو، سعود کریری، سلمان الفرج، عبدالله عطیف (36 – فیصل درویش)، سالم الدوسری، عبدالله الشامخ (63 – تیاگو نه‌وز)، ناصر الشمرانی
سرمربی: جورجیوس دونیس


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
1
2
ما نه از الهلال از هیچ تیمی نمیترسیم ما بچه خوزستانیم و از همه شجاعتریم میریم ومبارزه می کنیم هرچه خواست خدا باشه همون میشه مهم اینکه ما تلاشمونو بکنیم زنده باد فولادوخوزستان.