به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۳۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

قرعه کشی لیگ برتر جوانان و امیدهای فوتبال استان

قرعه کشی لیگ برتر جوانان و امیدهای فوتبال خوزستان

خوزستان ورزشی- فصل جدید مسابقات لیگ برتر امید و جوانان فوتبال خوزستان قرعه‌کشی شد.

به گزارش خوزستان ورزشی و به به نقل از هیات فوتبال خوزستان، مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال امید و جوانان باشگاه‌های خوزستان فصل 1399-1400 در سالن کنفرانس هیات فوتبال خوزستان با حضور منوچهر حیاتی و عباس منصوری اعضای هیات رئیسه، حسن محمدیان مسئول واحد مسابقات، علیرضا جرفی مسئول نقل‌وانتقالات و سایر اعضای واحد مسابقات هیات فوتبال برگزار شد.

محمدیان در این جلسه به نمایندگان تیم‌های حاضر اعلام کرد: مسابقات طبق درخواست و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در ورزش با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود .

الزام دارا بودن بیمه مسئولیت مدنی از سوی باشگاه‎ها، تکمیل فرم خوداظهاری کادر فنی و بازیکنان، حضور آمبولانس و نیروی انتظامی و ... از دیگر مواردی مطروحه در این نشست بود.

همچنین افزایش تعداد تعویض ها به عدد 5 در سه مرحله به باشگاه‌ها ابلاغ شد.

لیگ برتر امیدهای خوزستان با حضور 8 تیم در یک گروه بصورت رفت و برگشت از تاریخ 15 دی‌ماه سال‌جاری آغاز می‌شود و قهرمان بازی‌ها بعنوان نماینده استان راهی مسابقات کشوری خواهد شد. اسامی تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بشرح ذیل است:

گسترش قلعه تل، آیندگان ملاثانی، استقلال ملاثانی، آزادگان مسجدسلیمان، متین اهواز، استقلال رامهرمز، توحید شوش و استقلال جوان سوسنگرد

قرعه کشی لیگ برتر جوانان و امیدهای فوتبال خوزستان

همچنین لیگ برتر جوانان خوزستان در دو گروه 6 تیمی انجام می‌شود که این بازی‌ها در مرحله نخست بصورت رفت و برگشت از تاریخ 20 دی‌ماه آغاز می‌شود و در پایان مرحله نخست 2 تیم صدرنشین هر گروه به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.

در این مرحله نهایی 4 تیم در یک گروه بصورت تک بازی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. تیم‌های آخر از هر گروه در مرحله اول به لیگ دسته اول جوانان استان سقوط می‌کنند. همچنین تیم قهرمان به مسابقات کشوری معرفی می‌گردد. گروه‌بندی لیگ جوانان خوزسنتان به ترتیب زیر است.

گروه الف
قرمز پوشان اهواز، شهرداری ماهشهر، خلیج فارس ماهشهر، پاسارگاد رامشیر، ولایت بندرامام خمینی (ره) و پیام شادگان

گروه ب
وحدت نوین اندیمشک، شاهین سوسنگرد، نیشکر هفت تپه، استقلال مسجدسلیمان، آزادگان هویزه و استقلال خوزستان

قرعه کشی لیگ برتر جوانان و امیدهای فوتبال خوزستان

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها