به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

مسلمان: اگر ببازیم صعود نمی‌کنیم

مسلمان: اگر ببازیم صعود نمی‌کنیم

خوزستان اسپورت- هافبک چپ پای تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که اگر تیمش مقابل الهلال مغلوب شود دیگر شانسی برای صعود از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، ابتدا درمورد برتری تیمش مقابل استقلال و شانس قهرمانی فولاد در لیگ برتر گفت: ما کار سختی برای قهرمان شدن داریم، چون چند هفته خوب نتیجه نگرفتیم و فاصله‌مان با صدر جدول زیاد شد. البته فکر می‌کنم بازی‌های ما نسبت به دیگر مدعیان قهرمانی ساده‌تر است و می‌توانیم از این موضوع استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: فعلاً که چیزی قابل پیش‌بینی نیست و همه مدعیان برای قهرمانی تلاش می‌کنند. ما در بازی با پیکان موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و مقابل گسترش فولاد هم اشتباهات داوری برای‌مان مشکل‌ساز شد. اگر در این دو بازی نتیجه می‌گرفتیم الان شرایط بهتری داشتیم. با این حال امیدمان را برای قهرمانی در لیگ برتر از دست نمی‌دهیم و اگر قهرمان نشدیم به فکر کسب سهمیه خواهیم بود.

مسلمان که در بازی برگشت تیمش برابر الهلال عربستان محروم است، درمورد این بازی حساس خاطرنشان کرد: این یکی از سخت‌ترین بازی‌های فولاد خواهد بود و ما چاره‌ای جز پیروزی در زمین حریف نداریم. الهلال تیم پرقدرتی است ولی ما در بازی با این تیم باید یا برنده شویم یا اینکه مساوی بگیریم تا در دو بازی بعدی شرایط را برای صعودمان فراهم کنیم. اگر به الهلال ببازیم صعود نخواهیم کرد.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
psh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
1
1
خالدی مصدوم است یا نه
مدیر پایگاه سلام
خیر مصدوم نیست