به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۳۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
تعداد نظرات: ۶ نظر

ربیعی: در بازی امروز دچار بدشانسی شدیم

ربیعی: در بازی امروز دچار بدشانسی شدیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: امروز روز بدشانسی ما و خوش شانسی نفت آبادان بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، محمد ربیعی پس از تساوی بدون گل مقابل نفت آبادان اظهار داشت: درگذشت مهرداد میناوند عزیز را که همه از او خاطره دارند را از طرف خودم و خانواده مس رفسنجانم تسلیت می‌گویم. به تیم صنعت نفت تبریک می‌گویم. امروز روز بدشانسی ما و خوش شانسی نفت آبادان بود. در نیمه اول بازی خوبی را شاهد نبودیم که علت آن شرایط جوی و باد بود، اما با این شرایط دو سه موقعیت را از دست دادیم. در نیمه دوم خیمه کامل در زمین حریف زده بودیم و دروازه بان نفت روز خوبی را سپری کرد.

وی ادامه داد: خوشحالم که شرایطی را ایجاد کردیم که تیم نفت را کاملا تحت فشار قرار دادیم و موقعیت‌های بیشماری را ایجاد کنیم. در ابتدای نیمه دوم دو سه موقعیت خیلی خوب را از دست دادیم. امروز برخلاف بازی‌های گذشته از بازیکنان جایگزین‌مان انتظار بیشتری را داشتیم و می‌توانستند عملکرد بهتری را داشته باشند. تمام برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم، جلو رفت، به غیر از گل زدن. برای از دست رفتن این 2 امتیاز ناراحت هستیم و می‌توانستیم پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد وقت کشی بازیکنان نفت عنوان کرد: من دوست نداشتم در این مورد حرف بزنم، اما تا ما می‌آمدیم که فشار ایجاد کنیم، بازی وقفه می‌خورد و داور بازی که نزدیک 10 تعویض داشته، 5 دقیقه وقت اضافه گرفت. دروازه بان حریف 3، 4 بار خودش را زمین انداخت.

ربیعی در مورد تقویت تیمش گفت: پنجره نقل و انتقالات نیم فصل برای هیچ تیمی اجتناب ناپذیر نیست تا نقاط ضعف و قوت خود را پوشش دهند. من از عملکرد بچه‌ها رضایت دارم. از الان تمام تمرکز ما روی سه بازی آینده است. باشگاه هم دست ما را باز گذاشته و برنامه‌هایی را داریم.

وی در مورد اینکه نفتی ها از نحوه میزبانی در رفسنجان گلایه داشتند، گفت: اینها مواردی است که من نمی توانم پاسخ خوبی بدهم. این ششمین بازی است که میزبان هستیم و ضاید پاسخ این سوال را باید تیم گل گهر، تراکتور و ماشین سازی بدهند. آنطور که من مطلع شدم، هتل ایران به این شکل است که بروکراسی خاص خودش را دارد. نامه‌ای که از نفت رسیده به تاریخ هشتم بوده است و روز یازدهم و دوازدهم را می خواستند رزرو کنند. به هرحال باید مثلا 10 روز قبل کار رزرو را انجام دهند. ما خودمان 20 روز قبل هتل‌ها را رزرو می کنیم. پورموسوی را خیلی دوست دارم ، اما فکر می‌کنم اطلاعات غلط به او داده‌اند و مشکل از باشگاه نفت بوده است.

ربیعی ادامه داد: مس رفسنجان نشان داده که در میهمان نوازی حق مطلب را تمام و کمال ادا کرده است. حتی بازی اول که میزبان بودیم تیم خود را به کرمان بردم. عمدا هم این کار را کردم. این مسئله برای ما از خود فوتبال مهمتر است. فکر می‌کنم تیم برتر میدان بودیم. باید بازی در میدان مسابقه دنبال شود و مسائل حاشیه‌ای شان و منزلت یک باشگاه را خدشه دار می‌کند. اینجا با کلان شهرها فرق دارد و شاید در تهران مشکل رزرو هتل نداشته باشید. اگر بخواهیم به مسجد سلیمان برویم شاید دو هتل داشته باشد، یا در سیرجان. اصلا ایراد به ما وارد نیست و به سیستم اجرایی نفت باز می‌گردد. هرچند وقتی من فهمیدم دو سوئیتی که در اختیار کادرفنی ما بود، را برای آنها خالی کردیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
آقا شما هم شانس آوردی گل خالی را خالفی فر گل نکرد دو سه بار هم داور آفساید اشتباه یا هند گرفت چون بازیکن ما تک به تک میشد با دروازه‌بان شما با اون زمین خراب رفسنجان بهتر از این نمیشه کار کرد هر چند فکر کنم پور موسوی بیشتر به بازیهای بعدی فکر میکرد تا تیمش مصدوم نده
میلاد
|
Afghanistan
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
صنعت خیلی دفاعی و ضعیف بازی کرد انشالا بازیهای بعدی جبران کنه.
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
بخدا تعجب میکنم،،،،چرا سازمان لیگ اینهمه بی مسئولانه برخورد میکند،،، زمینی که همه شاکی هستند فکری بکنید،،، امروز سرعت باد را 42کیلومتر نوشته اند یعنی وحشتناک،،،، مضافا آقای ربیعی مگر برنامه ریزی ها مثل اروپا مدون هستند که میگویی از20روزپیش هتل رزرو کردیم بابا اینجا هرروز تغییرات جدید،، خدایی امروز یازدهم است آیا برنامه20روز آینده خودرا میدانید آیا میدانید 20روزآینده یعنی یکم اسفند باید کجا باشید هتل یا بین راه سوارهواپیما یا منزل شخصی تان،،،، عجب حرفی زدی،
bahman
|
Afghanistan
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
اقای ربیعی کاملا حق با شماست. مسولین تیم ما میذارن دو روز قبل بازی نامه میزنن که هتل میخایم. برنامه لیگ 27 دی اعلام شد باید همون 28 دی نامه میزدن هتل رزرو میکردن نه گذاشتیم شب بازی که بهانه بیاریم. جدا از این بحثها بازی هم افتضاح بود خداروشکر یه امتیاز گرفتیم .
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
"موقعیتهای بیشمار"؟!!!
در کل ۴ موقعیت جدی مس داشت و یک موقعیت (خالقی فر) هم صنعت. اونهم بخاطر به کار گرفتن ۵ بازیکن جوان در ترکیب صنعت بود.
فکر کنم سرمربی مس چند باری اومده آبادان دستمونه از پشت بسته تو ...........!!
رضا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
سلام
من فکر میکنم حامد فلاح زاده بهترین بازیکن زمین بود. واقعا توپ هایی رو که این دروازبان دفع کرد کمتر درواربانی قادر به مهارشان بود مثل ضربه سر فراز امامعلی که به زمین برخورد کرده بود. از زمان منصور قلمی و رمضان احمدپور تاکنون صنعت ضعف دروازبان داشته و الان این جوان جای آنها را پر کرده فقط تنها ضعف فلاح زاده مشکل قدی است وگرنه بهترین دروازبان برای تیم ملی بود. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم تا الان حتی روی یک گل هم مقصر مستقیم نبوده. همچنین باید گفت بازی صنعت با مس بدترین بازی این تیم در لیگ بیستم بود.