به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

اعلام آمادگی استقلال برای خرید امتیاز فولادنوین

اعلام آمادگی استقلال برای خرید امتیاز فولادنوین

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز از تمایل این باشگاه برای مذاکره با مدیران فولادنوین و خرید امتیاز این تیم در صورت صعود به لیگ برتر خبر داد.

ارسطو جهانداری در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص آخرین وضعیت استقلال اهواز گفت: خوشبختانه با پیروزی مقابل تربیت نوین یزد صاحب رتبه بهتری در جدول رده بندی شدیم. با اینکه شش بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم، با تلاش بازیکنان و درایت سیدصالحی سرمربی جدید تیم در این دیدار به پیروزی رسیدیم. انشاالله در سه بازی باقی مانده نیز نتایج خوبی بگیریم تا این فصل را آبرومندانه به پایان برسانیم.

جهانداری درباره مراحل واگذاری سهام باشگاه استقلال اهواز توضیح داد: کارهای ابتدایی انجام شده است. تیم را از برادران شفیع زاده خریداری کرده ام و قرار است که طی روزهای آینده مراحل نهایی انتقال سهام انجام شود. پس از آن که انتقال سهام انجام شد، می توانیم برای آینده برنامه ریزی کنیم ولی مهم اینست که این تیم در هر شرایطی در اهواز می ماند و با نام استقلال اهواز به فعالیت ادامه می دهد.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در پاسخ به این سئوال که اگر باشگاه فولادنوین پس از صعود این تیم به لیگ برتر قصد واگذاری امتیاز را داشته باشد، آیا برای خریداری امتیاز این تیم اقدامی خواهید کرد؟ چنین پاسخ داد: بله، اگر چنین تصمیمی از سوی باشگاه فولادنوین گرفته شود، قطعاً با دوستانمان در باشگاه فولادنوین صحبت خواهیم کرد. به هر حال تیم فولادنوین متعلق به اهواز است و فکر می کنم اگر قرار به واگذاری باشد، مجموعه باشگاه فولادنوین هم ترجیح می دهد که این تیم در اهواز بماند.

ارسطو جهانداری ادامه داد: ابتدا باید دعا کنیم فولادنوین همراه با نفت آبادان به لیگ برتر صعود کند. پس از آن اگر مدیران فولادنوین قصد فروش امتیاز لیگ برتری و خریداری امتیاز جدیدی در لیگ دسته اول را داشته باشند، می توانیم با آن ها معامله ای دوجانبه داشته باشیم.

اعلام آمادگی استقلال برای خرید امتیاز فولادنوین


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
سیدمحسن سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
2
چند سال پیش فولاد امتیاز خرید امد لیگ برتر من موافق نبودم حالا هم موافق فروش امتیاز فولاد نوین نیستم
ابادانی
|
Germany
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
1
البته امیدوارم که خود نوین تولیگ برتر حضورپیدا کنه.اما اگه نشد خوب چی بهتر از اینکه یه تیم خوزستانی.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
1
بزار بفروشن من موافقم بشرط اینکه بازیکناشو بیارن فولاد
جونامونم می تونن تولیگ یک بازی کنن.
مائده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
1
آقا یه باشگاه نمیتونه همزمان دوتا تیم تو لیگ(برتر) داشته باشه..یا باید واگذارش کنن یا امتیازشو بخرن...چی بهتر از یه تیم خوزستانیه دیگه...ولی کاش میشد فولاد نوینم بیاد بالا...نتایجش خیلی خوب بودن!!
پیمان
|
Japan
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
0
0
استقلال دیگه بسه فقط شهباز اهواز