به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰

آتش‌بازی لکوموتیو ازبکستان در تاشکند

افشین احمدی
آتش‌بازی لکوموتیو ازبکستان در تاشکند

خوزستان اسپورت- تیم لکوموتیو ازبکستان در دیداری تماشایی، السد قطر را با پنج گل در هم کوبید.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‌های لکوموتیو ازبکستان و السد قطر در دیداری از دور چهارم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند و در حالی که کمتر کسی انتظار پیروزی پرگل تیم میزبان را داشت اما بازیکنان این تیم دست به کار بزرگی زدند و تیم قدرتمند السد را که در هفته‌های اخیر تمامی حریفان داخلی و خارجی خود را با نتایج پرگل از پیش رو برداشته بود، با نتیجه قاطع پنج بر صفر شکست دادند.

در این بازی که در ورزشگاه اختصاصی لکوموتیو در تاشکند و در حضور 3852 تماشاگر ازبک برگزار شد، سفیدپوشان لکوموتیو در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودند. آنها در نیمه اول، دو بار توسط مارات بیک مائف (7 و 14) دروازه تیم سیاه‌پوش السد قطر را گشودند و در نیمه دوم نیز سه بار دیگر توسط سنجر شاه احمدوف (55)، دمیر کویاشویچ (77) و روسلان کوریان (90) موفق به گلزنی شدند تا نتیجه‌ای باور نکردنی را رقم بزنند.

قضاوت این بازی بر‌عهده کیم دونگ‌جین از کره‌جنوبی بود که به اسلام توختاخوجایف، لطف‌الله تورائف، اکرام علی‌بایف و روسلان کوریان از لکوموتیو و محمد کاسولا و مصعب خضر از السد کارت زرد نشان داد که بدین ترتیب، اسلام توختاخوجایف از لکوموتیو دو اخطاره شد و دیدار بعدی تیم خود در برابر الهلال‌سعودی را از دست داد.

نکته جالب اینکه هر دو تیم از دروازه‌بانان دوم خود در این بازی استفاده کردند و ایگناتی نستروف و سعد الشیب، دروازه‌بانان اصلی و ملی‌پوش دو تیم، از روی نیمکت این دیدار را به تماشا نشستند.

گفتنی اینکه دیدار رفت دو تیم در دوحه، با برتری پرگل شش بر دو تیم السد خاتمه یافته بود ضمن اینکه السد قطر فصل گذشته نیز شکست مشابه پنج بر صفر را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در برابر الهلال عربستان سعودی تجربه کرده بود.

ترکیب تیم لکوموتیو ازبکستان:
مامور اکرام‌اف، شوکت ملاجان‌اف، نمانیا یانیچیچ، سردار میرزایف، لطف‌الله تورائف، ژاسور حسن‌اف، اسلام توختاخوجایف، سنجر شاه‌احمدوف (75 – دمیر کویاشویچ)، اکرام علی‌بایف، جسور حسن‌اف (63 – تیمور خواجه عبدالخالق‌اف)، مارات بیک‌مائف (65 – روسلان کوریان)
سرمربی: وادیم آبرام‌اف

ترکیب تیم السد قطر:
مهند نعیم، عبدالکریم حسن، لی جونگ‌سو، مصعب خضر (70 – حمزه الصنهاجی)، محمد کاسولا، خلفان ابراهیم (84 – عمر یحیی)، حسن الهیدوس، نذیر بلحاج، موریکوی، گرافیته (74 – یوسف احمد)، علی اسدالله
سرمربی: حسین عموته


پیامک :5000291247