به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ September 2024 28
کد خبر: ۳۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

انتظاری: نفت با فکری به آرامش رسیده است

انتظاری: نفت با فکری به آرامش رسیده است

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسیلمان می گوید این تیم با آمدن فکری به ساحل آرامش رسیده و به وضعیت خود در جدول سر و سامان داده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، نیما انتظاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با آمدن فکری به نفت مسجدسلیمان، تیم به ساحل آرامش رسیده است و در دو بازی تحت نظارت او به چهار امتیاز خیلی خوب دست پیدا کرده ایم و توانسته ایم به وضعیت مان در جدول سر و سامان دهیم. امیدوارم این روند را تا پایان مسابقات ادامه دهیم.

وی بیان کرد: شرایط فصل بیستم برای نفت با وضعیت آن در فصل قبل متفاوت است زیرا تجریه بازیکنان فعلی خیلی کمتر بود؛ در ابتدای فصل نیز باتوجه به این که وضعیت مالی و مالکیت باشگاه مشخص نبود، آقای حسینی وقتی به نفت آمد مجبور شد کار خود را با بازیکنان جویای نام شروع کند. بازیکنانی که حتی خیلی از آن ها از رده سنی جوانان بودند. اما با عملکردی که در نیم فصل اول داشتیم، این انتظار را ایجاد کردیم که می توانیم روند خوب فصل قبل را برای نفت تکرار کنیم.

این بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اکنون نیز در حال تلاش هستیم تا ماندن نفت در لیگ قطعی شود و حتی می توانیم در ادامه به تک رقمی شدن هم فکر کنیم زیرا بازیکنان نفت نشان داده اند که توانایی انجام هر کاری را دارند.

وی درباره فرسایشی شدن لیگ و تاثیر آن در خستگی و آسیب دیدگی بازیکنان نیز عنوان کرد: این وقفه ها برای ما که در راس کادرفنی دچار تغییراتی شدیم خوب بود تا مربیان جدید بتوانند افکار خود را پیاده کنند اما نمی شود منکر آسیبی که این وقفه ها به بازیکنان وارد می کنند، شد. البته باتوجه به کرونا و همچنین لیگ قهرمانان و انتخابی جام جهانی، مسئولان هم مجبور شدند که این گونه برنامه ریزی کنند. اما این وقفه ها واقعا اذیت کننده است و هر چه به پایان لیگ نزدیک می شویم، تعداد بازیکنانی که دچار مصدومیت می شوند نیز بیشتر می شوند، آن هم در لیگ ایران که امکانات ریکاوری و برگشت بازیکنان به مسابقات، کم است.

انتظاری درباره نبود هواداران در ورزشگاه ها نیز گفت: نبود آن ها در عملکرد تیم ها خیلی تاثیر گذاشته است. هواداران نفت معروف هستند و بازی برای رقبا در مسجدسلیمان به خاطر حمایت همه جانبه هواداران از تیم شان سخت بود و خیلی حیف است که به خاطر همه گیری کرونا شاهد حضورشان در ورزشگاه نیستیم و اگر بودند مطمئنا خیلی از نتایج خانگی مان بهتر از آن چیزی بود که رقم خورد. واقعا دلتنگ هواداران هستیم و حسرت دیدن حضور هواداران نفت را در ورزشگاه دارم.

وی در ادامه نیز رسیدگی بیشتر از سوی مسئولان به تیم فوتبال نفت مسجدسیلمان، خاطر نشان کرد: واقعا مسجدسلیمان از شهرهای محروم ایران بوده که از نظر امکانات ضعیف است و این حق مردم مسجدسلیمان نیست. آن ها در این شرایط تنها دلخوشی شان تیم نفت است و به نظرم مسئولان باید از همین روزها برای فصل آینده تیم برنامه ریزی کنند، نه این که لیگ تمام شود و در آستانه آغاز لیگ بعدی به این فکر بیافتند که برای بستن تیم باید چکار کنند زیرا دیر بسته شدن و مشخص نبودن وضعیت مالی باعث می شود که بازیکنان خوب به مسجدسلیمان نیایند و در نهایت تیم ضرر می کند. پس همین الان وقت برنامه ریزی برای فصل آینده نفت مسجدسلیمان است.

این بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان در پایان نیز درباره بازی این هفته تیش مقابل ماشین سازی هم گفت: ماشین سازی تیم خوبی است و برای بازی با آن ها به جایگاه جدولی شان نگاه نمی کنیم. این تیم قابل احترام است و به نظر این دیدار سخت تر از بازی های دیگر است و باید با تمرکز صد درصدی وارد بازی شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
Mis seti
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
2
به امید یه برد دلچسب ، و لرزه انداختن به دل تیمهای که منتظرن تا نفت امتیاز از دست بده، نیما جان عالی بودی ولی انتظارات از تو بالا رفته منتظر پاس گلهای دیگرت و گل های زیبایت میمانیم
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
1
1
آه آقای محمود فکری گریبان بازیکنان استقلال مخصوصا مهدی قایدی و فرهاد مجیدی را گرفت
امیدوارم محمودخان به یاری خدا سهمیه اسیا را برای مسجدسلیمان به ارمغان بیاورد
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
2
خوش به حالتون کاش آبادان هم مسئول دلسوزی داشت که این پورموسوی رو اخراج میکرد و یه سرمربی باسواد میورد
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
2
به امیدروزی که م سلیمان دیاری که معرف فوتبال براایران بود را بالای جدول ببینیم.. مطمعنم به شخصیت محمودخان که خواسته دل ما را برآورده خواهند کرد... منتظر ۳امتیاز بازی با تبریزیم
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
2
میلاد سلام
نگران نباش انشاالله درست میشه
شما ی مروری به بازیهای صنعت در نیم فصل اول و دوم بیانداز
در نیم فصل اول حقش برد نبود ولی میبرد الان در نیم فصل دوم خوب بازی میکنه ولی با بدشانسی میبازه
به نظر شما چرا؟
بنده با مردم دوست داشتنی ابادان مشکل نداشتم مشکل بنده این بود که فوتبال پاک خوزستان و ابادان را اقایون زیر سوال بردند و اینجاست که حرکت ناشایستی که حالا کدومشون انجام داده اینجا نتیجه معکوس میده یعنی هرچه به ناحق بردند در نیم فصل اول در نیم فصل دوم به ناحق میبازند بازی با خیبر صنعت چقدر زیبا بازی کرد با المنیوم هم حقش برد بود و به تیر زد و یه شوت چیپ انها گل شد خداییش قشنگ بازی میکنه صنعت ولی داره تاوان حرکت ناشایست بعضیها را میده .
این بود انتقاد بنده وگرنه با برادران ابادانی بنده و هیچ یک از همشهریامون مشکلی نداریم
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
2
پورموسوی هم صنعت رو از ساحل آرامش اروند فرستاد به "مثلث برمودا" !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
2
فکری مربی خوش فکریه متاسفانه خوزستان مربی با دانش نداره و از فقر مربی رنج میبره
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
2
با توجه به جوانی و تکنیکی بودن بازیکنان نفت مسجدسلیمان انتظار داشتیم نیم فصل دوم درخشش چشمگیر تری داشته باشن اما متاسفانه میلیاردرهای تیمهای اصفهانی نزاشتن و تیم رو به حاشیه بردن ، حالا که فکری محبوب اومده تیم روند قدرتمندی به خودش گرفته و یقین دارم که بازیهای آینده درخشان و پرگل خواهند بود .
امیدوارم تیم خوب آبادان هم به روزهای خوش برگرده اگر پور موسوی قبول کنه و چند تا دستیار خوب در کنار و کار تیمی و تاکتیکی انجام بدن ، چون بازیکنان توانمندی داره ، به امید موفقیت تیمهای خوزستانی و ایشالله اس خوزستان هم بیاد لیگ برتر تا فوتبال خوزستان دوباره خودش رو به رخ پولدارهای تهران و اصفهان بکشونه، هر چند ستاره ساز نیستن و فقط جام رو به وسیله بازیکنان خوزستانی و شهرستانی میگیرن.
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
2
زمانی که اقای بهروز مکوندی مربی نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر بود درسته سقوط کرد ولی خداییش هر نقطه از ایران میرفتم مردم با تحسین از ایشان میگفتند نفت مسجدسلیمان بارسلونایی بازی میکنه و همچنین بهروز اگه اشتباه نکنم هشت سال بازیکن صنعت بوده به نظر بنده بهروز گزینه خوبی میباشد برای صنعت نفت.
چون بنده ایشان را کاملا میشناسم در انزمان مسیولین نخواستند مسجدسلیمان در لیگ بمونه چون مشکلات مالی داشت در صورتی که به لیگ یک میرفت حمایت مالی میشد از طرف وزارت نفت
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
1
2
بنده خدا فکری؛ اگر الان به جای مجیدی، فکری سرمربی استقلال بود و با تیم آخر جدول آن هم تو تهران و آن هم قبل دربی ، ۲ بر صفر می باخت، دهنش را آسفالت میکردند هم از طرف پیشکسوتان منتظر فرصت و هم هواداران خط و خطوطی!!!
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
1
از طرفدارن عزیز نفت مسجدسلیمان میخوام که فکر سرمربی محبوب نفت رو مشغول دربی و تیم استقلال نکنن آقایون حالا میدونم بعضی ها استقلالی و پرسپولیسی هستین اما اینجا فقط از تیم محبوب بختیاری گفته خواهد شد مهم اینه که الان محمود خان با کادر قدرتمندش در سنگر نفت بختیاری مبارزه میکنه و به امید خدا به اهدافی که داره میرسه، ما که خوب میدونیم فکری چقدر بزرگ و دوست داشتنی و بی شیله و پیله هست فقط با زحمت و تلاش به کارش ادامه میده و همین هم رمز موفیتش هست ، امیدوارم دیگه از کیسه و لنگ گفته نشه از شیران زاگرس که با دست خالی ترس و وحشت را به دل حریفانش میندازه.زنده باد نفت زنده باد تیم نفت بختیاری
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
اینجا جا داره از مدیرعامل محترم و دوست داشتنی نفت مسجدسلیمان جناب نظریان و همکارانش جناب سلیمانی و.....اولا که به موقع محمود خان فکری رو آوردن و دوم اینکه فهمیدم در تلاش هستن تا یک ماه دیگه بودجه سال جدید را مشخص و تامین کنن و در ادمه هم با محمود فکری و کادر قدرتمندشان به توافق اولیه رسیدنه ، ایشالله هم سرمربی تمدید بشه و هم بازیکنان جوان و محبوبی که در حال حاضر در تیم قدرت نمایی میکنن ، باید سریع قرار داد این ستاره های دوست داشتنی تمدید بشه که سال دیگه مثل سال قبل نباشع عجله ای مجتبی حسینی اصفهان پرست و پول پرست را آوردن و هیچ تعهدی از لحاظ قانونی و جوانمردی و.....نمیشناسع
جلیل غفوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
0
افرین به مدیریت نفت مسجد سلیمان . اگر فکری نمیاد مسجد سلیمان سقوط می کرد . صنعت نفت باید سرمربی عوض کنه