به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۳۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

جعفری: باید سه امتیاز این بازی را کسب کنیم

جعفری: باید سه امتیاز این بازی را کسب کنیم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و باید این بازی را ببریم تا موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، سجاد جعفری در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت تیمش در آستانه بازی با ماشین‌سازی گفت: شرایط تیم ما بد نیست، ولی دوری از بازی رسمی برای ما چندان خوب نبود. بعد از آمدن محمود فکری شرایط خوبی پیدا کردیم و تعطیلی لیگ برتر برای ما خوب نبود، با این حال سعی کردیم تمرینات خوبی را انجام دهیم و امیدوارم در بازی با ماشین‌سازی یک نتیجه خوب بگیریم.

وی در واکنش به اینکه خیلی‌ها این مسابقه را یک بازی ساده برای نفت مسجدسلیمان می‌دانند، تصریح کرد: اصلاً اینطور نیست و اگر چنین ذهنیتی داشته باشیم قطعاً با مشکل مواجه خواهیم شد. امسال برابر تیم‌های مدعی و بالای جدول نتایج خوبی گرفتیم، ولی در چند بازی که فکر می‌کردیم برنده می‌شویم، این اتفاق رخ نداد و ضرر کردیم. این بازی قطعاً برای ما سخت خواهد بود. نفت مسجدسلیمان برای جدا کردن خودش از پایین جدول به سه امتیاز این بازی نیاز دارد و حق نداریم حریف‌مان را دست‌کم بگیریم. ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و باید این بازی را ببریم تا موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که قراردادش با نفتی‌ها در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید، درباره بحث جدایی قطعی‌اش از این تیم تصریح کرد: من در نیم‌فصل چند پیشنهاد خوب داشتم که باشگاه با جدایی‌ام موافقت نکرد، ولی نمی‌دانم در پایان فصل شرایط چگونه رقم می‌خورد. حتی اگر از نفت مسجدسلیمان هم بروم خودم را مدیون این تیم می‌دانم، ولی واقعاً هیچ چیزی قطعی نیست. اصلاً نمی‌دانم در پایان فصل پیشنهادی به من می‌رسد یا خیر، ولی الان تمام تمرکزم روی موفقیت نفت است و دوست دارم با عملکرد خوبم هواداران تیم و مردم مسجدسلیمان را خوشحال کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
0
0
انشاالله که همینطور هست که میگید و توی بازی های آینده بتونید همه حریفان رو شکست بدین
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
0
0
در بازی دربی استقلال و پرسپولیس یکی یه گل به شکل زدند مال استقلال چون افساید بود مردود شد مال پرسپولیس هم چون افساید بود قبول شد علت پاچه خواری دسته جمعی پرسپولسیها
ببینید ی متر بنر چقدر کمک میکنه
استقلال بنر دست نگرفتند چطور داور و کمک داور زدشون زمین اینه فوتبال کشور ما
روابطیه دیگه ماشاالله پاک پاک متاسفم برای فوتبال ایران
Mis seti
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
حتما میزنیم کاپیتان اگر تو روز خوبت باشه و بقیه شیران زاگرس
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
1
فقط نفت بختیاری ، تیمهای تهران تمام ارکان مملکت پشتشون هستن بازم تو اسیا هیچ غلطی نمیکنن .چون تو ایران با بی عدالتی جام و سهمیه میگیرن. امیدوارم هیچوقت تا زمانی یه فدراسیون و کل دولت و وزیر وزرا با صدا سیما که فقط حرف از اینا تو تلوزیون میزنه و این همه بودجه که به اینا میدن ادامه داره به سکویی تو اسیا نرسن. چون همش حق تیمهای شهرستانی رو ضایع میکنن دیشب انگار مملکت مال این دوتا تیم هست چنان تو ورزشگاه حمله حمله میکردن به همدیگه .اگر اصول و قوانینی سره جاش باشع باید بخاطر تکرار چندین چند ساله این دو تا تیم بایستی یک سال از لیگ کنار گذاشته بشن .البته اگر صدا سیما و مردم بزارن همین مردم انگار این دوتا تیم چه گلی به سره این مردم زدنه چنان مجازی و حقیقی رو فوش و بد بیراه کردن که نگو .انصافا کسی نیست بگه صدا سیما تونملینده یه ملتی چرا اینقدر این مسابقه رو بزرگ میکنی که این مردم فوتبال ندیده چنان فرهنگ و تمدن این سرزمین رو با چرندیاتشون زیر سوال میبرن متاسفیم .کی میتونه رسانه های توخالی و غیر مفید رو جمع کنه که سالهاست کارش دروغ پردازی و بزرگ نمایی الکی.....جدیدا هم اسم بعضی بازیا یا میزارن ال کلاسیکو یا دربی آسیا.. ‌باور جمع کنید این فوتبال دیشب با درگیراش و داوریش و اخلاقش و..‌‌‌‌‌‌‌‌..‌در حد افغانستان هم نیست.