به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۳۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

علوانی: برای قهرمانی نباید امتیازی از دست بدهیم

علوانی: برای قهرمانی نباید امتیازی از دست بدهیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان با اشاره به اهمیت بازی پیش‌روی تیمش در دربی خوزستان، گفت: قطعا برای برد و سه امتیاز به میدان می‌رویم، چراکه اگر قرار است قهرمان شویم نباید هیچ امتیازی را از دست بدهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، نرگس علوانی در گفت‌وگو با ایسنا در ابتدا درباره تداوم صدرنشینی تیمش در مرحله پلی‌آف لیگ برتر با برد مقابل هیات خراسان رضوی، اظهار کرد:‌ ‌پیش‌بینی بازی سخت مقابل هیات خراسان را داشتیم زیرا حریف یکی از تیم‌های خوبی لیگ و دارای بازیکنان و کادرفنی خوب است. در مرحله گروهی نیز با این تیم بازی و توانسته بودیم این تیم را شکست دهیم اما می‌دانستیم بازی مرحله گروهی با مرحله پلی‌آف خیلی متفاوت است. هر دو تیم برای سه امتیاز آمده بودند و نمی‌خواستیم صدر جدول را از دست بدهیم که خدا را شکر هم توانستیم از این دیدار با برد و سلامت عبور کنیم.

وی درباره علت موفقیت پالایش نفت آبادان در فصل جاری لیگ برتر نیز گفت:‌ مهمترین رکن موفقیت ما این است که بازیکنان‌مان به باور رسیده‌اند و فعل خواستن را به درستی صرف کرده‌اند و در تمام بازی‌ها با تمام وجود بازی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در پاسخ به این سوال که با این نتایج، قهرمانی را برای خود متصور هستید؟ عنوان کرد: خیلی زود است که درباره قهرمانی صحبت کنم اما هدف اصلی ما قهرمانی است و خدا را شکر تاکنون به هدف‌مان نزدیک شده‌ایم. البته سه بازی خیلی مهم در پیش داریم که امیدوارم با موفقیت این بازی‌ها را هم پشت سر بگذاریم.

وی درباره بازی این هفته تیمش در دربی خوزستان مقابل ملی‌حفاری، گفت: بازی حفاری برای ما با دیدارهای دیگر هیچ فرقی ندارد و خیلی مهم است زیرا ملی‌حفاری یکی از تیم‌های خوب لیگ است که سال‌ها است قهرمانی را با خود یدک می‌کشد و قطعا برای برد و سه امتیاز به میدان می‌رویم، چراکه اگر قرار است قهرمان شویم نباید هیچ امتیازی را از دست بدهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
0
0
حفاری امیدی دیگه نداره باید این سه بازی محکم کار کنیم وبه پیروزی برسیم قهرمانی تو چنگ ماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
0
0
پیشنهاد میکنم با توجه به اینکه حفاری امیدی برای قهرمانی نداره در برابر پالایش نفت خیلی محکم بازی نکنن که پالایش خسته بشه و در بازیهای بعدی انرژیش تحلیل بره خلاصه یادمون باشه همینطور که حفاری با قهرمانی باعث افتخار خوزستان شد امسال هم این مسیولیت برگردن پالایش نفته که این افتخار و قهرمانی را برای خوزستان تداوم ببخشه خلاصه سعی کنید هوای همو داشته باشید و مصدومی روی دست همدیگه نذارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
0
0
درود بر خانم علوانی این مربی فهیم و زحمتکش که بهمراه بازیکنای متعصب و تواناش فعل خواستن و افتخار را رقم زده اند و امیدوارم با قهرمانی مزد زحماتشونو بگیرن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
0
0
تیم پالایش آبادان امسال افتخار آبادان و خوزستانه