به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ September 2024 28
کد خبر: ۳۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

شاگردان نکونام در تهران به میدان می‌روند

شاگردان نکونام در تهران به میدان می‌روند

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان اردوی یک هفته‌ای را در تهران برپا خواهد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، اعضای تیم فولاد خوزستان که بعد از بازی مقابل سایپا عازم مرخصی شده‌اند، از هفته آینده دور جدید تمرینات‌شان را در تهران آغاز می‌کنند تا برای ادامه لیگ آماده‌تر شوند.

شاگردان جواد نکونام علاوه بر انجام تمرینات قرار است که دو مسابقه تدارکاتی در پایتخت برگزار کنند. آلومینیوم اراک یکی از تیم‌هایی است که فولادی‌ها قصد دارند مقابل آن به میدان بروند اما حریف بعدی فولادمردان هنوز مشخص نیست.

شایان ذکر است، پیش از این تیم‌های نفت مسجدسلیمان و صنعت‌نفت آبادان به منظور برپایی اردوهای تدارکاتی عازم تهران شده بودند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۵
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
1
1
جالبه آذری جریمه تعین کرده !
دو بازی ببریم میبخشن جریمه رو قطعی نیست
بعدشم اصلا ۱۵% هم نه بگو ۵۰% جریمه
که چی؟
کادری که دانش نداره
بازیکنایی که با دلالی اومدن هر چقدر جریمشون کنی حدشون همینه
لبوانی که نیم لیتر ظرفیت داره چه آب از رود چه دوغ چه هر چی بزاری و بخری بیش تر نیم لیتر تحمل نداره
نکونام و کادرش و باندش پیرمردای شمالی و اصفهانی دسته ۱ شمال هم زبادشونه نه فولاد قهرمان!
آذری به فکر برانکو باش یا خودتم برو
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
جریمه همش دروغه. با این خبر میخان که هواداران اروم کنن تا نگن نکونام اخراج کنید
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
1
اگر به بازیهای دوستانه جام میدادن فولاد قهرمان میشد امسال همه بازیهای دوستانه رو بردیم ولی بازیهای رسمی !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
0
خود نکونام شاگردی بیش نیست، متاسفانه در خوزستان فوتبال خیز این آقا صرفا بخاطر نفوذش، ضربه به تیم ریشه دار خواستیم وارد میکنه و. آقای آذری بدون درنظر گرفتن احساسات مردم فوتبال دوست تمام قد از این آقا حمایت میکنه و وقتی دیگع شانسی برای کسب سهمیه نداره، این بار هم وعده فصل آتی زا خواهد داد، اگر بازهم آذری و. نکونام باشند فولاد دیگه اون تیم مربوط. نخواهد بود. متاسفم برای مسئولین باصطلاح فوتبالی
bahman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
1
فکر میکنم اقای آذری فهمید طرفداران فولاد تو فضای مجازی اطلاعیه زدن قراره تجمع اعتراضی بکنن و از ترس تجمع طرفداران تیمو داره می بره تهران.
اقای پورموسوی هم از ترس طرفدارای آبادانی تیم صنعت رو برده تهران.
من هوادار صنعت نفتم مشکل صنعت و فولاد مدیرای اصفهانی هستن که دلشون بحال خوزستان نمیسوزه.
رییس هیات مدیره تیم صنعت نفت اقای اصفهانی نشسته داره سقوط صنعت رو نگاه میکنه و اصلا دلش بحال باشگاه نمیسوزه چون اگه صنعت سقوط کنه بنفع ذوب آهن میشه و تیم اصفهانی نجات پیدا میکنه ولسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
0
آذری هر وقت میبازه و یا مساوی میگیره روز بعدش جلسه میگذاره که ذهن تماشاگران را منحرف و مشغول کند . هفته قبل که با خوش شانسی به تراکتور نباختیم و مساوی در خانه گرفتیم فرداش با رئس کمیته پزشکی فدراسیون جلسه داشت و این هفته بعد از باخت با سایپا با رئیس دپارتمان داوری جلسه داشت . که این جلسات هیچ ربطی و سنخیتی با شکستهای تمامی تیمهای تحت حمایت شما نداره از تیمهای پایه که همگی حذف شدن تا تیم بدبخت و ته جدولی فولاد نوین و تیم شکست خورده فولاد در لیگ برتر . همه اینها کارنامه شماست نه جلسات و مصاحبه های قرمز و آبی و اساسنامه فدراسیون و نشان دادن عشق و علاقه تان به تیم محبوب تان ذوب آهن و مخفی کردن عشق و علاقه تان به تیم محبوب سپاهان که صدر نشین است و ته دلتان شاد شاد است . حالا بهر جهت رسیدیم نامی هم از فولاد به عنوان تیم معمولی میبریم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
0
شما هم تشریف ببرید بغل دست پورموسوی بیسواد وعیسی زاده بی عرضه،دست در دست هم تیم های محبوب استان رو به نابودی میکشونید بدون این که ذره ای احساسات پاک هواداران براتون مهم باشه و وجدانتون به درد بیاد از این خیانتی که در حق مردم مظلوم خوزستان می کنید چون فقط براتون پول مهمه که بهتون میرسه که الهی همش بشه خرج دوا و درمونتون
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
0
جناب آذری درسته اینجا سرزمین واژه های وارونه هست وهر حرفی که مسئولین ما میگن برعکسش میشه ولی دیگه نه در این حد که شعارهای در ظاهر زیبا وعوام فریب اما به واقع پوشالی شما در بدو ورود به باشگاه بزرگ فولاد هنوز دو سال از بیان اون هاو حضور شما در این باشگاه نگذشته بخواد تیم بزرگسالان، آکادمی و فولاد نوین رو به نابودی بکشونه، مگر این که شما با قصد قبلی و با هدف نابودی فوتبال خوزستان اومده باشین چیزی که در ظاهر امر درست به نظر میرسه تهی کردن تیم بزرگسالان فولاد از بازیکنان بومی، تضعیف آکادمی و ته جدولی و در آستانه سقوط بودن فولاد نوینی که فصل قبل تا آخرین روز مدعی صعود به دسته اول بود
وقتی آذری اومد خوشحال شدم که فولاد بعد از استاد دهکردی مدیری موفق و ورزشی نصیبش شده که می‌تونه راه موفقیت سالیان گذشته ذوب رو در فولاد هم پیاده کنه اما زهی خیال باطل که اصفهانی ها آدمای بسیار زیرک و زرنگی هستن اگر آذری همچنان مدیری موفق بود از ذوب آهن بیرونش نمی‌کردن یا فوقش میبردنش سپاهان چرا بذارن بیاد خوزستان و باشگاه فولاد، اگه هم اول فصل سپاهان باهاش مذاکره کرد و گفت بخاطر آقای محمدی مدیرعامل وقت شرکت فولاد نرفتم و موندم باورکردنی نیست چون اصفهانی ها هروقت هرچی که خواستن از خوزستان ببرن رو بردن، انتقال یک مدیر اصفهانی که دیگه امر خارق العاده ای نبوده.
قطبی هم وقتی اومد فولاد حرفها وشعارهای قشنگی داد از قهرمانی فولاد در آسیا گفت مثل آذری که حرف از برنامه سه ساله و موفقیت فولاد در آسیا زد آیا براستی ما مردم خوزستان اینقدر ساده لوح به نظر میرسیم که هرکسی از راه میرسه با شعارهاش فریبمون میده ولی موقع رفتن جز بدهی و ویرانی چیزی برامون بجا نمی‌ذاره؟
بجه اهواز ساکن قزوین فولادی
|
Italy
|
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
0
مگه نکونام نگفت تیم خسته س استراحت نداریم . پ بازی تدارکاتی چرا گذاشتین. همش دروغ واسه توجیه شکست تو لیگ بود به تیم بیشتر استراحت بده مشتی
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
0
عیار آذری هم مشخص شد توخالی، حراف ،شارلاتان
،فقط قمپز بیخودی و هوچیگری .
امسال یکی از بهترین سالهای بودجه ای فولاد بود که نکونام و آذری با جذب بدترینها فرصت ایده آل فولاد را نابود کردند.
در مورد بسته شدن پنجره فولاد غیر از رضایی نادان ، نکونام هم جز مقصران اصلیست ،نکونام به خواست خودش مامور مذاکره مستقیم با بازیکنان بود و اصلا برگه فسخ قرارداد بلبلی را نخواست و اصرار داشت زودتر قرارداد بسته شود.
آذری که امد می توانست با ۵۰ میلیون رضایت مالک طمعکار سپیدرود را بگیرد که از سر لجبازی یا عمدا این کار را نکرد تا فولاد قدرت نگیرد و سپاهان یک رقیب کمتر داشته باشد.
کارنامه فاجعه بار آذری و نکونام موجب اعتراض به حق هواداران شده است و آذری به جای پاسخگویی به فکر ایجاد چند دستگی بین هواداران است تا برنامه اش را تکمیل کند و در دولت بعدی پست بگیرد.
.آذری فکر همه چیز بود غیر از فولاد
امیدوارم فصل آینده یک مدیر بی حاشیه ،با شخصیت و کاربلد و یک سرمربی خارجی کارنامه دار برای فولاد استخدام شود تا بیش از این هواداران صبور فولاد رنج نکشند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
0
0
میخوان از گرمای اهواز فرار کنن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
0
0
دارن تیشه به ریشه خوزستان می زنند. آذری یک شومن حراف تمام عیار است و فقط با زبان میخواد نقش آدم های کاربلد و مدیر موفق را بازی کند. هیچ دانش و سواد نه تنها فوتبالی که ورزشی ندارد و سوادش در حد کپی پیست کردن مقالات روزنامه ای است. این چند سال بدترین دوران فوتبالی نه تنها فولاد که کل تیم های خوزستانی که دست یک مشت حراف افتاده اند.
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
0
0
الان که نوبت به نفت مسیجدسلیمان رسید برای باخت فولاد جریمه انتخاب میکنه بازی با تهرانی ها و اصفهانی ها جریمه ندارد احسنت آذری ضد خوزستانی
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
0
0
خیلی ها ماموریت ویژه دارنند که مهد فوتبال ایران را نابود کنند کجاست آن فولادی که شش هفت بازیکن تیم ملی داشت بعد اون دوران دیگه فولاد مقتدر ندیدیم .
هادی گچساران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
0
0
نکونام به درد فولاد خوزستان نمی خوره تیم های بزرگ مربی های بزرگ میخواهند .این همه بازیکنان خوبی که تو فولاد وجود داره متاسفانه مربی که درست بتواند این بازیکنان را به بازی بگیره وارنج تیمی خوبی را طراحی کند وجود ندارد .نکونام در حد فولاد نمی باشد.