به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

احتمال کسر امتیازات نماینده فوتبال خوزستان

احتمال کسر امتیازات نماینده فوتبال خوزستان

خوزستان اسپورت- یکی از تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ دسته دوم ایران در خطر کسر امتیازات قرار گرفته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، یک تیم خوزستانی حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال ایران با اتهام استفاده از یک بازیکن غیرمجاز در چند بازی رسمی مواجه شده است و احتمال می‌رود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اقدام به کسر چندین امتیاز از این تیم نماید.

گفته می‌شود یکی از بازیکنان این تیم خوزستانی در حالی که مشمول خدمت سربازی بوده، با ارائه گواهی دانشجویی غیرواقعی اقدام به امضای قرارداد و همراهی تیمش در چندین بازی لیگ دسته دوم کرده است و هم‌اکنون پرونده مذکور توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حال بررسی می‌باشد.

نکته جالب اینجاست که شاکی این تیم خوزستانی، یکی دیگر از تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ دسته دوم است! چندی پیش که دو نماینده خوزستان در لیگ دسته دوم به مصاف هم رفتند و بازی آن‌ها با نتیجه مساوی خاتمه یافت، یکی از این دو تیم با ارائه شکایت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مدعی شد که دیگر تیم هم‌استانی از وجود یک بازیکن غیرمجاز استفاده کرده و باید نتیجه این بازی 3 بر صفر شود!

در همین راستا، چنانچه موضوع تخلف باشگاه مزبور ثابت شود، نه تنها نتیجه این بازی 3 بر صفر خواهد شد، بلکه تمامی بازی‌هایی که بازیکن موردنظر در آن‌ها به میدان رفته است، طبق مقررات 3 بر صفر به‌نفع حریفان می‌شود!

اگر این اتفاق رخ دهد، یک تیم خوزستانی که شاکی پرونده است صاحب برد 3 بر صفر می‌شود، اما دیگر تیم خوزستانی که از بازیکن موردنظر استفاده کرده است در چندین بازی 3 بر صفر بازنده خواهد شد و آن‌گاه شرایط نامطلوبی در جدول رده‌بندی متحمل می‌شود!

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که قرار است طی روزهای آینده رأی رسمی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این رابطه صادر شود و باید دید که چه سرنوشتی برای نماینده خوزستان در لیگ دسته دوم رقم می‌خورد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
0
0
گل بود به سبزه هم آراسته شد ...
امسال تیمای خوزستانی همه جوره شکست خوردن فقط تقلب رو کم داشتیم .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها