به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 16
کد خبر: ۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
تعداد نظرات: ۷ نظر

5+1 چهره آشنا در ترکیب نفت تهران/ بازیکنانی که می‌توانستند فولادی باشند

خوزستان اسپورت- نفت تهران در حالی صدرنشین لیگ برتر شده و بعد از ظهر فردا برابر فولاد خوزستان صف آرایی می کند که 1+5 بازیکن این تیم برای هواداران فولاد و فوتبال خوزستان چهره هایی آشنا هستند. خوزستان اسپورت نگاهی انداخته به 1+5 بازیکن نفت تهران که گرچه ممکن است تأثیری در نتیجه بازی فردا بین نفت و فولاد نداشته باشند، اما می توانستند در این فصل برای فولاد به میدان بروند و به تکرار قهرمانی این تیم کمک کنند.
صف آرایی 1+5 بازیکن آشنای نفت علیه فولاد/ بازیکنانی که می توانستند فولادی باشند

1- ایمان مبعلی
نبض تپنده تیم نفت تهران در میانه میدان، یک بازیکن خوزستانی است که با پیراهن فولاد خوزستان در فوتبال ایران اوج گفت.
ایمان مبعلی پس از درخشش و قهرمانی با پیراهن تیم جوانان استقلال اهواز به همراه چند بازیکن دیگر این تیم به باشگاه فولاد خوزستان پیوست و با فولاد تا کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر پیش رفت. مبعلی پس از انتقال به امارات که توسط باشگاه فولاد خوزستان صورت گرفت، چند سال را در آن کشور توپ زد ولی در بازیگشت به ایران نتوانست راهی به تیم سابقش پیدا کند.
مرد اول خط میانی نفت تهران به همراه اسماعیل شریفات در ردیف دوم جدول گلسازان لیگ چهاردهم قرار گرفته است. مردی که در بازی رفت برابر فولاد سازنده هر دو گل نفت تهران بود و کمبود بازیکنی مثل او در خط میانی فولاد خوزستان به وضوح حس می شود.

صف آرایی 1+5 بازیکن آشنای نفت علیه فولاد/ بازیکنانی که می توانستند فولادی باشند

2- غلامرضا رضایی
مهاجم شیرازی فوتبال ایران از جمله بازیکنان فولاد بود که با این تیم به قهرمانی لیگ سیزدهم رسید.
غلامرضا رضایی در دو مقطع در لیگ های نهم و سیزدهم به فولاد خوزستان پیوست و پس از احیاء شدن با پیراهن این تیم راهی تیم های تهرانی شد. گرچه رضایی در ابتدای لیگ دهم شخصاً نخواست در فولاد بماند و دوست داشت پیراهن پرسپولیس را بر تن کند ولی امسال شرایط به گونه ای بود که اگر سرمربی فولاد چراغ سبز نشان می داد، مسئولان فولاد قرارداد این بازیکن را تمدید می کردند.
مهاجم شماره 10 نفت تهران اگر امروز در فولاد حضور داشت، می توانست به این تیم در مسابقات فشرده نیم فصل دوم کمک کند. این اتفاق در سال گذشته افتاده بود.

صف آرایی 1+5 بازیکن آشنای نفت علیه فولاد/ بازیکنانی که می توانستند فولادی باشند

3- لیاندرو پادووانی
مدافع برزیلی نفت تهران که از او به اشتباه «لئوناردو» نام برده می شود، از دیگر بازیکنانی است که فردا برابر تیم سابقش قرار خواهد گرفت.
لیاندرو پادووانی طی دو فصل حضورش در فولاد خوزستان روزهای خوبی با این تیم داشت. این مدافع که شش گل با پیراهن نفت تهران در لیگ برتر به ثمر رسانده، تمایل زیادی برای ماندن در فولاد داشت ولی دراگان اسکوچیچ به باشگاه فولاد اعلام کرد نیازی به حضور این بازیکن ندارد. مدیربرنامه های مشترک پادووانی و پریرا، برای آن که این بازیکن را در فولاد نگه دارد، به فولادی ها اعلام کرد در صورتی مقدمات ماندن لوسیانو پریرا در فولاد را فراهم می کند که پادووانی نیز در این تیم حفظ شود. این موضوع مورد موافقت اسکوچیچ قرار نگرفت و این مربی به باشگاه ابلاغ کرد که فقط پریرا مورد تأیید اوست و پادووانی را نمی خواهد.
مدافع شماره 20 نفت تهران فردا در ردیف بازیکنانی قرار می گیرد که علیه تیم سابقش قرار خواهد گرفت.

صف آرایی 1+5 بازیکن آشنای نفت علیه فولاد/ بازیکنانی که می توانستند فولادی باشند

4- وحید امیری
بازیکن ملی پوش لرستانی نفت تهران بازیکنی است که در فوتبال خوزستان اوج گرفت و به لیگ برتر انتقال یافت.
وحید امیری با پیراهن نفت مسجدسلیمان در لیگ دسته اول چنان درخشید که منصور قنبرزاده مدیرعامل خوزستانی نفت تهران برای انتقال این بازیکن به تهران ترغیب شد. مسئولان و مربیان نفت مسجدسلیمان در ان مقطع به کادر فنی فولاد پیشنهاد دادند که وحید امیری و حمید بوحمدان را جذب کنند تا این دو بازثکن راهی نفت تهران نشوند ولی حسین فرکی این دو بازیکن را نپذیرفت.
بازیکن چپ پای نفت تهران که در بازی دور رفت زننده هر دو گل نفت تهران برابر فولاد خوزستان بود، در این فصل یکی از ارکان صدرنشینی نفت تهران است.

صف آرایی 1+5 بازیکن آشنای نفت علیه فولاد/ بازیکنانی که می توانستند فولادی باشند

5- عباس بوعذار
هافبک اهوازی تیم نفت تهران یکی از استعدادهایی بود که راهی به تیم های خوزستانی حاضر در لیگ برتر پیدا نکرد و راهی تهران شد.
عباس بوعذار در نقل و انتقالات زمستانی از استقلال اهواز به نفت تهران رفته و هر گاه که فرصت بازی در خط میانی پرمهره زردپوشان را یافته، خودی نشان داده است. بوعذار با درخشش در بازی نفت و سایپا باعث پیروزی نفت و انتقال صدرنشینی از تیم فولاد به تیم نفت شد. شاگردان منصوریان از آن روز به بعد، صدر جدول را به هیچ تیمی ندادند.
بازیکن باتکنیک اهوازی نفت تهران که سهمیه زیر 23 سال محسوب می شود، یکی از استعدادهای بومی بود که می توانست بدون پر کردن فهرست بازیکنان بزرگسالان فولاد در لیست سهمیه زیر 23 سال این تیم قرار بگیرد و در این روزهای سخت به تیم سرخ پوش اهواز کمک کند.

صف آرایی 1+5 بازیکن آشنای نفت علیه فولاد/ بازیکنانی که می توانستند فولادی باشند

1+5- سیامک کورشی
آخرین بازیکن از این فهرست شش نفره، نه خوزستانی است و نه سابقه بازی در تیم های خوزستانی را داشته است.
سیامک کورشی که سال گذشته در ملوان زیر نظر دراگان اسکوچیچ توپ می زد، یکی از بازیکنانی بود که در نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه اسکوچیچ قرار داشت تا در قلب خط دفاعی فولاد خوزستان بازی کند. مسئولان باشگاه فولاد نهایت تلاش را برای جذب این بازیکن به خرج دادند و حاضر به پرداخت مبلغ رضایت نامه او شدند ولی علیرضا منصوریان که نمی خواست تیم رقیبش تقویت شود با این انتقال مخالفت کرد.
مدافع میانی نفت تهران اگر در نیم فصل دوم پیراهن فولاد خوزستان را به تن می کرد، می توانست مشکلات فولاد در قلب خط دفاعی را برطرف کند تا خیال هواداران فولاد از این ناحیه آسوده شود.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
0
8
اینقدر اما و اگر توش بود که شدت عصبانیت ناخاسته اشک از گوشیه چشمم زد بیرون قسمت بود کاش یه استعداد یاب خوب داشتیم که اینقدر حسرت نخوریم همین یه ساعت پیش داشتم بازی امیدای نفت اهواز ذوب اهن میدیم واقعا چنتا ستاره واستعداد توشون دیدم همچنین کارون امیدوارم همشون موفق بشن تو فوتبالشون ولی دوست داشتم ستارهای خوزستان درست استعداد یابی بشن وبه فولاد بیان.
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
0
6
خالا اینها رفتند که دلیل رفتنشان موجه بود یا نه را نمی دانم، ولی باقی بازیکنا رو بچسبید، مگه از اینا کم داریم؟ مگه همین فولاد نوین الان صدر جدول نیست؟ مگه هر وز خبر نمی زنید امیدهای فولاد، نفت آبادان، استقلال اهواز فلان بازی رو بردند و فلان کار رو کردند؟ خوب توی هر کدام از این تیمهای قهرمان و نایب قهرمان 4 تا بازیکن بدرد بخور نیست؟ اصلا همین فولاد چرا باید تو بازی با الهلال 3 تا جوون رو بازی بده؟ یعنی تو کل این فصل نمی شد هر بازی 10 دقیقه به اونها بازی داد؟ نمی شد تو بعضی از بازی ها به یه سری بازیکن اصلی استراحت داد؟ چرا ساسان ببچاره باید همه بازی ها اینقد بدوه؟ اسماعیل مگه چقد جون داره؟ مهرداد چرا مصدوم شد؟ هر بازی امید بیچاره بازی کرده و اشتباه کرده دوباره بازی بعد بازی کرده، خوب بهتر نبود یه جوون جاش بازی می کرد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
0
1
آقاي فولادي بالا رو درست نخوندي مربي وقت نفت مسجوسليمان خيلي تلاش كردكه اميري وبوحمدان به تهران ونفت اون شهر نروند.اما هيچ استقبالي از طرف مديريت وآقاي فركي نشد كه نشد.هردوي اين عزيزان هستندو ميتونيد باهاشون مصاحبه كنيد.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
0
2
چرا خوندم حسرتم بخاطر فهرست جذب ستاره هایه که یه سال قبلش ستاره نبودن وبراحتی می تونستیم بیاریمشون من ناراحت اینم که چرا استعدادیاب خوب نداریم همین الان کلی ستاره تولیگ های خوزستان و دیگر تیمای حاصر تو ردهایه سنی هست ولی فولاد فقط گیر داده به اکادمی و از بقیه تیمای استان که مایلن بازیکناشون دراختیار فولاد بدن حالا با مبلغی پول توجه زیادی نمی کنه بابا اینجا خوزستان کلی بازیکن هست خوده باشگاه باید استعدادیابی کنه لیگ یک دو سه چهار حتی محلاتم باید زیر نطر داشته باشه فولاد دیگه مثل قبلنا نیست که از همه جا بازیکن میاورد ما نیاز به یک مدیر استعدادیاب داریم واجبه. برای تیم همیه تیمای جهان دارن ما هم باید داشته باشیم.
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
0
2
همه یه طرف ایمان هم یه طرف واقعا چرا باید ایمان از تیم محبوبش دور بمونه؟ چرا باید غرض ورزی و باند بازی باعث جدا ماندن یکی از اسطوره های فولاد و خوزستان از تیم زادگاهش بشه؟ من قبلا این موضوع رو از دوستان خوزستان اسپرت پرسیده بودم که قرار شد در قالب یک مصاحبه با آقای دهکردی به این موضوع پرداخته شود اما خبری نشد امیدوارم در فرصتی مناسب به این موضوع پرداخته شود
مائده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
0
2
الان نه وقت حسرت خوردنه نه جاشه!!باید با همین بازیکنایی که داریم بهترین عملکردو داشته باشیم..
ولی خداییش مبعلی حیفه!!!باید بیاد فولاد♥
پاسخ ها
استقلال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
100%