به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ July 2024 03
کد خبر: ۳۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

تمدید مهلت استعدادیابی بازیکنان فوتبال

تمدید مهلت استعدادیابی بازیکنان فوتبال

خوزستان اسپورت- مهلت استعدادیابی و معرفی استعدادهای برتر استانها در رده سنی زیر 16 سال تمدید شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که حسن کامرانی‌فر، سرپرست دبیرکل فدراسیون با ارسال نامه‌ای به روسای هیات فوتبال استانها از تمدید مهلت استعدادیابی و معرفی استعدادهای برتر استانها در رده سنی زیر 16 سال خبر داد.

در این نامه آمده است:

درخصوص استعدادیابی بازیکنان زیر 16 سال به آگاهی می‌رساند، با توجه به تعطیلات و محدودیت های ناشی از شرایط کرونایی موجود در کشور و بنا به درخواست مکرر استانها تاریخ خاتمه استعدادیابی از 31 مرداد به 10 شهریورماه و تاریخ معرفی استعدادهای برتر از اول شهریور به 11 شهریورماه تغییر یافت.

با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری استعدادیابی منطقه ای و ملی این رده سنی، امکان تمدید مجدد مهلت ارسال اسامی و مشخصات بازیکنان مستعد آن استان وجود نخواهد داشت.

گفتنی است، کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با بهره گیری از استعداد یاب های متبحر در تمامی استان های کشور مبادرت به کشف استعدادهای جدید کرده است وجمع کل این افراد 25 هزار و 700 نفر بوده است.

لینک سامانه استعدادیابی فدراسیون فوتبال

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علی
|
United States of America
|
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
0
0
نمیدونم چرا استان های که هیچ فوتبالی نداشتن اصلا دور افتاده بودن و کم استعداد تو این چند سال چرا اینقدر تو رده های پایه پیشرفت کردن و الان چند لژیونر دارن ولی متاسفانه فوتبال خوزستان با لابی و ضعف مدیریت روز به روز تیم های پایه ضعیف شدن و اومدن بازیکنای غیر بومی فوتبال خوزستان رو نابود کرد و الان ما از استانهای در دو و سه همه عقب افتادیم واقعا جای تاسف داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
0
0
خوزستان اسپورت سوالی داشتم .آدرس کجاست کجا باید مراجعه کنیم
مدیر پایگاه
سلام
وارد سامانه فدراسیون که بشوید و ثبت نام کنید اطلاعات بعدی از طریق سامانه فدراسیون به شما اعلام خواهد شد.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها