به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ September 2024 28
کد خبر: ۳۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
تعداد نظرات: ۵ نظر

مهاجمانی که در فولاد و نفت گل نزدند!

مهاجمانی که در فولاد و نفت گل نزدند!

خوزستان اسپورت- تعدادی از مهاجمان حاضر در ترکیب سه تیم خوزستانی در طول بیستمین دوره لیگ برتر ایران حتی یک گل هم نزدند!

به گزارش خوزستان اسپورت، سه نماینده خوزستان در حالی بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال را پشت سر گذاشتند که از نظر آمار گلزنی شرایط مطلوبی نداشتند و برای فصل آینده باید به دنبال تقویت تیم‌هایشان در بخش تهاجمی باشند.

در صنعت‌نفت آبادان یک هافبک به‌نام طالب ریکانی بهترین گلزنی تیمش بود که 9 گل زد و بهترین گلزنان فولاد خوزستان فقط 5 گل در 30 مسابقه لیگ به ثمر رساندند! نفت مسجدسلیمان هم گلزنی به‌نام ساسان حسینی با 8 گل زده داشت که دیروز به گل‌گهر سیرجان پیوست.

اما جالب است بدانید بین سه تیم خوزستانی چند مهاجم حضور داشتند که طی 30 مسابقه لیگ برتر هیچ‌گاه موفق به گلزنی نشدند و حتی یک گل هم در لیگ برتر نزدند!

در نفت مسجدسلیمان، مهدی ایزدی، محمد بلبلی و امیرحسین باقرپور سه مهاجمی بودند که هیچ‌گاه طعم گلزنی با پیراهن شیران زاگرس را نچشیدند و بدون گل زده لیگ بیستم را به پایان رساندند.

در صنعت‌نفت آبادان، حسن بیت‌سعید مهاجم باتجربه زردپوشان، فصل گذشته را با بدشانسی کامل به پایان رساند و برای اولین بار طی دوران فوتبالش در طول یک سال حتی یک گل هم نزد.

در فولاد خوزستان نیز تعدادی از بازیکنان بخش تهاجمی، یک سال کامل را بدون گل زده در لیگ برتر فوتبال سپری کردند. محمدرضا عباسی که از ذوب‌آهن به جمع فولادمردان پیوست، شروین بزرگ مهاجم بلند قامت فولادی‌ها و حسین ابراهیمی بازیکن شمالی سرخ‌پوشان سه مهاجمی بودند که در طول 30 هفته مسابقات لیگ برتر نتوانستند قفل دروازه حریفان را باز کنند.

تیم ذوب‌آهن اصفهان که در رده چهاردهم جدول قرار گرفت و در آخرین روز لیگ از سقوط گریخت، در فصل گذشته 28 گل زد و این در حالی بود که هیچ‌کدام از سه نماینده خوزستان حتی به اندازه ذوب‌آهن ته جدولی گل نزدند!

این آمار ناامید کننده نشان دهنده نیاز اساسی تیم‌های فولاد خوزستان، صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان به تقویت بخش تهاجمی تیم‌هایشان در فصل آینده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
4
1
جواد نکونام حق داشت که حسن بیت سعید رو نخواست مهاجمی که یکسال نتونس یه گل بزنه فوتبالش تمام شده.
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
1
2
همانطور که در متن نوشته شده : آمار نا امید کننده ، بهترین جمله ای که می شود برایشان بکار برد ، مهاجمی که طی یک فصل تمام و در سی بازی گل نزده باشه که مهاجم نیست بلکه فوتبالیست نیست ، شما یک نوجوان ۱۳ ساله را هم بجای اونها میزاشتید بالاخره یگ گل و یا بیشتر از آن را می زد ، اینها خودشون باید به وجدان خودشون رجوع کنند و فوتبال را بزارن کنار و برن دنبال ی کار و کاسبی دیگر و بیشتر از این اعصاب هواداران را خراب نکنند .
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
0
0
خداییش منصف باشیم، نمیخام بحث بومی و غیر بومی باشه، اما حسین ابراهیمی، بازیکن خوبیه، نکونام بش بازی نمیداد، همانطور که یه نجاریان نداد، بازیکن باتجربه شمالی که خوب هست، بنظرم نکهش دارن، ابشکم خوبه نگهش دارن، متعصب و باتجربست، بنظرم خلا یه هافبک قهار و بازی ساز و یه مهاجم شش دانگ حتی با هزینه کرد 1میلیون دلار ارزش داره بگیرید، و چندتا بازیکن اماتور که بدردنخورن نگیرین، پول خوب بدید دو بازیکن 6تا ضعیف نگیرید
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
2
2
با تغییرات درفولاد و شرایط بسیار بد تیم های نفت مسجدسلیمان وآبادان بنظر میرسد امسال دو تیم از خوزستان سقوط نمایند
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
1
3
اقا حسین درباره بیت سعید باهات کاملا موافقم . اما نکونام اشتباهش این بود که مهاجمای بی خاصیت مثل ساسان انصاری و شروین وعباسی رو اورد