به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

تداوم پیروزی‌های پرگل حریف آینده فولاد

افشین احمدی
تداوم پیروزی‌های پرگل حریف آینده فولاد

خوزستان اسپورت- تیم السد دوحه به یک پیروزی پرگل دیگر در مسابقات لیگ ستارگان قطر دست یافت.

به گزارش خوزستان اسپورت، السد که حریف آینده فولاد در لیگ قهرمانان آسیا است، در دیداری از هفته بیست و پنجم لیگ ستارگان قطر به مصاف تیم سرشناس و مدعی الجیش رفت و با نتیجه پرگل پنج بر دو به برتری رسید.

در این بازی که در ورزشگاه عبدالله بن‌ناصر دوحه و به میزبانی الجیش برگزار شد، تیم السد با گل‌های موریکوی (33)، مدافع حریف (45)، خلفان ابراهیم (50)، حسن الهیدوس (81) و گرافیته (90) در مقابل گل‌های الجیش که توسط وسام رزق (44 – پنالتی) و واگنر ریبیرو (86) به ثمر رسیدند، میزبان خود را با نتیجه‌ای سنگین مغلوب کرد.

با این نتیجه، تغییری در جایگاه تیم السد در جدول رده‌بندی لیگ قطر حاصل نشد و این تیم هم‌اکنون با پنج امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین لخویا، در رده دوم لیگ چهارده تیمی این کشور قرار دارد.
دیدار بعدی السد در لیگ ستارگان، پنج‌شنبه هفته جاری در برابر تیم قعر جدولی الشمال برگزار می‌شود.

گفتنی است السد قطر همراه با تیم‌های فولاد ایران، الهلال عربستان سعودی و لکوموتیو ازبکستان در گروه سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.
 
دیدار رفت فولاد و السد در ورزشگاه غدیر اهواز، با تساوی بدون گل خاتمه یافت و دیدار برگشت دو تیم نیز سه شنبه هفته آینده در دوحه برگزار خواهد شد.

ترکیب تیم السد دوحه:
مهند نعیم، لی جونگ‌سو، عبدالکریم حسن، محمد کاسولا، نذیر بلحاج، مصعب خضر، یوسف احمد (77 – حمزه الصنهاجی)، خلفان ابراهیم، حسن الهیدوس، موریکوی (82 – گرافیته)، علی اسدالله
سرمربی: حسین عموته

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
0
2
انشااله فولاد برنده است