به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ September 2024 28
کد خبر: ۳۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
تعداد نظرات: ۷ نظر

بدترین شروع تیم صنعت نفت آبادان در تاریخ لیگ

بدترین شروع صنعت نفت آبادان در تاریخ لیگ

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان بدترین شروع در لیگ برتر ایران را این فصل به جای گذاشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، متحمل شدن سه شکست در سه بازی ابتدایی لیگ همراه با شش گل خورده، بدون گل زده و بدون کسب امتیاز باعث رقم خوردن بدترین شروع تیم صنعت‌نفت آبادان در تاریخ پنجاه ساله این تیم پرطرفدار جنوبی شده است.

صنعت‌نفت حتی در سال‌هایی که از رده بالاتر به دسته پایین‌تر سقوط کرده، هیچ‌گاه چنین استارت ضعیفی در لیگ نداشته و این برای اولین بار است که تیم طلایی‌پوش آبادان هر سه بازی اول را می‌بازد و هیچ گلی هم وارد دروازه حریفان نمی‌کند.

این در حالیست که نفت آبادان جزو معدود تیم‌هایی بود که این فصل هر هفت سهمیه مجاز لیگ برتری جدیدش را خریداری کرده و چند بازیکن هم از تیم‌های دسته اولی به خدمت گرفته است و هواداران پرشور آبادانی منتظر بودند که تیم محبوب‌شان را در کورس با رقیبان نیمه بالای جدول ببینند.

نمایش ضعیف تیم نفت آبادان در سه هفته ابتدایی لیگ که با شکست‌های متوالی همراه گردید، صدای اعتراض مدیرعامل باشگاه را هم در آورده است، بطوری که جهانگیر کی‌شمس امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: «واقعا نتایج ما در حد نام نفت آبادان نیست، آن هم وقتی ما هر آن چه کادرفنی درخواست کرده بود را مهیا کردیم.»

باید دید که طی هفته‌های آینده چه سرنوشتی در انتظار تیم دوست داشتنی فوتبال آبادان خواهد بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
1
4
این نتایج رو حتی بچه های زیر شش سال ابادانی هم پیش بینی میکردن با این مدیریت و یار گیری
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
1
2
مبارک دلال های باشه که این تیم بستن
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
3
افتضاح بزرگ علی منصوریان و محمد خرمگاه متخصص حرف زدن و قولهای دروغ
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
2
خریدهای نفت چنگی به دل نزد و از بازی اول ضعیف بودن این خریدها به همه هواداران مشخص شد ولی اینکه وقتی هنوز فصل نقل و انتقالات تمام نشده هنوز کادر فنی ناکارامدی تعدادی از خریدها رو متوجه نمیشن از خود شکست بدتر هست وقتی بازیکنی رو متوجه میشین که اشتباه خریدین اگه همین الان از اشتباهتون برگردین و اون رو فسخ کنین خودش برد محسوب میشه.
مدافعان میانی صنعت از توپ میترسند.
گلهای خورده صنعت رو نگاه کنین تو هر دو گلی که از فجر خوردین مدافع وسط زمان شوت مهاجم برمیگرده عقب و سر خودش رو میدزده و پاشو بالا میاره این نشون از ضعف بالای خط دفاعی صنعت هست.
کادر فنی از گلر ایراد میگیرن درحالی که اشتباهات مهلک مدافعان رو نمیبینن. به جز اونها جعفری و خالدی هم ضعیفترین بازیکنای زمین بودن. تو سیستمی که شما مهاجم بلند قد داری باید دفاع کنار (تو ۴۴۲) و هافبک های کناری (تو ۳۵۲) باید بهترین بازیکن زمین باشن که در خرید تو این نقاط کم کاری شد و یا بهتره بگیم خریدهای اشتباه انجام شد.
اگه به همین خریدها اصرار داشته باشین و بخواین با همین دفاع لیگ رو ادامه بدین بدون شک نتیجه حاصل نخواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
بله فرمایشات شما کاملان درسته البته درضعف عمق دفاع تردیدی نیست اما گل اول فجر بخاطر تعلل هافبک دفاعی صنعت و گلر ناآماده شکل گرفت بله هر توپی که بسوی دفاع صنعت میاد بوی گل میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
1
اگر هییت مدیره به اتفاق منصوریان سریع السیر تغییری در چندین پست ازجمله گلر و دفاع وسط انجام ندهد این تیم هیچ پیروزی وبردی بدست نمیاره و هر روز بدتر از دیروز است بااین وضعیت آبروی باشگاه صنعت نفت را بر باد میدهید
سید آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
0
بابا مشکل اول مربی تیم منصوریان است بعد بازیکنان ضعیفی که ایشون انتخاب کرده.