به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ September 2024 28
کد خبر: ۳۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

منصوریان: اشتباهات فردی به ما آسیب زده‌ است

منصوریان: اشتباهات فردی به ما آسیب زده‌ است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما نساجی را آنالیز کردیم و بازی تیم نساجی خیلی خوب است.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از بازی برابر نساجی مازندران در خصوص این بازی اظهار داشت: خوشحالم در استان سرسبز مازنذران هستیم. بعد از حدود بیست سال به شهر ساری آمدم. بعد رفتن تیم‌های ساروی از سطح اول فوتبال کشور، کم‌تر شانس داشتیم به شهر ساری بیاییم.

او درباره بازی تیمش برابر نساجی گفت: بازی فردا بازی سختی است. ما نساجی را آنالیز کردیم و بازی تیم نساجی خیلی خوب است و بازیکنان این تیم جسور و پرفشار بازی می‌کنند و بازیکنان باتجربه‌ای دارد.

وی درباره نتیجه‌ نگرفتن تیمش در سه بازی گذشته، گفت: ما از سه تا بازی گذشته امتیازی کسب نکردیم. در بازی‌های گذشته بیش‌تر اشتباهات فردی به ما آسیب زده‌ است. من خودم هم بعد از حدود چهار ماه است که می‌خواهم روی نیمکت بنشینم.

منصوریان افزود: تازه شروع لیگ است و امیدوارم با آرامش فصل را شروع کنیم و فصل را با آرامش به پایان برسانیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره مسائل داوری هم اظهار کرد: همه تیم‌ها به نوعی به داوری اعتراض دارند و ما هم جزو معترضان هستیم. داوری‌ها هم امیدوارم طوری باشد که ما مربیان هم بتوانیم خودمان را کنترل کنیم.

منصوریان بیان کرد: قطعا نفت جایگاه خودش را پیدا می‌کند و شکل تیمی ما شکل خیلی خوب خواهد شد. ما دیر شروع کردیم و تعداد بازی‌های دوستانه ما خیلی کم بود. ما در کمپ پیش فصل را هم که هماهنگ کرده بودیم به خاطر مشکلات مالی نتوانستیم کاری کنیم.

او افزود: سعی کردیم به‌خاطر این مشکلات با مشکلات مالی انعطاف داشته باشیم چون اعتبار و شان فوتبال آبادان را اعتبار و شان خودم می‌دانم.

منصوریان افزود: مشکلات داریم ولی در مشکلات ما دیر و زود می‌شود اما سوخت و سوز نمی‌شود. قطعا ما به روزهای خوب‌مان برمی‌گردیم.

وی درباره نبودش در نیمکت تیم در سه بازی گذشته و تاثیرش در نتیجه نگرفتن‌ها گفت: من به کادر فنی خودمان به شدت اعتقاد دارم. تمام کادر فنی ما در سه هفته گذشته فوق‌العاده زحمت کشیدند.

سرمربی صنعت نفت آبادان اظهار کرد: لیگ دو تکه شده است. یک بخش تیم‌های پولدار و ثروتمند هستند. بخشی دیگر تیم‌هایی مثل ما هستند که کل بودجه ما از قرارداد یک بازیکن تیم ثروتمند ده میلیارد کم‌تر است. ما باید قبول کنیم مباحث مالی روی تیم ما و نساجی تاثیر مستقیم دارد.

او از خبر خوش برای تیمش گفت و افزود: پالایش پخش به ما قول همکاری و کمک دادند و چون شناخت چندین ساله دارم مطمئنم کمک خواهند کرد. به بچه‌های تیم هم گفتم نتایج قابل برگشت نیست ولی بی‌پولی‌ها قابل کنترل است. من از صبح که بلند می‌شوم دنبال پول و برطرف کردن مشکل مالی تیم هستم.

منصوریان با خواهش از داور بازی فردا، بیان کرد: می‌خواهم داور بازی بهترین داوری خودش را انجام دهد. باتوجه به صحبت‌های آقای صالحی در برنامه فوتبال برتر و محکم صحبت کردن ایشان من خیلی نگران شدم. ایشان خیلی محکم صحبت و گفت که اسناد و مدارک دارم. شاید درصد خیلی کمی باشد ولی ما مربیان را خیلی نگران کرد. تیم‌هایی مثل ما و نساجی که قدمت داریم، هواداران‌مان نگران هستند و با برد و باخت تیم زندگی می‌کنند برای همین از داور می‌خواهم بهترین قضاوت را داشته باشد.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره بارندگی و زمین شهدای ساری گفت: تا به حال در این ورزشگاه بازی نکرده‌ایم ولی امیدوارم زمین خوبی باشد. خیلی خوب است که تصمیم گرفته شد تا چمن مصنوعی شهید وطنی تعویض شود چون برای خود نساجی هم این موضوع بهتر است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
4
آقای منصوریان، گوش ما از این حرفها پر است. لطفاً برای عدم نتیجه‌گیری تیم در سه بازی گذشته بهانه‌تراشی نکنید و تمام تمرکز و توان خود و شاگردانتان را برای پیروزی و کسب سه امتیاز بگذارید تا در بدترین حالت حداقل با یک امتیاز به آبادان برگردید و اگر خدای نکرده شکست خوردید مرد و مردانه استعفا دهید تا فرصت تغییرات اساسی در دو هفته‌ تعطیلی لیگ، فراهم شود. با آرزوی موفقیت و پیروزی مداوم برای طلایی پوشان بهمنشیر و اروند.
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
3
علی اقا به بازیکنان هشدار بده هرکی کم‌کاری کرد در بازی فردا اخراجش کنید
کرمرضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
2
سلام به همه هوادارا صنعت نفت باتوجه به این موضوع که بعدازبازی بانساجی لیگ چند وقتی تعطیل میشه من چندان امیدی به این که میگن به نفع صنعت ومیتونه بازی تدارکاتی و هماهنگی بازیکنا وشناخت نفرات وغیره من کاری به این موضوعات ندارم حرف من اینه کادر فنی کادر باتجربه آیه ومشکل نداره نمیدونم علت چی بوده که این بازیکنا که به جرات میگم یک نفرش هم در حد نام صنعت نفت نیست چطور امسال نتیجه بگیریم این سه بازی همه دیدند که چه فاجعه ای درراه هست انشاله خدا به هوادارا رحم کنه واین تیم انشالله درلیگ بمونه و ما بدونیم واین مدیرای نالایق وبیکفایت که دیگه جایی درباشگاه نخواهند داشت کیشمس خودشم اعتراف کرده هیچ کاری ازش برنمیاد خواهشن استعفا بده تا دیر نشده یه مدیر لایق باشگاه دست بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
3
در روز شکست از ترکتور بااحترام به ترکتور فریاد زدیم تیم ترکتور واقعان ضعیف بود نباید ما اونجوری شکست میخوردیم همه دیدن که ترکتور فقط صنعت رو برد سه تا باخت اورده بازیکنان صنعت نفت بخودتون بیائید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
3
همانگونه که ذوب آهن و فجر سپاسی 3 امتیازو از آبادان بردند شماهم باید محکم وباغیرت فقط برای پیروز شدن بازی کنید هرچند نساجی تیم سخت کوشی است اما باید جبران کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
3
به امید اولین پیروزی ودشت 3 امتیاز مبرم برا صنعت نفت آبادان یاعلی مدد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
0
1
هر سال میگیم دریغ از پارسال!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
0
1
آقای منصوریان بدون توجه به نتایجی که تاکنون رقم خورد ولی بطور اختصاصی ترو دوس داریم و بت احترام میذاریم ولی اینو بدون که صنعت نفت اولویت اصلیه ماس و اینکه ما در قبل از شروع هر فصل با معضل بی پولی و بی بازیکنی و اردوهای نیم بند مواجه بودیم و هستیم ولی در همین دوران و بخصوص در دوره اسکوچیچ علی رغم همه این مشکلات حداقل در نیم فصلی که او حضور دات نتایج خیلی خوبی گرفته بودیم که همون نتایج باعث جذب اسکوچیچ به تیم ملی شد و حتی در فصل قبل علی رغم همه اون مشکلات بازهم در نیم فصل تا هفته ها در صدر جدول و یا جزو چهار تیم بالای جدول بودیم پس خواهشا و لطفا کسب این نتایج را فقط به وجود مشکلات مربوط ندانید و اشکال اصلی را در عدم توان فنی بسیاری از بازیکنای اصلی و عدم تعصب به این تیم و هواداراش و عدم میل به جنگندگی و عدم مسئولیت پذیری نسبت به تعهدی که دارن و اطمینان از هرگونه برخورد با اشتباهات فاحشی که انجام داده و احتمالا خواهند داد پس لطفا روی عملکرد بازیکنا تمرکز کنید و با افراد کم فروش برخورد قاطع داشته باشید که درآن صورت است که میتوانیم به شما و تیم امیدوار باشیم . تراکتور با سه باخت و تنها یک پیروزی که اونهم در برابر تیم شما بود فیروز کریمی استعفا داد ولی ما هنوز بشما اعتماد و اعتقاد داریم ولی انتظار داریم نتایج باب میل حاصل بشه . موفق باشید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
لپ کلام رو گفتی، درود بر شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
0
1
خط دفاع،و گلر تو عوض کن،5تا بازیکن تاپ بگیرید