به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ September 2024 28
کد خبر: ۳۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

منصوریان: پدیده می‌تواند به روزهای خوب بازگردد

منصوریان: پدیده می تواند به روزهای خوب بازگردد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در آخرین لحظات که احتمالاً لطف و عنایت خدا بود توانستیم برنده شویم.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا منصوریان بعد از پیروزی تیم فوتبال نفت آبادان مقابل پدیده مشهد در هفته دهم اظهار داشت: به تیمم تبریک می‌گویم. خیلی بازی سختی بود. می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم. حریف مقابل فشار ما دوام آورد و در آخرین لحظات که احتمالاً لطف و عنایت خدا بود توانستیم برنده شویم. بازی پدیده و گل‌گهر خیلی به ما کمک کرد. وقتی آن بازی را نگاه کردیم متوجه شدیم که آنها در ضدحمله و انتقال توپ خیلی سریع هستند و به همین دلیل آنالیز خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: راه‌های مختلف را امتحان کردیم که پدیده خوب دوام آورد. به سیدعباسی تبریک می‌گویم و او اول  راه است و این شکست چیزی از توانایی‌های داود کم نمی‌کند. فکر می‌کنم این تیم می‌تواند روزهای خوبی را داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درمورد اینکه گفته می‌شود تیم نفت امروز پشت گلی که زد مخفی شد، خاطرنشان کرد: نگاه‌ها خیلی متفاوت است. نگاه من به این شکل است که ما پلن خود را برای شروع بازی تغییر دادیم. با دو مهاجم بازی کردیم. اصحاب رسانه مدل دیگری نگاه می‌کنند، اما من نتیجه را می‌بینم. با شرایطی که تیم ما دارد باید آن را کنترل کنیم. باید نقاط ضعف را برطرف کنیم و نقاط قوت خود را هم تقویت کنیم.

منصوریان درباره مشکل تمام کنندگی بازیکنانش، عنوان کرد: ما خط حمله‌های مختلف را آزمایش می‌کنیم و از هارمونی که می‌گذاریم باید به نتیجه برسیم. امروز با ترکیب بیت سعید و احمد وارد زمین شدیم که خیلی از آن راضی بودم. ترجیح می‌دهم هافبک‌ها و مدافعان گل بزنند و برنده باشیم نه اینکه فقط مهاجمان گل بزنند. در آینده نتایج است که می‌ماند. کیفیت خیلی خوب است و ما تا لحظات پایانی کیفیت هم داشتیم. من در آلمان بازی کردم و درس سخت‌کوشی گرفتم و به این ترتیب باید تلاش مضاعف کنیم و در تمرینات بیشتر فرصت‌های گلزنی را تمرین کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جام حذفی با ترکیب اصلی بازی خواهد کرد؟  گفت: در جام حذفی با ترکیب اصلی وارد میدان خواهیم شد. از جمله مربیانی هستم که به 25 بازیکن خود اعتقاد دارم و هرکسی که خوب باشد وارد زمین می‌شود. با تیمی بازی داریم که در لیگ دسته اول سایپا را شکست داده است و بازی سختی داریم. به یاد دارم به نیمه‌نهایی آسیا و فینال جام حذفی رسیدیم و در یک بازی الجیش را با صبری لموشی شکست دادیم و هفته بعد از آن با صنعت مس ساری که در لیگ دوم بود به مشکل خوردیم و با ضربات پنالتی برنده شدیم. جام حذفی برای ما مهم است و خیلی جدی می‌گیریم. امروز خیلی خوشحال شدم، بویژه که شروین بزرگ گل زد، اما امشب تمام می‌شود و باید به سراغ آنالیز جام حذفی برویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۴
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
1
5
پدیده به روزهای خوبش برمی گرده اما صنعت نفت چی؟؟ اقای منصوریان با این شکل بازی نمیشه امیدوار بود .
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
1
3
اقای منصوریان خسته نباشی امیدوارم متوجه شده باشی بازیه تهاجمی جواب میده برزیل درمقابل المان میتونست ضدفوتبال بازی بکنه چه بسا یه مساوی میگرفت وووووووو ولی بازیه خودشونو کردن اگه برای بردرفتی شاید ببری ونهایتا مساوی ولی اگه برای مساوی رفتی بدون باتعداد گل زیاد باخت میاری انشاالله موفق باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
4
1
انگار رفتیم صدر جدول
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
1
6
با تبریک به هواداران. علی منصور ما بردیم ولی ارنج شما جواب نداد یزدان دوست خیلی با استرس بازی میکرد دو سه موقعیت خوب داشت پدیده شریعت طالب غبیشاوی وحتی ساکی بوعذار خیلی تک‌روی داشتند و این قدرت هجومی راکم اثر کرده بود چرا بشون اعتراض نمی‌کردی ما برای ضربات آزاد هیچ برنامه‌ای نداشتیم چرا طالب بی دقت ضربه میزد باید شروین نیمه دوم کامل بازی میکرد وبا سانتر از جناحین موقعیت درست میکرد بش تبریک میگم به خاطر گل زیبایی که زد تا از این فشار بیرون بیاد وبتونه توانایی خودش را نشون بده تیم هنوز هارمونی لازم را ندارد در کل از نتیجه راضی هستیم ولی توقع از تیم خیلی بیشتره همگی خسته نباشید
حسین قیصری بلواس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
4
2
اخراج منصوریان تو رو خدا، تو رو خدا منصوریانو اخراج کنید، به این بازی ننازید، این بازی رو همه بردن، ول کنید این آغا رو، بابا تیم همینجوری بره تو زمین بهتر نتیجه میگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
0
3
بوعذار ضعیف، باز پشت دفاع خالی میشد،فاجعه س،اقای علیمنصور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
0
5
ما فقط نتیجه را بردیم بعضی بازیکنان ما انگار توان شوت زدن یا جنگیدن ندارند یکجورایی سو تعذیه بازی میکنند خیلی قدرت بدنیشون ضعیفه چرا؟؟؟ بردیم در روزی که غبیشاوی گند زده بود این دیگه چه فوتبالی است شروین بزرگ بخاطر گل استثنایی ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
1
2
مهم 3 امتیاز بود که گرفتیم و یک پله بالا اومدیم، انشالا امتیاز گیری تداوم داشته باشه. در بازیهای آینده با 3 مهاجم ثابت بازی کنید؛ شروین نوک حمله، شریعت بال راست، حسن بال چپ.
جلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
0
4
باسلام وخسته نباشید به بازیکنان وکادرفنی صنعت امروز یک بازی نسبتآ هجومی راازدقیقه ۱ بازی ازصنعت دیدیم.هرچند که بعصی ازبازیکنان بیشتر تکروی میکردن وکمتر دراختیار کارگروهی بودن وضربه های آخربی دقت شوت میزدن وبیشتر به جای اینکه توپ راروی زمین به حرکت درآورند.بی مهابا توپ به هوامیفرستادن وازپاسکاری دقیق مسلط نبودن.آقای منصوریان عزیز لطفآ درتمرینات درعمق زمین حریف باپاسکاری های ریژزبیشترکاربشه وازبچها بخواه بیشتردرخدمت تیم باشند.نه تکرویهای بی موردوازدوجناح که سانت میشه بیشترکارکنید.انشاءالله شاهد روزافزون شدن صنعت را بازی به بازی با تاکتیک هجومی بهتری تماشا کنیم.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
0
4
برد لحظه آخری خیلی فاز داد
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
0
3
خیلی دلم از وضعیت صنعت نفت از نحوی بازی تیم پر درد وخونه اما این گل ثانیه آخری خیلیییییی بهم چسبید خیلییییی دمتون گرم
کرمرضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
1
4
دوستان عزیزم برد امروز بچسبید آینده هم خدا بزرگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
2
بازی پدیده تمام شد منصوریان باید تمام تمرکزش را برای بازی هفته یازدهم بزاره این دیدار بلحاظ ( روحی ) یکی از مهترین بازیهاست
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
2
آقاي منصوريان بفرماييد صنعت نفت كي به روزهاي خوب برميگرده ؟ نمي خواهم برد پديده را كم ارزش جلوه بدم اما همه ديدند بازي پراشتباهي بود وحملات صنعت اصلا خطرناك و مؤثر نبود براي همين در ٩٥ دقيقه گل زده نشد ودر ثانيه پاياني بطور تصادفي شروين گل كاشت !!! كاري كه تا اينجاي فصل نكرده بود وشايد بعد از اين هم نتواند انجام بدهد.
حالا براي ادامه فصل معلوم نيست آيا با اين همه تغييرات در ارنج بالاخره به تركيب دلخواه رسيده ايد ؟ براي گل زني تاكتيك خاصي در نظر داريد ؟ يا كما في السابق تعدادي از بازيكن ها در محوطه جريمه جمع مي شوند و هريك ضربه اي بي هدف به توپ ميزنند و نتايج همين مي شود كه تا بحال شده . مثلا تاكتيك شوت هاي از راه دور كه سال گذشته طالب ريكاني را در رده بالاي بهترين گلزنان ليگ و تيم را در هفته هاي اوليه در صدر جدول نگه داشته بود چه اشكالي دارد كه آنرا بكار نمي گيريد ، فقط در يك بازي كه حكيم نصاري از روي تكنيك فردي خودش دوبار با شوت راه دور دروازه نساجي را باز كرد و باعث بدست آمدن اولين برد دلچسب براي تيم شد هرگز نديديم طالب از اين حربه استفاده مفيد كند كه نشاندهنده اينست كه در تمرينات روي اين ضربات بعنوان يك حربه و هدف كار نشده بهمين دليل چند شوتي كه از او يا سايرين ديديم يا به بدن دفاع كوبيده اند يا به آسمان فرستاده اند . تاكتيك ديگري كه تيم هايي مثل سپاهان و پرسپوليس و آلومينيوم بكار ميگيرند به راحتي جواب مي گيرند شما چرا دنبال آن نيستيد ؟؟؟