به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ July 2024 01
کد خبر: ۳۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
تعداد نظرات: ۱۸ نظر

رحمانی: بردهای صنعت نفت جرقه‌ای است

رحمانی: بردهای صنعت نفت جرقه‌ای است

خوزستان اسپورت- بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بردهای نفت بدون برنامه‌ریزی، جرقه‌ای و بدون حساب و کتاب و بر اثر اتفاقات فوتبال است و بر مبانی استراتژی نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت، شاهین رحمانی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: لیگ فوتبال ایران به دلیل معیوب بدون چرخه تولید بازیکن، فوق‌العاده بی‌کیفیت است و وقتی لیگ هم بی‌کیفیت باشد تیم‌ها از نظر فنی اختلاف زیادی با هم ندارند. به نظرم در لیگ ایران به جز پرسپولیس که دارای یک سبک ثابت است، هیچ تیمی در یک فرم حرکتی ثابت از نظر بازی و امتیازگیری نیست. یعنی پرسپولیس بهترین تیم فنی در لیگ ایران است. دلیل هم این است که در این چند سال  هیچ ستاره‌ای به فوتبال تحویل داده نشده است و وقتی بازیکن جوانی به فوتبال تزریق نمی‌شود، قطعا تیم‌ها در بی‌کیفیتی گیر می‌کنند و اگر برتری در بازی پیش می‌آید می‌تواند به دلیل عوامل دیگر مثل شرایط بهتر روحی روانی تیم‌ها بستگی داشته باشد.

وی افزود: این‌که تیم نفت آبادان هم بی‌پولی را از دلایل عدم نتیجه‌گیری عنوان می‌کند، این موضوع می‌تواند از جمله موارد بی‌کیفیتی یک تیم باشد. ضمن این‌که نفت آبادان از نظر بدنی هم فوق‌العاده ضعیف است و به نظرم نوع تمرینات بدنی تیم نفت با بازیکنان فعلی نفت به هم نمی‌خورد و این مشکلی است که صنعت نفت تا پایان فصل با آن مواجه خواهد بود، هر چند ممکن است این تیم در بازه‌ای با رفع مشکلات مالی بتواند جرقه‌ای در حرکت خود داشته باشد.

بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بعد از نمایش خوب نفت آبادان مقابل فولاد که ناشی از توان خوب بدنی بازیکنان صنعت نفت بود، احتمال می‌دادم که نفت با کاهش توان بدنی در بازی بعدی خود یعنی دیدار با آلومینیوم دچار یک شکست سنگین شود که این اتفاق نیفتاد اما در نهایت با تحلیل بدنی بازیکنان، در بازی روز گذشته مقابل مس رفسنجان دچار این شکست سنگین شد. نفت تیمی است که به ستاره‌هایش خیلی متکی است و نبود یک بازیکن مثل محمد طیبی و حامدی‌فر تاثیر بسیاری در روند بازی این تیم دارد. به نظرم نفت آبادان در لیگ بیست و یکم عملکرد ثابتی نخواهد داشت و عملکرد سینوسی خواهد داشت.

وی بیان کرد: بردهای نفت نیز بدون برنامه‌ریزی، جرقه‌ای و بدون حساب و کتاب است. تمام بردهای این تیم ناشی از شرایط خوب روحی روانی و بدنی بازیکنان است. این‌که فکر کنیم نفت، لیگ را بر اساس یک استراتژی خاص پیش می‌برد، اصلا به این صورت نیست. در واقع بردهای نفت آبادان بر اثر اتفاقات فوتبال است و بر مبانی استراتژی نیست. به نظرم با این شرایط هم منصوریان نمی‌تواند کار کند و البته با توجه به شرایط وجود منصوریان هم هیچ وقت معترض نبوده است و با تمام وجود کار کرده است. من نیز به عنوان یک آبادانی علی‌رغم این‌که مخالفم که یک غیربومی در شهرم کار کند اما واقعا منصوریان اخلاق حرفه‌ای دارد و از او ممنونم که در این شرایط سخت تیم شهر ما را هدایت می‌کند و وارد حاشیه هم نشده است و کار می‌کند.

رحمانی گفت: یک مربی همیشه با بازیکن می‌تواند کار کند، یعنی اگر یک نجار قهار هم باشی تا زمانی که تجهیزات خوبی نداشته باشی نمی‌توانی کاری انجام دهی؛ پس وقتی ابزار کار هم در باشگاه نفت نیست نمی‌توان کار کرد. البته منصوریان هم می‌توانست چنین تیمی را نپذیرد اما قبول کرد و تاکنون هم اعتراضی نداشته است و با نواقص موجود در حال کار است. تا زمانی که چشم‌ها را نشوریم، فوتبال پایه باشگاه صنعت نفت آبادان شکل نگیرد، آکادمی هم تقویت نشود، نیروهای قوی را در بحث مربیگری فوتبال پایه نفت آبادان نداشته باشیم و یک کار چهار ساله در دستور کار نباشد، تیم نفت آبادان در همین جایگاه خواهد بود، البته اگر تا چهار سال دیگر نفت آبادان به لیگ یک سقوط نکرده باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۸
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
3
5
اقای رحمانی پیشکسوت ارزنده تیم صنعت نفت و فوتبال آبادان به نکات ریز و دقیقی اشاره کردن . انشاله با اصلاح نقاط ضعف کادر فنی و بدنسازی و حل شدن مشکل مالی شاهد بازگشت تیم صنعت به روزهای خوب باشیم.
پاسخ ها
آرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
این بختیار رحمانی پیشکسوت فولاد و استقلاله نه صنعت نفت
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
6
2
بابا بی خیال بختیار رحمانی طول عمرت 90 دقیقه برا صنعت نفت بازی نکرده شماروهم به تیم تحمیل کردن حالا درمورد صنعت نظرمیدی شمادرمورد استقلال صحبت کن برادر
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
آرین جان سلام ایشون اقای شاهین رحمانی بچه آبادان و بازیکن سابق صنعت نفت هستند با اون بازیکنی که مدنظر شماست بختیار رحمانی بازیکن استقلال و فولاد بود. ایشون یکی دیگه ست اشتباه برداشت کردی با تشکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
تیم ملی جوانان هم بازی میکرد. زمانیکه علی فیروزی سرمربی صنعت بود. بعد مصدوم شد حیف زود خداحافظی کرد.
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
هوادارای عزیز صنعت بنظرم اصلا مهم نیست اینکه اسم و فامیل چی باشه ، بختیار باشه یا شاهین رحمانی فرق نمیکنه بنظرم بقول معروف گوینده سخن ملاک نیست، ما باید به متن صحبتها توجه کنیم، و اگه موافقیم یا مخالفیم با صحبتهاش نظرمونو بگیم. شما که همه طرفدار تیم صنعتید هدفتون هم موفقیت صنعت نفته
reza
|
Germany
|
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
5
4
البته حرفهای ایشان برعکس نظر خودشان می‌باشد تیمی که در دو بازی سنگین می‌تونه توان بدنیش کم نمیشه یعنی خوب ریکاوری شده و به ایشون میگم از آبادان به سیرجان و رفسنجان رفتن و نداشتن یک سفر سنگین ونداشتن روحیه و دو بازیکن اصلی و محوری در تیمی مثل صنعت شاید سی چهل درصد توان تیم کاهش میابد ولی در کل فکر نمیکنم دلسوز صنعت نفت باشید دارید حاشیه سازی میکنید
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
3
6
نمیدانم چرا تا یکی از پیشکسوتان فوتبال آبادان درباره تیم خودش نظر میده بعضی از دوستان اشفته میشن بهرحال آزادی بیان باید باشه در همه تیمهای ایران پیشکسوتهای هرتیمی مصاحبه میکنن نقاط ضعف و قوت رو میگن که بررسی بشه و عیوب برطرف بشه اما ظاهرا بعضی از دوستان بیشتر از اینکه هوادار صنعت باشند در واقع عوامل کادر مدیریتی و فنی هستند و از نظرات پیشکسوتان به شدت آشفته میشن
bahman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
2
5
والا صنعت که کلا 3 تا برد بیشتر نیورده. چه عرض کنم شاید بجای جرقه باید بگیم معجزه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
3
4
ارتفاع زیاد ورزشگاه سیرجان بلای جان تمام تیمها مخصوصا تیمهایی که از سطح دریا به آنجا می روند هست. حتی مربی تیم پرسپولیس که از تهران به سیرجان رفت هم نگران کمبود نفس بازیکنانش بود. تنها راه نجات زودتر رفتن به سیرجان و آداپته شدن با ارتفاع است که برای تیم بی پولی مثل صنعت نفت غیرممکن است.
پاسخ ها
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
اونکه ارتفاعش بالاست ورزشگاه سرچشمه رفسنجان بود که بازی صنعت اونجا برگزار نشد.
مربی پرسپولیس راجب ارتفاع ورزشگاه مس سرچشمه رفسنجان صحبت کرد چون ارتفاعش بالای 2500 متره. بازی صنعت توی ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان انجام شد.
سیرجان مشکل ارتفاع نداره تیم فولاد شب بازی رفت سیرجان گلگهر رو شکست داد.
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
0
7
بقرآن بخدا ماهم دلمون میخواد صنعت نفت بهترین تیم ایران باشه کدوم آبادانی دلش نمیخواد اما گفتن نصف حقیقت و گرفتن نتیجه دلخواه از حرف به بیراه رفتنه هیچ بازیکنی هیچ مربی بزرگتر و عزیز ازصنعت نفت نبوده ونیست چرا بعضی دوستان خودی واقعان شرایط داغون آبادان وباشگاه را درنظر نمیگیرند؟؟؟
کرمرضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
0
3
دیشب آقای عربزاده شبکه آبادان چه برنامه ای اجرا کردن ترسیده بود راجب اوضاع صنعت نفت حرف بزنه همش از رشته های دیگه صحبت کرد بهش گفته بودند حقیقت بازگو نکنه که هوادارا عصبانی نشند مشکل به این بزرگی هیچ اشاره ای بهش نشد بابا تیم دیگه بازی نمیکنه کجایی مدیران نالایق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
0
3
گویا دستهایی در کار هست تا به هر طریق ممکن مانع از احیای فوتبال آبادان شوند و تمام این قید و بندهای قانونی و فشارهای مالی در همین راستاست. متأسفانه مسئولان آبادان و خوزستان هم هیچ تعهدی از خود نشان نمیدهند. گویا تیم صنعت نفت و هواداران بیشمار آن در آبادان و سطح کشور و حتی دورترین نقاط جهان به قدر پشیزی برای این دوستان ارزش ندارند. آخه این رفتار با شهری که هشت سال جنگ زیر بمباران دشمن بوده و مردمش جنگ زده و آواره شدند چه معنایی دارد!؟
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
0
3
جناب آقاي رحماني با كمال احترام بخاطر اينكه روزي بازيكن صنعت نفت بوده ايد و مطمئنم تمام تلاشتان را براي تيم كرده ايد ولي متاسفانه بايد اطلاعاتتان را به روز كنيد چون حرف هايتان نشاندهنده اين بود از همه چيز گفتيد بجز درد اصلي تيم كه ضعف مديريتي آن است شايد روزگاري كه درتيم بوديد مديران لايقي بر باشگاه حاكم بوده اند اما متاسفانه اكنون چند سالي است كه درخيلي از باشگاه ها ازجمله تيم هاي خوزستاني مديران نالايق و بله قربان گو هستند كه تابع نظرات مقامات بالاي فدراسيون هستند وعموما بومي نيستند وقلبشان اصلا با مردم و با تيم هاي مورد علاقه مردم نيست از طرفي مقامات عاشق تيم هاي قرمز وآبي هستند و هركاري براي قهرماني اين دو تيم در ليگ برتر وحضور در آسيا انجام مي دهند من جمله قرباني كردن ساير تيمهاي ليگ از بي عدالتي در داوري ها تا جرايم مالي تيم ها تا شرايط ناعادلانه براي انجام بازي ها كه اجازه اعتراض به مديران تيم هاي مقابل نمي دهند يا ندادن بودجه تيم هاي نفتي در شرايط برابر با بقيه تيم ها (يعني هفته هاي اوليه شروع ليگ) و مديران دست نشانده تيم ها مطيع اوامر وخودشان را دست وپا بسته نشان مي دهند و.......... و شما يا اينها را مي دانيد ولي حرفي از آنها نزديد در مصاحبه تان ، يا نمي دانيد كه عرض كردم بهتر أست اطلاعاتتان را به روز كنيد و بيهوده به كادر فني ربط ندهيد چون كادر فني هرسال عوض مي شود وثابت نيست كه اينهم يكي از استراتژي هاي قرباني كردن ٧٠ درصد تيم هاي ليگ است.
پاسخ ها
آرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
آقاسعید بافرمایشات شما کاملان موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
4
1
گریه کردن برقبری ک اثری ازیک استخوان توش باشه بیهوده اس.. همانطورکه کارشناسان وفوتبال فهمان قبل شروع لیگ پیش بینی کردن دقیق تااین لحظه دراومد. عده ای از دوستان هم گفتن امسال صنعت پدیده لیگ میشه وسهمیه میگیریم. درآخر نقشه مدیران امسال متاسفانه سقوط تیم است ودارن نتیجه هم میگیرن. اگرصدتا اعتصاب بشه وضعیت همینه. علی منصورهم مقداری ازپولش روگرفته که داره میگه باعشق کارمیکنم. مدیران هم میگن ما درلیگ یک راحت میتونیم پول واسه صنعت جذب کنیم وتاحدودی درست میگن. تیم طی این سالهاپتانسیل هیچ مقامی رونداشته متاسفانه. واین موردداره هرمسوولی رو متقائدمیکنه که ازپیگیری براحل مشکل بودجه دلسردن. باتوجه به مشکلاتی ک کشور واستان وخودشهر خرمشهر وآبادان دارن.
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
0
4
مرحبا آفرین احسنت به هواداران غیرتمند تیم صنعت نفت آبادان آفرین صددرصد حق گرفتنی است از تجمع هواداران صنعت نفت سپاسگزاریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها