به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ September 2024 28
کد خبر: ۳۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

میرجوان: دنبال کسب امتیاز مقابل سپاهان هستیم

میرجوان: دنبال کسب امتیاز مقابل سپاهان هستیم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازی سختی مقابل تیم سپاهان داریم و هر دو تیم انگیزه‌های زیادی دارند از این رو برای کسب امتیاز به میدان می‌رویم.

به گزارش خوزستان اسپورت، عماد میرجوان در گفت‌وگو با میزان درباره اردوی آماده سازی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در تهران و شایعه کرونایی بودن اعضای این تیم، اظهار داشت: ما کرونا نگرفتیم؛ فقط کرار که از عراق برگشت کمی حالش خوب نبود. او ۱۰ روز استراحت کرد و حالا به تمرینات برگشته است. از طرفی هیچ بازیکنی در تیم ما در تستی که اخیرا دادیم، مثبت نبود و هیچ نشانه‌ای از کرونا نداشتند. کرار هم تست داد و مشکلی نداشت و تمرینات را آغاز کرد.

وی در مورد لغو بازی دوستانه این تیم به دلیل کرونا گفت: قرار بود با مس بازی دوستانه داشته باشیم که به درخواست خودمان لغو شد. ابتدا کادر فنی تیم خودمان شک کرده بودند که شاید این ویروس در تیم باشد و برای اینکه گسترش پیدا نکند یا به تیم حریف انتقال ندهیم از این بازی منصرف شدند. البته هیچ مشکلی نبود و به کارمان ادامه دادیم. تمرینات را پیگیری می‌کرده و خود را برای بازی با تیم سپاهان آماده می‌کنیم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان با اشاره به بازی مقابل سپاهان، افزود: بازی سختی است؛ هر دو تیم انگیزه‌های زیادی دارند و به شدت تحت فشار هستند. آن‌ها در بالای جدول برای حضور در کورس قهرمانی تلاش می‌کنند و ما در انتهای جدول برای فرار از قعر و رسیدن به حاشیه امنیت انگیزه داریم. به همین دلیل برای امتیاز به میدان می‌رویم. این بازی می‌تواند شروع دوباره‌ای برای ما باشد و باید نیم فصل اول را فراموش کرده به فکر ادامه بازی‌ها باشیم.

میرجوان با اشاره به اتفاقات نیم فصل اول تصریح کرد: تمام بازیکنان ما با انگیزه و دونده بودند. یکسری بدشانسی‌ها اجازه نداد به نتیجه دلخواه برسیم. در چند بازی داوری ما را اذیت کرد و شاید اگر آن پنج، شش امتیازی که به خاطر داوری از دست رفت را لحاظ کنیم تیممان در انتهای جدول قرار نمی‌گرفت و چند پله‌ای صعود می‌کردیم. خودمان هم مقصر هستیم و برخی بی‌تجربگی‌ها باعث شد شرایط سخت شود. امیدوارم در نیم فصل دوم دیگر این اتفاقات رخ ندهد و نتایج بهتری بگیریم.

وی در مورد بازگشت فکری به مسجدسلیمان گفت: فکری مربی خوبی است و البته کمالوند هم خوب کار می‌کرد. گاهی یک مربی روی بدشانسی نتیجه نمی‌گیرد، اما مربی جایگزین نتیجه می‌گیرد. من با هر دو مربی کار کردم و به نظرم هر دو خوب هستند. فکری فصل قبل هم در این تیم بود و موفق شد تیم را در لیگ برتر نگه دارد. همین روحیه خوبی ایجاد می‌کند. ما همه خوشبین هستیم و امیدوارم این فصل هم در لیگ مانده و سپس چند پله‌ای خود را بالا بکشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
1
0
سلام جناب میرجوان بخاطر نام و اسم اعتبار شهر اولین‌ها بجنگید و فعل خواستن را معنا کنید شما بازیکنان بسیار شایسته و قدرتمندی هستید و ما هوادارن با تمام وجود پشت مدیرعامل جناب یزدی و محمود فکری سرمربی دوست داشتنی نفت هستیم و حمایت قلبی را از شما عزیزان می نمایم .
در ضمن نیاز شد خدمت اون دسته مسولین خائن قبلی که دارن کار شکنی می‌کنند در کار تیم نفت باید بگم که خدا روی شما را سیاه خواهد گرد و هیچگونه ارزشی بین ایل بختیاری و تیم محبوب نفت ندارید .
تشکر از خوزستان اسپورت
هزارن درود بر تیم زاگرس تیم شیران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
1
0
سلام
درخواستم از مدیران نفت این هست چرا بازیکنهایی که میخواستند بروند را معاوضه نکردید چرا به این راحتی امکان فسخ بهشون دادید و چرا بازیکن جایگزین نمیگیرید