به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

عسکریان: کار سختی برابر السد قطر داریم

عسکریان: کار سختی مقابل السد قطر داریم

خوزستان اسپورت- معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان گفت:‌ روز گذشته با وجود خستگی، نمایش خوبی ارائه کردیم و توانستیم نفت مسجد سلیمان را شکست دهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، اسماعیل عسکریان در مورد پیروزی 3 بر 2 فولاد خوزستان مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت:‌ بازی خوبی انجام دادیم با وجود خستگی توانستیم هر سه امتیاز این مسابقه را بگیریم و به شرایط‌مان در جدول سر و سامان بدهیم.

وی افزود: فاصله تیم‌ها در صدر جدول بسیار نزدیک است، کوچک‌ترین غفلتی تیم را از قافله عقب می‌اندازد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم در دیدارهای آینده شرایط بهتری را پیدا کنیم و از فاقله بالانشینان عقب نمانیم.

معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان در ارتباط با دیدار حساس این تیم در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر عنوان کرد: در این دیدار نیاز به کسب پیروزی داریم. السد تیم قدرتمندی است که از ساختار مناسبی برخوردار است. تلاش می‌کنیم برنده این مسابقه شویم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. کار سخت است، اما قبلاً توانایی‌های خود را نشان داده‌ایم.

اسماعیل عسکریان در رابطه با زمان اعزام به قطر اظهار داشت: یک روز زودتر از موعد همیشگی به قطر سفر می‌کنیم تا استراحت بیشتری داشته باشیم. به تهران می‌آییم و فردا عازم قطر می‌شویم. پس از پایان مسابقه هم بلافاصله به ایران بازمی‌گردیم تا بتوانیم خودمان را برای دیدارهای لیگ برتر آماده کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
0
1
فدراسیون اصلا" به فکر نمایندگانش بخصوص فولاد خوزستان در بازیهای باشگاههای آسیائی نیست آخه کسی نیست به آنها بگوید که اگر لیگ یک هفته دیرتر تمام شود چه میشود در ضمن اگر اینقدر شما وقت شناس هستید چرا لیگ را بی خودی بیش از سه ماه تعطیل کردید که الان نمایندگان کشور باید در هفته دو بازی در داخل کشور و یک بازی هم در خارج از کشور انجام دهند .
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
0
0
فولاد پتانسیل برد مقابل السدقطر را باتمرکز بالا دارد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها