به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ July 2024 08
کد خبر: ۳۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
تعداد نظرات: ۸ نظر

منصوریان: از عملکرد بازیکنان تیمم راضی بودم

منصوریان: از عملکرد بازیکنان تیمم راضی بودم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امروز از نتیجه نه، اما از عملکرد تیم صنعت نفت راضی بودم.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا منصوریان بعد از تساوی نفت آبادان مقابل نساجی مازندران در نشست خبری عنوان کرد: می‌دانستیم که نساجی هم مانند ما میل به فوتبال بازی کردنش بسیار زیاد است. تایم بازی باید ساعت 17 بود، چون هم دم هوا و نوع تفاوت دما روی کیفیت ما و آنها تاثیر گذاشت. دو تیم تلاش شان برای پیروزی بود. ما بعد از گل اول دو موقعیت خوب داشتیم و می‌توانستیم کار نساجی را تمام کنیم. بازیکن ما روی گلی که خوردیم اشتباه کرد، اما در مجموع از عملکرد آنها رضایت دارم. بعد از 10 نفره شدن در 4 دقیقه آخر هم دنبال برد بودیم. 10 دقیقه آخر زمان طلایی ما بود، اما اخراجی دادیم و حتما باید بازیکنان ما باید بدانند که نباید انقدر با داور صحبت کنند. شان داور باید حفظ شود و بازیکنان ما نباید به او اعتراض کنند.

وی در خصوص داوری گفت: عملکرد داور مسابقه خیلی خوب بود. وقتی عملکرد داوری و اعتراض مربیان را می‌بینم، خنده‌ام می‌گیرد. خود من نمی‌دانم اگر داور می‌شدم چه اتفاقی می‌افتاد، چون اصلا تحمل این را ندارم که کسی به من تاخت و تاز کند. امسال خیلی از مواقع مربیان معترض هستند و داوران ما چیزی نمی‌توانند بگویند، اما در مجموع داوری رو به رشد است. وقتی برادران حیدری هم در بازی سوت می‌زنند شما نگران این نیستید که غرض ورزی باشد.

سرمربی نفت آبادان ادامه داد: به نظرم ما مربیان بهترین کارمان این است که فقط کار مربیگری کنیم. از رسانه ملی هم می‌خواهم که فضا را طوری نکنند که داوری تحت فشار قرار بگیرد. در برنامه فوتبال برتر هم نباید اعلام شود که چه تیمی از داوری ضرر کرده است. از دید من آبادان 12 امتیاز ضرر کرده است و شاید آنها بگویند 2 امتیاز بوده است. اینکه سود و زیان یک تیم از داوری را اعلام می‌کنند میزان فشار روی داوری را 100 برابر می‌کند. خیلی از داوران در این مدت که در لیگ برتر بوده‌ام متوجه شدم که سهوی اشتباه می‌کنند. مثلا در سال 93 داوری که قهرمانی را از ما گرفت من دیدم که روی بازیکن ما خطا کردند، اما نمی‌توانم بگویم او عمدی پنالتی نگرفته است. به جرات می‌توانم بگویم در این 7 سال حضورم در لیگ برتر بالای 100 امتیاز از دست داده‌ایم، اما نمی‌توان روی داور فشار آورد.

منصوریان عنوان کرد: ما هنوز کار داریم و روزهای سختی در پیش داریم. همچنان تیم مان را محکم حفظ می‌کنیم. می‌خواهیم این هفته را با بچه هایمان کاملا زندگی کنیم. همه با هم هستیم. امروز از نتیجه نه، اما از عملکرد تیم صنعت نفت راضی بودم.

وی گفت: امروز خوشحال شدم که شاهرخ بیانی یکی از مفاخر فوتبال را روی نیمکت نساجی دیدم. با افتخار شماره 10 او را چندین سال در استقلال پوشیدم وقتی نگاهش می‌کردم یاد سال های 67 تا 70 افتادم.

سرمربی نفت در مورد شرایط بازیکنان جوانش گفت: جوانان ما یک مقدار در شرایط افت بودند و این وظیفه ما است که او را از لحاظ روحی و روانی درست کنیم، اما در مجموع از بازیکن جوان انتظار می‌رود که وقتی به زمین می‌رود همیشه گرسنه باشد. این جوانان در ادامه لیگ قطعا ما را کمک می‌کنند.

منصوریان در مورد بحث رخ داده بین او و نیمکت نساجی عنوان کرد:‌ یکی از نیمکت نشین های آنها یک بگو و مگویی با نیمکت ما داشتند که خیلی عادی بود. در تمام ورزشگاه ها بگو مگو وجود دارد و حالا به خاطر کرونا و خلوتی ورزشگاه بیشتر به چشم می‌آید. در مجموع امیدوارم اعضای تیم نساجی از هوای مطبوع آبادان نهایت لذت را ببرند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
7
2
اقای منصوریان خسته نباشی بخاطر خدا به گروسیان بگو این حرکاته زشت وقت تلف کردنو انجام نده زشته زشته تورو خدا تکرار نشه
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
1
5
با این ترکیب هی میریم پایین تیم به اون خوبی ببین چی کارش کردی شش امتیاز گرفتی از مون منصوریان
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
با سلام بطورکلی در بازیهای دور برگشت بخاطر شناخت تیمها از همدیگه گرفتن امتیاز مشکل میشه ولی صنعت از ۴ بازی برگذارشده دور برگشت که دوتاش در خانه بوده ۸ امتیاز گرفته که کاملا معقول و منطقی بوده اختلاف امتیاز با تیم چهارم هم فقط ۵ امتیازه انشاالله با برگشتن بازیکنان مصدوم روند رو به رشد تیم ادامه پیدا میکنه.
شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
0
6
اقارضا داداش گلم صنعت مثل تیمهای دیگه نیست که اگه چند بازیکن نداشته باشن بازهم اینقدر نیمکتشون پر هست که هیچ کمبودی احساس نمیشه ولی صنعت الان بدنهای بازیکنانش تحلیل رفته وخسته هستن وبازیهای نزدیک بهم هم باعث خستگی بچها شده شماهمین امروز نیمکت گل گهر ویا فولاد رو نگاه کن یک تیم کامل رو بیرون دارن ولی ما چی خواهشا اگه انتقاد میکنین منطقی باشه
جلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
0
5
باسلام امروز صنعت همیشگی رانداشتیم.تیم خسته ای بود.بازیکنان جون بازی کردن محکم رانداشتند. تیم نساجی یک هافبک بازیسازی مثل مسعودشجاعی راداشت.که خیلی قشنگ بازی طراحی میکرد. وتیم راروبجلومیبرد.وچندین شوتهای ازراه دوررابه طرف چهارچوب دروازه مینواخت. واگر گروسیان شوتهایشان رامهارکرد وجلوگیری ازگل شدن میشد. صنعت باید ازمیزبانی این بازیها خوب استفاده مثبت کنه.وبازیهای خانگی راباپیروزی پشت سربگذارد.وهیچ شانس گلی به حریف ندهد.
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
10
3
آقای منصوریان عزیز یعنی چی از بازیکنانم راضی هستم
شما اگه ایرادای بازیکنا رو بهشون نگی که بازم این اشتباه ها رو تکرار میکنن همینطور که اشتباهات سریالی مدام داره تکرار میشه و شما این ایرادات رو برطرف نمیکنی وقتی باید راضی باشی که تیم تو آبادان ببره به هیچ عنوان مساوی برا ما تو آبادان با تیم ضعیف نساجی قابل قبول نیست.
از دقیقه ۳۳ تا ۳۵ سه تا اشتباه مرگبار از سمت دفاع داشتیم و گل خوردیم. نساجی نقطه ضعف مدافعای تیمت رو خوب فهمید و از همونجا تو فشار ۵ دقیقه ای یه گل زد و شما هنوز نفهمیدی.
لطفا برو بازی رو از دقیقه ۳۲ تا ۳۵ دقیق نگاه کن . هر کدوم از این اشتباه ها برا نابودی یه تیم کافیه.
شما حتی تو رختکن هم به بازیکنان خاطی اشتباهاشون رو گوشزد نکردی و باز همون اشتباه دقیقه ۳۴ یزداندوست دقیقه ۸۰ هم تکرار شد.
من دقیق و مستند حرف میزنم پس شما هم تو هوا نگید از بازیکنا راضی ام . ما بازی برده رو به خاطر سهل انگاری مساوی کردیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
5
4
آقای محمد رضا الان کدوم بازیکن مصدوم فرقی با اینا داشته که نبودش تیم رو دچار ضعف کرده ؟ که برگشت باعث برد بشه ؟ بهتره عملکرد بغضی هاشون رو نگاه کنید بعد نظر بدید
اهل شاخه ؟؟؟؟ یا ساکی که همش حاشیه و مصدومیت داشته
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
2
4
سلام من با نظر آقا محمدرضا موافقم صنعت نفت از بازی ترکتور تا همین بازی نساجی مدام چندین بازیکن مصدوم ومحروم داشته تغییرات اجباری در کیفیت کار گروهی تاثیر گذار است وقتی درمورد تاثیرگذاری بازیکن صحبت میشود بعنوان مثال بحضور بسیار بسیار تاثیرگذار بازیکنی مثل مسعود شجاعی نگاه کنیم که یک تنه چه تحولی در نساجی بوجود آورده پس هربازیکنی غیبتش تاثیرگذار است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها